Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 20:59
Pippeloentje95
Pippeloentje95 is offline
Hey ik heb een onwijs lief vriendje.
We zijn beide 16 jaar en hebben nu bijna 4 maanden een relatie
Maar nu Zie ik hem op forums schrijven dat hij het uitgemaakt heeft met z'n vriendin enzo. terwijl dat helemaal niet waar is. ook staat er in dat ze erg zeikte enzo?? Denken jullie dat hij vind dat ik zeik of er aan zit te denken om het uit te maken plz help!!

xxx wanhopig meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2011, 21:21
Verwijderd
ik denk dat hij denkt dat, wanneer toen jij zei dat je vond dat hij zich aanstelde, ik denk dus, dat hij toen dacht dat hij tegen mij had moeten zeggen dat hij tegen jou had moeten zegegn dat je je niet zo aan moest stellen.

Ot: Ik vind dat je het hem moet vragen. Wij kennen hem niet, we kennen jou niet, Het heeft dus écht geen enkele zin om dat aan ons te vragen, hj is de enige die dat weet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 22:05
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Help, I need somebody,
Help, not just anybody,
Help, you know I need someone, help.

En die someone die jij nodig hebt, mijn Pippeloentje, is die vriend van je. Je zegt dat hij lief is, vast lief genoeg om een vraag te beantwoorden.

Wat Secret Agent zegt min of meer..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 22:15
Verwijderd
God heeft de mens het vermogen gegeven om te praten en dingen te vragen, ook heeft god mensen de mogelijkheid gegeven om verliefd te worden, als er onduidelijkheid is in de tweede mogelijkheid moet je gebruik maken van vermogen 1, oftewel als hij zich volwassen kan gedragen kan je er normaal met hem over praten.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:17
Verwijderd
God nog wel...

Ik zou hem aanspreken en als hij alles ontkent, dan hem confronteren. Maar als hij zo over je zou praten op verschillende fora, dan zou ik me afvragen wat je voor hem betekent.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:33
Verwijderd
Confronteren en dan uitmaken. Of gewoon uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:37
Volk
Volk is offline
Weet je zeker dat hij het over jou heeft en niet over z'n ex?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Weet je zeker dat hij het over jou heeft en niet over z'n ex?
hij post het toch recent.. damn
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:41
Volk
Volk is offline
Ja, maar ze zijn ook recent samen. Kan toch zijn dat hij op een forum zegt dat hij het heeft uitgemaakt met dat zeikwijf en dat hij dus zijn ex bedoelt?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ze zijn ook recent samen. Kan toch zijn dat hij op een forum zegt dat hij het heeft uitgemaakt met dat zeikwijf en dat hij dus zijn ex bedoelt?
Ze zijn al 4 maanden samen, dan vind ik het nu niet recent om over uitmaken te schrijven op een forum...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn al 4 maanden samen, dan vind ik het nu niet recent om over uitmaken te schrijven op een forum...
Hier ben ik het stiekem wel mee eens. Hoewel het wel mogelijk is, natuurlijk, lijkt het me onwaarschijnlijk. Ik kan me niet voorstellen dat ik nog steeds over een ex zou zeuren (en over het uitmaken) als ik al 4 maanden samen ben met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:51
Volk
Volk is offline
Het is toch helemaal niet zo gek om na 4 maanden je ex nog steeds een zeikwijf te vinden? Mijn vrienden hebben het ook over zeikwijven waarvan ze gelukkig zijn verlost omdat ze het uit hebben gemaakt, of ze nu al een nieuwe vriendin hebben of niet. Mensen hebben het zo vaak over exen, het lijkt me nogal dwaas om er maar meteen van uit te gaan dat het over haar gaat, aangezien het niet uit is en ze waarschijnlijk ook niet zeikt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Het is toch helemaal niet zo gek om na 4 maanden je ex nog steeds een zeikwijf te vinden? Mijn vrienden hebben het ook over zeikwijven waarvan ze gelukkig zijn verlost omdat ze het uit hebben gemaakt, of ze nu al een nieuwe vriendin hebben of niet. Mensen hebben het zo vaak over exen, het lijkt me nogal dwaas om er maar meteen van uit te gaan dat het over haar gaat, aangezien het niet uit is en ze waarschijnlijk ook niet zeikt.
Dan kan hij daar ook over praten met haar van goh ik zit op een forum voor tips maar het gaat over mijn ex, en om nou 4 maanden door te blijven zeiken, dude get over it
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dan kan hij daar ook over praten met haar van goh ik zit op een forum voor tips maar het gaat over mijn ex, en om nou 4 maanden door te blijven zeiken, dude get over it
Eh, ik ga ook niet van elke post op een forum naar mijn vriend toe om te melden wat er in stond of waarom ik er zit. Ze zegt ook nergens dat hij 4 maanden lang door blijft zeiken. Sterker nog, ze geeft helemaal geen context.

Als het om haar ging zou het logisch zijn als hij op z'n minst 1 keer tegen haar had gezegd dat het uit was of dat hij vond dat ze zeek. Maar daar schijnt geen sprake van te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik ga ook niet van elke post op een forum naar mijn vriend toe om te melden wat er in stond of waarom ik er zit. Ze zegt ook nergens dat hij 4 maanden lang door blijft zeiken. Sterker nog, ze geeft helemaal geen context.

Als het om haar ging zou het logisch zijn als hij op z'n minst 1 keer tegen haar had gezegd dat het uit was of dat hij vond dat ze zeek. Maar daar schijnt geen sprake van te zijn.
Hij weet waarschijnlijk wel dat zij zijn gebruikersnaam weet want ik denk dat hij dat zelf heeft verteld. Verder heeft ze dit topic volgens mij deze maand geopend dus lijkt het mij dat het recent is, en waarom zou je uberhaupt over je ex zeuren als je een leuke vriendin hebt waar je nog mee samen bent? I just don't get it en het is nogal mindfucki'n
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 14:10
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hij weet waarschijnlijk wel dat zij zijn gebruikersnaam weet want ik denk dat hij dat zelf heeft verteld. Verder heeft ze dit topic volgens mij deze maand geopend dus lijkt het mij dat het recent is, en waarom zou je uberhaupt over je ex zeuren als je een leuke vriendin hebt waar je nog mee samen bent? I just don't get it en het is nogal mindfucki'n
We hebben geen context, dus we weten niet waar hij het over had toen hij dat zei. Het hoeft helemaal niet dat hij over haar zeurde, maar gewoon dat zijn ex een vervelend iemand is en dat het daar me uit is. Komt vaak voor en is helemaal niet raar. Maar het feit dat hij het niet probeert te verbergen lijkt me ook wel wat zeggen. Ik zou er gewoon niet van uit gaan dat het over mij ging als ik zo'n post van mijn vriend zou lezen. Het is namelijk niet uit.

Maar misschien dat TS wat verheldering kan geven.

Edit; misschien had hij naast haar wel nog een vriendin...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
We hebben geen context, dus we weten niet waar hij het over had toen hij dat zei. Het hoeft helemaal niet dat hij over haar zeurde, maar gewoon dat zijn ex een vervelend iemand is en dat het daar me uit is. Komt vaak voor en is helemaal niet raar. Maar het feit dat hij het niet probeert te verbergen lijkt me ook wel wat zeggen. Ik zou er gewoon niet van uit gaan dat het over mij ging als ik zo'n post van mijn vriend zou lezen. Het is namelijk niet uit.

Maar misschien dat TS wat verheldering kan geven.

Edit; misschien had hij naast haar wel nog een vriendin...
Het zal allemaal wel, het zou wat duidelijker worden als de TS specifiek zegt wat hij heeft gezegt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 18:07
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
hoe weet je zo zeker dat hij het is?
Oud 14-06-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
hoe weet je zo zeker dat hij het is?
Ja inderdaad goede vraag, heeft hij gezegd wie hij is op dat forum ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten