Doe ik met de meeste dingen ook, maar mijn probleem is vooral dat we hier geen fatsoenlijke oven hebben (alleen een heel oude gasoven die het prima doet voor pizza en broodjes maar waarmee je niet nauwkeurig kan werken en die bovendien goor is en maar 1 rooster heeft).
Ik dacht eerst altijd dat de gene die het aantal berichten van per persoon postte, dat die gene dat altijd helemaal had nageteld, maar ik kwam er een tijdje terug achter, dat daar een speciaal tel-scherm-ding voor is
Bij ons was het zo dat ik uiteindelijk examen heb gedaan in drie vakken, al hebben ze dat later uitgebreid. Ik heb dus een internationaal diploma in de vakken Biology, Geography en English. Niet dat dat diploma verder enige waarde heeft, maar het staat leuk op je c.v.
Bij ons was het zo dat ik uiteindelijk examen heb gedaan in drie vakken, al hebben ze dat later uitgebreid. Ik heb dus een internationaal diploma in de vakken Biology, Geography en English. Niet dat dat diploma verder enige waarde heeft, maar het staat leuk op je c.v.