Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
LAAT JE KEUZE NIET AFHANGEN VAN WAT MENSEN DENKEN!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() HET IS JOUW LEVEN!! NIET DAT VAN JE VRIENDEN, OF WHATEVER!!! ![]() ![]() Oké sorry dit moest er eventjes uit.. Ik zit zelf in een relatie waar 5 jaar verschil zit..mn vriendin is een "tiener" ik een "twintiger"..in het begin veel, maar echt héééél veel commentaar van mensen, ja zelfs mn ouders.. ![]() ![]() Btw zo leer je ook je ECHTE vrienden kennen..ECHTE vrienden steunen je ook al zijn ze er niet echt mee akkoord ![]() Ik vind trouwens dat je een sterkere persoonlijkheid hebt als je je keuze niet laat afhangen van wat mensen zouden kunnen zeggen..F*ck andere mensen..het is JULLIE relatie...Hoevaak hebben je vrienden/ouders of andere mensen in je omgeving dingen gedaan waar jij misschien iets had van "euhm..wtf?" (ik veronderstel wel dat er zo van die dingen zijn, ook al zijn ze minimaal)..en toch doen ze het hé ![]() ps- m'n ouders hebben het nog altijd niet aanvaard...maar euhm dat kan ons echt niet meer schelen, klinkt egoistisch maar in het leven moet je soms eens aan je eigen denken en niet aan iemand anders..iets wat JIJ wil. |
![]() |
|
Qua leeftijd vind ik 't ook niet zó bijzonder, als, het 16 en 24 was geweest had ik er anders tegenaan gekeken.
Maar dingen als - "woont al een paar jaar op zichzelf", ik mag aannemen minimaal 5 jaar? - "hij werkt in een supermarkt op zoek naar een vaste baan": dat zal tijd worden, hoe slim is 'ie ècht? Meestal komen oudere mensen slimmer over dan jongere, ze hebben meer gezien, gelezen, meegemaakt. - hij heeft al meerdere (best wel heftige) relaties achter de rug. Waarom is het uitgegaan? Ben jij de volgende? Kan het iets te maken hebben met gedrag wat hij van z'n gescheiden ouders heeft meegekregen? Praten op MSN is veilig en makkelijk, je hebt tijd om na te denken, je woorden voordat je "enter" drukt door te lezen en te corrigeren. Een "live" gesprek is echt heel anders, geen correctiemogelijkheid, intonatie en...lichaamstaal. Ik wil de romantiek niet verpesten, en als je goed met 'm kan praten is dat altijd fijn, opbouwend en leerzaam, maar kijk eens goed wat voor "vlees je in de kuip hebt" voordat je hormonen alle rationele gedachten overspoelen. Liefde maakt namelijk blind. Stel 'm "live" eens wat moeilijke vragen en laat je niet afschepen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Lifestyle |
Wereldverbeteraar(s?) lifestyle Larry Flint | 276 | 03-02-2007 01:00 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |