Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat als ze het door heeft en ze is er niet op ingegaan, dat het dan niet wederzijds is. Want waarom zou ze er niet op ingaan als het wederzijds is? Het kan namelijk maar zo zijn dat ze doet of haar neus bloedt, omdat het anders veel te ongemakkelijk wordt.
Maar verder.. Er zijn altijd wel plekjes waar je even met z'n tweeën bent. Je hoeft er niet speciaal een hele 'date' voor te regelen, ofzo. Weet je wel zeker dat je het risico wil nemen dat je vriendschap gaat veranderen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoelde was, trouwens, dat er toch wel momenten zijn waarop ze alleen is? Op weg naar/van school, tussen de lessen door. Op feestjes is ze toch niet iedere seconde vastgeplakt aan haar vriendinnen? Of spreek een keer af na schooltijd de stad in te gaan? Dat doen vrienden nu eenmaal. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jullie geven deze jongen ook niet veel hoop, hoor...
Volgens mij bestaan er wel manieren om uit de "friend zone" te ontsnappen. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel. Ik stel ook nog altijd een gewoon gesprekje voor als het ogenblik zich voordoet dat jullie beiden ergens alleen zijn, en in een goed humeur. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om maar meteen helemaal stom te worden: Ik weet niet of ik wel zou willen of mijn beste vriend het vertelt als hij verliefd op mij is. Ik heb in die situatie gezeten en dat was écht niet handig. Hij was wel verliefd op mij en ik niet op hem. Hij was heel erg teleurgesteld en het heeft zéker een jaar geduurd voordat we weer normaal met elkaar om konden gaan. We zijn nog steeds beste vrienden en ik wil hem écht neit kwijt, maar ik wil het niet weten als hij verlief dop me is. Hij weet dat het nooit iets zal worden, ik heb een vriendje waar ik mee dan gelukkig mee ben en als hij me nu zou vertellen dat hij verliefd op me zou zijn, zou onze hele vriendschap veranderen en ik weet niet of ik dat wel wil.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Oh, en dit dus:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als jullie gewoon ergens zitten, alleen jullie twee begin gewoon een gesprek over koetjes en kalfjes. Midden in het gesprek moet je soms wat moeilijker gaan kijken totdat ze vraagt of er wat is. Als het zover is zeg je "Ik moet je eigenlijk wat vertellen... Ik ben verliefd op je.." En dan hopen op een leuke reactie
![]() Groetjes, Mythical |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Kerstmannetje | 1 | 21-12-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Iceteaislekker | 2 | 11-06-2013 07:46 | |
Liefde & Relatie |
[Meisjes bekijk AUB] Verliefd op beste vriendin. MCanoniem | 4 | 24-02-2010 23:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin jjaacckk5 | 6 | 24-10-2008 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Aguy | 17 | 18-07-2003 07:58 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin Wekkerradio | 12 | 17-04-2002 16:36 |