Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Paranoide:
Waar je eigenlijk naar toe wil is een omgeving / tooling / ontwikkeling waardoor ook kleinere teams weer iets groots en indrukwekkendst kunnen maken. Er is nog te veel 'ambachtswerk' nodig bij het maken van games (animatie, texturing, modelling etc etc), waardoor het echt mega-budget dingen worden, met als direct gevolg dat er veel 'standaard succesformule games' de markt op geknald worden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saaien we vandaag? #1635 Verwijderd | 500 | 23-03-2012 18:11 |