![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo daar Ik wil met een vriend van mij een (skate)punk band beginnen. J. doet de drums en ik doe de zang. Zang gaat een beetje klinken als de crucifucks, een soort van schelle harde schreeuwerige stem.
http://www.youtube.com/watch?v=SmHucfszqUY We wonen in Soest dus als je daar dichtbij woont of in Soest zelf woont is het ideaal. Als je er niet woont ben je uiteraard ook welkom, als je je dan maar wel kan verplaatsen Extra notes: - We willen alleen nederlanders in de band. (Dus gewoon mensen die de taal goed beheersen enzo.) - Ik heb al 2 nummers geschreven en je moet geen problemen hebben met groffe, soms haatdragende teksten. - Als je van skateboarden houd is dat natuurlijk super - We zijn allebei wel beginners. Stuur maar een privé-bericht als je interesse hebt ![]() Als een moderator dit leest: HEtzelfde bericht staat ook in Contact Gezocht, die mag verwijderd worden ![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2011 om 21:09. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder is het favoriseren of buitensluiten van mensen op basis van hun ras alleen de definitie van racisme. Dus zeggen dat je geen racist bent maar alleen geen buitenlanders in je band wilt is de grootste idioterie die ik ooit heb gezien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gitarist en bassist gezocht HSG-Bomber | 3 | 25-05-2011 08:05 | |
Muziek |
Drummer en bassist gezocht voor jazz/popband (in de buurt van almelo) Verwijderd | 0 | 29-09-2008 14:44 | |
Muziek |
Drummer/ster gezocht (LWD) AskMeAnything | 0 | 19-06-2007 16:38 | |
Muziek |
Drummer/emodweil gezocht dannnay | 1 | 30-03-2007 15:19 | |
Muziek |
Toetsenist(e) en gitarist(e) gezocht Tara Masquerade | 8 | 03-06-2006 00:02 | |
Muziek |
Bassist gezocht (metal) MP2 | 2 | 26-08-2005 12:56 |