![]() |
|
N.a.v. dit oude topic wilde ik graag een nieuw topic starten met een aantal vragen voor jullie.
Om deze vragen te beantwoorden moet je eerst mijn website bekijken. 1. Klik op mijn gebruikersnaam 2. Klik op Bezoek Scholier's webpagina! Enkele vragen van mij zijn: Heb je tips voor de site? Zo ja, post ze (negatief commentaar is geen probleem, maar houdt het netjes ![]() Wat vind je goed aan de site? Post het. Heb je twijfelgevallen? Post het gerust. Ik bekijk alle tips, opmerkingen, vragen en klachten en probeer ze allemaal zo goed mogelijk te beantwoorden. Indien mogelijk word de tip meteen verbeterd en anders proberen we er later wat aan te doen. Let op! Zouden jullie in dit Topic geen commentaar willen plaatsen n.a.v. mijn berichten op Scholieren.com, mijn account o.i.d.. Als je dit wilt kun je mij PM'en. Als je een tip, opmerking, vraag of klacht hebt die je liever niet hier post mag je mij altijd PM'en (natuurlijk ook voor andere dingen). Ik hoop dat jullie mij willen helpen!!! Alvast hartelijk bedankt! Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 06:59. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zie dat je weinig tot niets gedaan hebt met mijn feedback. Als ik naar de site ga zie ik dit en dat is niet bepaald uitnodigend om verder te kijken op de site:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind de kleuren totaal niet bij elkaar passen, en ik vind je logo echt té groot. Eigenlijk ben ik het eens met wat Wolter zegt. Ik vind het in ieder geval geen geweldige en mooie site, en het ziet er een beetje kinderachtig uit.
En verder begrijp ik ook niet echt wat je met die site wil bereiken. Je hebt toch al online kranten, iemand gaat toch eerder naar die krant ipv naar jouw site? En het gaat volgens mij ook over school dingen, maar daar zijn al zóveel dingen van op internet te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
En de zoals u bovenaan ziet worden de Vertaalmachine en de Bezoekersteller verplaatst OF verwijderd! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In bovenstaande post staan de door jullie genoemde tips. De oplossingen komen eronder. |
![]() |
|
probeer geen dingen te plaatsen als web-apps die door iedereen gewoon gebruikt worden na een google en niet voor naar jullie website zullen gaan! dat zorgt ervoor dat het romelig word en erg onoverzichtelijk (wat bij jullie (nog) niet het geval is).
||
Citaat:
Daar kan ik dan naar kijken en ze eventueel verwijderen/verplaatsen o.i.d.. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik had niet gezien dat dat al was gezegt.... dus ehmm... hou het in je achterhoofd ![]()
|||
Citaat:
Vraagje: Wat bedoel je met: Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar op de site wordt een stemming gehouden over wel/geen Vertaalmachine. Uiteraard houd ik mij aan die uitslag!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
ik raad je aan om eens goed naar andere nieuwssitesites als voorbeeld te kijken. in jouw geval raad ik je aan om bv naar de site van onemorething te kijken.
Citaat:
||
Mja alle feedback die ik de vorige keer ook al heb gegeven + beperk opmaak in tekst, zoveel linkjes en cursief etc. ziet er niet uit. En wat de rest zegt.
Het probleem met jouw site is dat je geen idee hebt wat je er mee wilt, wat je visie is en wat je publiek is. Het zit vol met samengeraapte (en gestolen) functies en teksten, dan ineens weer moppen, dan weer reclame die niks met jouw site te maken heeft.. Ik vind je site te smal (grote witte stroken links en rechts), ik vind het niet zo handig dat je neerzet wanneer de site voor het laatst is geupdate (waarom wil ik op een nieuws site kijken die een paar dagen geleden voor het laatst is bijgewerkt), je hebt pagina's / teksten die echt nergens over gaan en waar niemand wat aan heeft... voorbeeldje? Klikken op M&M onder school en studie geeft dit: Citaat:
Ik vind het een leuk initiatief dat je een site wilt beginnen en ik moedig het absoluut aan, maar je wilt teveel en bent onvoldoende gericht bezig, wat mij betreft. Verwerk bovendien eerst eens je vorige pagina's aan feedback voor je om nieuwe gaat vragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is wat ik zie:
![]() Ik vind de homepage wat rommelig. Als ik via doorklikken op deze site zou komen, zou ik hem daarom meteen wegklikken. Probeer de tekst en plaatjes allemaal ongeveer dezelfde kant op te centreren, en niet de helft vanaf links gecentreerd en de andere helft in het midden gecentreerd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik: He, al op topnieuws geweest?
Ander: Nee, wat valt er daar te doen? Ik: Eh.. ze hebben nieuws van 2 weken terug en een niet-draaiend scholierenforum. Je weet wel, zoals s.com maar dan dood! Ander: Klinkt niet boeiend, misschien ga ik trollen op dat forum maar denk niet dat ik er heen ga. Wat ik met bovenstaand dialoogje duidelijk wil maken is dat je site niks te bieden heeft. NIKS. En dat forum, waarom vraag je niet op je eigen scholierenforum om hulp. O wacht, dat kan natuurlijk niet, je hebt nog niet genoeg mensen van hier weggejat. Als je echt wil slagen moet je iets bedenken. Niet iets jatten. Je moet iets kunnen bieden. En tot nu toe heb je niks te bieden. Daarbij, met al die reclame voor je site loop je flinke kans op een ban. Of wilde je zeggen dat dit geen verkapt reclame is? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Maak gratis je eigen site! [Tutorial] poo123 | 1 | 20-06-2016 13:46 | |
Software & Hardware |
Site verbinden met facebook ? Hellraider | 4 | 11-03-2012 19:12 | |
Software & Hardware |
Mijn eigen site: is het wat? rakker126 | 8 | 18-09-2010 11:59 | |