Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je wil dat ze je nog erger gaan pesten met "ahhh moet je het meteen gaan zeggen en uithuilen bij de mentor" etc moet je vooral dat doen.... Ook al zeggen je leraren en mentor dat ze op je letten en op hun gedrag letten zijn er altijd momenten dat je alleen met ze bent...
Gewoon negeren is het beste. Wat is er erg dat je je eigen vriendin zoent? Dat is normaal, daar is ook niet mee te pesten want dat doe je nu eenmaal als je een vriendin hebt.... gewoon negeren dus
|
![]() |
boet jonge heb je geen vrienden ga met je vrienden op die pesters af en verkoop ze en lel je bent toch geen mietje laat ze zien wie er de baas is en als je nog problemen hebt stuur je je nummer maar in pm dan kom ik helpen met mijn vrienden ik kan niet tegen klijne kindjes die denken dat ze HET zijn een als die gozer nog eens vraagt om en kusje gewoon op afstappen en slaan .... doe ze de groeten van mij
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet je gewoon niet zo aanstellen ts, wees eens een vent en deel een tik uit of ga niet meteen huilen als ze een keer wat stouts tegen je zeggen of je gaan 'pesten' met een filmpje dat je je eigen vriendin kust. (hoe kan je iemand daarmee pesten? :') |
![]() |
|
Komt voornamelijk over als jaloezie nu. Gewoon negeren en lekker met je vriendin bezig houden, laat die gasten maar de schijt krijgen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Paul & Andere Familievriendelijke Alien-films Mathilde86 | 5 | 26-02-2011 12:23 | |
Films, TV & Radio |
De Film 0605 van Theo van Gogh Quincy | 22 | 25-08-2004 09:45 | |
Films, TV & Radio |
Enquête over films Balance | 31 | 06-12-2002 16:50 |