Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Welja.
Ik heb seks gehad en ik was ervaren bij de beste seks 19 35.19%
Ik seks en er was romantiek bij de beste seks 20 37.04%
Ik seks en de locatie van de beste sekswas perfect 6 11.11%
Ik seks en de beste seks was binnen een relatie 28 51.85%
Ik seks en de beste seks duurde redelijk lang 18 33.33%
Ik seks en bij de beste seks waren er hulpmiddelen 3 5.56%
Ik seks en heb een ander weleens verteld over de beste 6 11.11%
Ik ben maagd maar denk dat de beste seks pas kan met ervaring 5 9.26%
Ik ben maagd maar denk dat er romantiek moet zijn bij de beste seks 11 20.37%
Ik ben maagd en denk dat de locatie perfect moet zijn voor de beste seks 3 5.56%
Ik ben maagd en denk dat de beste seks binnen een relatie plaats zal vinden 7 12.96%
Ik ben maagd en denk dat de beste seks redelijk lang duurt 4 7.41%
Ik ben maagd en zou een ander vertellen over mijn beste keer 2 3.70%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2011, 09:15
Verwijderd
Voor degenen die seks hebben gehad, welke kenmerken die keer had. En daarnaast wil ik aan de maagden hier vragen welk beeld zij hebben van de beste seks. Ik ben namelijk erg benieuwd of dit enigszins met elkaar overeenkomt en waarom sommige 'elementen' wel of niet belangrijk zijn, of lijken.

Dus: heb je seks gehad? Wat was er allemaal belangrijk?

Ben je maagd? Wat denk je dan dat belangrijk is?

Ps de pollopties zijn weird omdat ik te lange antwoorden had Maar jullie snappen het wel.

Laatst gewijzigd op 25-07-2011 om 09:22.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 09:40
Verwijderd
"Maagd" denk dat 1ste keer niet per se ervaring hoeft hebben, want zonder kan het best lol worden. En denk dat het belangrijkste is dat je allebei wat dichter bij elkaar bent.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 10:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het was binnen een relatie en we waren toen ook experimenteel met dingen, dat was ook fijn, maar die staat er niet tussen
Overigens kan seks buiten een relatie ook fijn zijn, alleen heb ik dat niet zo vaak meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 10:57
Verwijderd
Het gaat dus over wat jij bestempelt als de keer dat je de beste seks had.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 14:25
Catch
Catch is offline
Ik kan niet echt antwoorden via de poll. De beste seks die ik heb gehad was na een tijdje geen seks, en hij was ontzettend opgeworden (echt héél erg), en ik ook. Hij deed gewoon wat hij wilde en dat vond ik erg opwindend. Daarbij kwam dus ook wat onderdanigheid kijken en het was ook niet bepaald zacht. Maar dat ik dit de beste seks vind die ik heb gehad ligt denk ik ook aan je persoonlijke voorkeuren voor seks. De locatie was niet bijzonder, geen attriubuten blabla.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 18:15
Mimuna
Mimuna is offline
Ik vind dat je pas écht GEWELDIGE seks kan hebben als het met iemand is van wie je zielsveel houdt.
Er moet voldoende romantiek aan te pas komen en ik heb het het liefst heel teder en zo, niet super wild en hard.
Gewoon rustig aan doen en voor mij mag het ook wel lang duren. De beste seks die ik tot nu toe heb gehad bevatte al deze elementen. Ik denk persoonlijk dat, wanneer je ervaren bent, je meer kan genieten van de seks.
Ik denk niet dat een maagd meteen geweldige seks kan hebben, omdat je elkaar nog moet leren kennen op dat gebied en de eerste keren ook wel ingewikkelder zijn en je er meer over nadenkt.

Kort samengevat:

-Ik heb seks gehad en ik was ervaren bij de beste seks
-Ik seks en er was romantiek bij de beste seks
-Ik seks en de beste seks was binnen een relatie
-Ik seks en de beste seks duurde redelijk lang
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 09:10
Macrador
Macrador is offline
Maagd dus niets is zeker.

De eerste keer wordt voor mij al geschrapt. Onervaren, je weet niet wat je lekker vind. Het gaat niet schitterend zijn.

Daarna in een relatie lijkt het me goed mogelijk en er buiten ook. Ze zullen wel anders zijn.
Het lijkt me als je opgewonden genoeg bent, het lang genoeg duurt, als je kan genieten.
Maar we zullen wel zien.
Oud 26-07-2011, 10:40
Verwijderd
Ik vind dat je de beste seks hebt in een relatie, omdat je dan weet van elkaar wat je lekker vindt. Voor mij is er niet 1 keer die er bovenuit springt, de ene keer is heel romantische seks lekker, de andere keer met hulpmiddelen, de andere keer heb je een geweldig vluggertje
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 11:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Alsof je buiten een relatie niet kunt weten wat de ander lekker vindt.
Oud 26-07-2011, 13:01
Verwijderd
De beste seks was in een relatie en er was liefde tijdens de seks(logisch opzich)

Maar tijdens seks word je lichaam geprikkeld en het is fijn als je dan verliefd bent op diegene waarmee je seks hebt omdat je dan lichamelijk en geestelijk op een hoog niveau zit.

Moeilijk uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 11:34
Verwijderd
Beste seks is moeilijk te beoordelen, maar de meest geweldige keren waren toen ik al wat ervaring had, en waren inclusief romantiek en relatie (dat gaat bij mij ook gelijk op Tenminste, ook gewoon retegeile seks zonder kaarsjes of lieve woordjes is romantisch met mijn vriendje ). En wat Catch zegt: het is ook erg goed als je een tijdje geen seks hebt gehad, en je ziet elkaar dan weer. Oh en wiet kan het ook wel bijna nog intenser maken.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 18:47
Verwijderd
hmmm de beste seks is lastig, maar de beste sekspartner (de naam die mij gelijk te binnen schiet bij 'de beste seks) die ik heb gehad was een scharrel en geen relatie. Na de eerste date samen naar huis gegaan en het klikte meteen in bed.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 21:15
Volk
Volk is offline
Waarom staat er nergens een optie over passie of zo geil zijn dat je denkt dat dood gaat als je dat niet hard aan de slag gaat?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 18:32
Verwijderd
^Dat.\
k heb gestemd op 'ik heb seks en de beste seks was binnen een relatie' en 'ik heb seks en was ervaren bij de beste seks'.
De beste seks die ik ooit heb gehad, was met mijn vriendje. Om eerlijk te zijn kan ik me de setting (wat ging er aan vooraf, wat werd er gezegd, hoe zijn we in bed beland etc) niet eens herinneren, maar ik weet wel nog dat we allebei zo ontzettend geil waren dat er gesekst moest worden. Dat moest. Een andere optie dan keihard neuken was er niet, zeg maar. Dat vond ik de beste seks. Dat heeft imo niks te maken met romantiek (want dat zijn kaarsjes, rozen en muziek) of liefde, iig niet de 'omg, wat ben je toch geweldig liefde'.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 20:10
Catch
Catch is offline
Wel grappig, want wat idd Volk en SA beschrijven klopt, maar zodra de seks dan voorbij is, of eigenlijk in de laatste paar tellen kan ik met iemand van wie ik echt houd heel erg voelen dat ik heel erg van diegene houd. Dan word ik ook erg emotioneel blabla. Dus dan komt het toch weer een beetje samen allemaal.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 12:38
Verwijderd
^Dat klopt wel. Ik heb er nog eens over nagedacht en de beste seks habben wij wanneer we in heftige emoties zitten. Zo ben ik hem ooit eens midden in een ruzie besprongen en toen we de hele avond hadden zitten kletsen over wat ik mooie mannen vind en wie ik uit mijn vriendenkring leuk vind en wie er indruk op mij maakt en wat daar voor nodig is, werd hij heel dominant. Dat was echt territoriaal neuken Daarna is het des te intenser, mooier, emotioneler en romantischer, maar de seks zelf is alleen maar heel erg intens. Daar is dan niks moois of romantisch aan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten