Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2011, 14:59
boet
boet is offline
Hallo mensen,

Ik heb nu sinds drie weken een vriendin, volgende week woensdag een maand.
Ik werd vorig jaar veel gepest, en heb nu nogsteeds soms last van die pestkoppen. (Zit gelukkig niet meer bij hun in de klas)
Als ik en mijn vriendin in de pauze bij elkaar staan, komen ze vaak naar ons toe en gaan kloten. Zo is er een die haar steeds om een kusje vraagt, sommigen gaan dingen vragen als "Hebben jullie al geneukt?", en dat soort dingen.
Nou zat ik vanmiddag na school op het station, en toen kreeg ik een sms van een vriend dat een jongen uit zijn straat een filmpje heeft gemaakt van dat ik mijn vriendin een kus in haar nek geef, en dat op youtube heeft gezet. Ik heb hem gevraagd of hij misschien kan kijken of hij dat filmpje voor mij kan vinden, en maandag ga ik ermee naar mijn mentor.
Iemand nog tips?
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2011, 16:25
Verwijderd
Wat is het probleem? Dat ze een filmpje van jou hebben dat je je vriendin een kus in haar nek geeft?

stop de persen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 16:30
boet
boet is offline
Citaat:
Wat is het probleem? Dat ze een filmpje van jou hebben dat je je vriendin een kus in haar nek geeft?

stop de persen.
Dat is niet het probleem, maar dat ze ermee gaan pesten/whatever...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 17:13
Lumpie
Lumpie is offline
Citaat:
Meteen melden bij je mentor of schooldirectie, desnoods met je ouders erbij. Veel scholen treden tegenwoordig streng op tegen dit soort pestgedrag. Veel sterkte, en ik hoop dat je nog veel plezier en liefde met je vriendin zult hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 17:18
bierkoning
bierkoning is offline
Als je wil dat ze je nog erger gaan pesten met "ahhh moet je het meteen gaan zeggen en uithuilen bij de mentor" etc moet je vooral dat doen.... Ook al zeggen je leraren en mentor dat ze op je letten en op hun gedrag letten zijn er altijd momenten dat je alleen met ze bent...
Gewoon negeren is het beste.

Wat is er erg dat je je eigen vriendin zoent? Dat is normaal, daar is ook niet mee te pesten want dat doe je nu eenmaal als je een vriendin hebt.... gewoon negeren dus
Oud 17-06-2011, 17:28
hulp_gevraagd
hulp_gevraagd is offline
boet jonge heb je geen vrienden ga met je vrienden op die pesters af en verkoop ze en lel je bent toch geen mietje laat ze zien wie er de baas is en als je nog problemen hebt stuur je je nummer maar in pm dan kom ik helpen met mijn vrienden ik kan niet tegen klijne kindjes die denken dat ze HET zijn een als die gozer nog eens vraagt om en kusje gewoon op afstappen en slaan .... doe ze de groeten van mij en veel suces
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 17:39
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
boet jonge heb je geen vrienden ga met je vrienden op die pesters af en verkoop ze en lel je bent toch geen mietje laat ze zien wie er de baas is en als je nog problemen hebt stuur je je nummer maar in pm dan kom ik helpen met mijn vrienden ik kan niet tegen klijne kindjes die denken dat ze HET zijn een als die gozer nog eens vraagt om en kusje gewoon op afstappen en slaan .... doe ze de groeten van mij en veel suces
BAM! vol op die ogen jonguh! verrekte KUT
Oud 17-06-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is zijn eigen probleem, dat heeft weinig met de pesters te maken.

Je moet je gewoon niet zo aanstellen ts, wees eens een vent en deel een tik uit of ga niet meteen huilen als ze een keer wat stouts tegen je zeggen of je gaan 'pesten' met een filmpje dat je je eigen vriendin kust. (hoe kan je iemand daarmee pesten? :')
Met citaat reageren
Oud 17-06-2011, 23:43
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Ze zijn gewoon heel erg zielig moet je maar denken en jaloers dat jij wel een vriendin hebt. Sta boven dat soort volk en negeer ze. Op vragen als heb je al geneukt gewoon ja zeggen, gaat vervelen voor ze.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 07:41
Zazum
Zazum is offline
Ik heb het idee dat ze jaloers zijn....
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 08:44
Silvano08
Silvano08 is offline
Wat wil de school hieraan gaan doen dan, het is toch buiten de school gebeurd, daar heeft de school niets over te zeggen (meestal) ...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
BAM! vol op die ogen jonguh! verrekte KUT
Precies gewoon van je af bijten man. De reden dat ze je nog pesten is omdat je het zelf toelaat...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 00:40
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Wat dacht je van 5vs1? Als het nou 1tje was die zat te kloten oke, en dan nog is dat niet het slimste wat je kunt doen. Behalve als je casey heet natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 03:09
Akhlys
Akhlys is offline
Komt voornamelijk over als jaloezie nu. Gewoon negeren en lekker met je vriendin bezig houden, laat die gasten maar de schijt krijgen Alleen... naar je mentor stappen heeft geen zin als je wilt dat het getreiter op houdt..
Oud 19-06-2011, 14:38
Verwijderd
Lekker negeren. Wat is er in godsnaam mis met het geven van kusjes aan je vriendin?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten