Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2011, 15:41
kevints
kevints is offline
in mijn vorige topic vroeg ik me af of een meisje uit mijn klas op mij was, ik heb nu wel genoeg moed verzameld om het te vragen,maar wij gaan allebei naar eens andere klas, heeft het dan nog zin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2011, 15:43
Verwijderd
Err? Want bij elkaar in de klas zitten is een vereiste?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Err? Want bij elkaar in de klas zitten is een vereiste?
Dit ja. Je ziet elkaar toch nog wel op school, en als jullie elkaar echt leuk vinden zien jullie elkaar ook buiten school. Niet elk stelletje zit bij elkaar in de klas hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 16:07
Em.
Em. is offline
Als bij elkaar in de klas zitten een vereiste is voor jullie relatie, heeft het denk ik sowieso niet zoveel zin. In principe hoort een relatie namelijk helemáál niet af te hangen van het feit dat jullie wel/niet bij elkaar in de klas zitten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 17:50
kevints
kevints is offline
maar, als zij in een andere klas zit heb ik meer kans dat ze leukere jongens tegen komt en dan ja...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 17:52
Verwijderd
Ja echt liefde overwint alles.
Dat is een punt om extra moeite doen om het aan te houden en of je het vol kan houden.
Je kan haar toch zien na school, voor school en de pauzes, op de gangen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
maar, als zij in een andere klas zit heb ik meer kans dat ze leukere jongens tegen komt en dan ja...
Als je elkaar echt leuk vindt dan maakt dat niet uit hoor. Je kan haar moeilijk opsluiten zodat ze geen andere jongens ziet, jongens ziet ze toch wel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 19:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat is juist een pre.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 20:20
kevints
kevints is offline
Citaat:
Dat is juist een pre.
wat betekend pre?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 20:28
Em.
Em. is offline
Citaat:
wat betekend pre?
pre
[pree] (aZLat) de -woord (mannelijk) & het -woord voorrang, voorkeur: de pre hebben ; voordeel: een pre zijn , een pre hebben (klik)

Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat je liever níet met elkaar in de klas zit. Is ook zo, tja, ongemakkelijk of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 06:38
kevints
kevints is offline
het is gedaan, ik wou haar gisteren vragen en precies toen msnde iemand dat ze niet op me was, dus ja
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 09:11
Verwijderd
Misschien moet je het aan haar vragen in plaats van aan iemand op msn. En misschien moet je niet met iemand anders msnen terwijl je met haar praat, dat helpt ook niet. Tenzij je bedoelt dat je het wilde vragen op msn? Dat is ook geen goed idee, want als ze dan ja zegt kun je elkaar niet eens even een kus geven om het te vieren en dan wordt het heel raar om haar de volgende keer wel te zien.
School is nog een paar weken, toch? Beter vraag je haar gewoon na school. Als ze de hele tijd bij vriendinnen staat, vraag je eerst of ze even met je mee wil komen, en dan loop je weg van haar groepje vriendinnen voor je het vraagt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 13:08
kevints
kevints is offline
de meeste mensen denken nu dat diegene (rick) dus loog tegen mij dat kim (het meisje) niet op me was, omdat hij zelf op haar is
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 19:48
Verwijderd
Waarom blijf je nou de hele tijd luisteren naar andere mensen? Praat met haar. Dat is de enige manier waarop je zekerheid krijgt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:38
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Waarom blijf je nou de hele tijd luisteren naar andere mensen? Praat met haar. Dat is de enige manier waarop je zekerheid krijgt.
Dit dus! En ondertussen al gedaan? en zo ja wat was het antwoord
Oud 22-06-2011, 15:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Al werkt dat natuurlijk ook niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 15:33
kevints
kevints is offline
ik heb haar gevraagd, en ze zei dat ze me een heel lieve en speciale jongen vond, maar niks met me wou
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Al werkt dat natuurlijk ook niet altijd.
Pfft.

@TS: Jammer. Maar je weet nu wel waar je aan toe bent. En ze zit straks in een andere klas, dus geen ongemakkelijk gedoe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten