Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat volk zegt, maar dat is niet erg handig en prettig vind ik dan
![]() Als dit een tijdje lukt kun je er later altijd wat langer onder blijven staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een zandloper lijkt me om te wennen zeker een goed idee, dan hoef je jezelf ook niet te martelen met koud water (brrrr). Dan leer je jezelf meteen een snelle doucheroutine aan, bijv. haar wassen, rest wassen, gezicht wassen, bodylotion (uit de douche dan). Na een tijdje heb je die zandloper vast niet meer nodig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen mijn langste tijd is een half uurtje. En de kortste 20 minuten. Het is ook vervelend als je zo vroeg wakker wordt en dan ben ik al een zombie. En dan lekker onder de warme douche.. ik krijg gewoon weer slaap ervan. (Ja heel raar maar dat heb ik) Ik heb wel eens een paar keer geprobeerd 'ochtends voor ik ga douchen koud water in m'n gezicht te gooien en dan hielp het wel een beetje. Maar ik denk ook dat z'on wekkertje handig is. Ik denk dat ik dat maar ga proberen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind het echt ronduit idioot dat mensen structureel zó om kunnen gaan met dit soort voorzieningen. Alsof er niet op de basisschool al ingestampt wordt dat je de kraan uit moet draaien tijdens het tandenpoetsen. Dat je zulk gedrag kunt vertonen zonder je zelfs maar schuldig te voelen, ongelooflijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga met je egoďsme naar een ander ruimteschip, please. Nee hoor, jij hebt geen invloed op het grondwaterpeil. Net zoals je geen invloed hebt op de co2-uitstoot, geen invloed op de economie, geen invloed op de regering, geen invloed op discriminatie, etcetera, etcetera. En met jou alle andere mensen in Nederland. Daarom is er hier geen milieuvervuiling, worden de mensenrechten altijd nageleefd, hebben we geen Geert Wilders in de regering...
Laatst gewijzigd op 23-03-2011 om 20:08. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oeps, mega-up ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je hebt niet overal invloed op,, tis niet één persoon maar een groep he, die een verschil maakt. Trouwes Geerd Wilders is goed, zonder hem zouden er nog meer buitenlanders hier van een uitkerinkje leven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En met douchen etc heeft Geert Wilders niets te maken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |