Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Leeftijd
17 jaartjes 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? absoluut karakter maar eigenlijk ook wel de uitstraling.. het uiterlijk moet toch ook wel wat hebben...... maar karakter is absoluut wel het belangrijkste! 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? ik heb toch wel graag dat mijn vriend groter is dan mij. Maar mijn ex was kleiner en ik was en ben nog steeds gek van hem! Dus eigenlijk maakt het niet zo veel uit! 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Als ik een jongen tegen kom bepaal ik gewoon op dat moment of het leeftijdsverschil niet te groot is. Maar ik wil natuurlijk niet dat het te groot wordt. Nou wil ik liever niet een jongen die ouder is dan 21.. maar als ik een jongen van 22 tegen kom die precies mijn type is zeg ik heus geen nee hoor! 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja ik vind het toch wel fijn als ik met iemand kan praten. Het gaat mij niet zo zeer om de opleiding die die persoon doet. MAar wat hij zegt en ook denkt enzo over de maatschappij. Dat ie zelf zijn eigen inbreng heeft enzo (nou ja moeilijk te verwoorden wat ik nou precies bedoel....) 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Zoals hij op dat moment voor mijn neus staat. Ik heb geen bepaald beeld van een persoon ofzo. Niet zo van zo is mijn droomjongen. Ik kom gewoon diegene tegen en dat is hem dan. Mijn ridder op het witte paard (hoe cliche ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. karakter op de eerste plaats, maar de uitstraling vind ik ook HEEL belangrijk! 3. mijn vriend alvast groter 4. 21-25 (zo'n 5 jaar verschil max.) 5. ja, uiteraard 6. heb geen ideaal beeld maar liefst groot, donker haar, heldere ogen, aantrekkelijk (duhh), deftige kledij, niet verlegen...
|
1. Leeftijd
17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Beide 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Kleiner, dus kleiner dan 1.83 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Nu 2 jaar, later 5 jaar. (klinkt raar, maar als je 35 bent dan maakt 5 jaar niet veel meer uit.) 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Zeker 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Oeiiiii. Ik denk toch blond, lang haar, blauwe ogen, slank en niet verlegen.
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Karakter. Bij mijn vriend viel ik (serieus) op het karakter, een goed gesprek, vertrouwensband enzow, en pas een week daarna toen ik hem weer zag, merkte ik op dat ie heel knap was ![]() Citaat:
Liefst groter, een hoofd groter ofzo. Maja ik ben zelf ook heel klein en ik zou het best "raar" vinden om een nog kleiner vriendje te krijgen ![]() Citaat:
Van mij mag alles. Behalve als één van beiden te jong is, zoals 13-24 ofzo.. Dat zou k echt niet goedkeuren, maar vanaf 16 jaar (of iets jonger) kan het allemaal wel. Het ligt vooral aan de geestelijke ontwikkeling. Het ene meisje is op haar 15e al volwassen en zou het niet kunnen uithouden met iemand van haar eigen leeftijd. Een ander meisje is op haar 17 nog niet helemaal bij, en zal dus denk ik wel genoeg hebben aan iemand van der eigen leeftijd. Ligt aan de persoon zelf, zou het dus nie kunnen zeggen. Zelf heb ik een voorkeur voor een jongen van 2 / 3 jaar ouder.. Citaat:
Ligt eraan wat je er mee bedoelt. Ik gebruik liever het woord niveau. Want ik moet goed kunnen praten met mijn partner, een beetje op dezelfde lijn zitten enzow.. En dan heeft je opleiding er nog vaak weinig mee te maken want ik kan met veel mensen van het gymnasium geen enkel gesprek voeren. Het gaat dus om innerlijke wijsheid, en het niveau op zich. Jah dat speelt een grote rol. Ik heb behoorlijk hoge eisen en ik doe het niet met "minder" hoe cru dat ook mag klinken. Citaat:
Kan ik niet zomaar een beschrijving van geven. Zoals ik al zei: ik val eerder op karakter dan uiterlijk. Maargoed, ik hou niet echt van blond met blauwe ogen.. Verder vind ik donkere ogen prachtig ( ![]() ![]() maargoed, mijn ideale vriend... Njah, liever van binnen ideaal dan van buiten hoor.. (hoewel het wel een fijne bijzaak zou zijn ![]() |
![]() |
|
1. Leeftijd
= 17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? = Uiteindelijk karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? = maakt me nix uit 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? = zie vraag 3. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. = et speelt wel mee maar ik zal daarom niet een knoop doorhakken 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. = http://www.cu2.nl/kolenmijnbarbie ![]()
|
1. Leeftijd18
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter?karakter, eigenlijk beiden 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij?maakt mij helemaal niets uit 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn?4 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes.neej helemaal niet 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit.lieve meid, altijd happy, zeer aardig, en knap, mooi. wat wil ik nog meer ![]()
|
![]() |
1. Leeftijd: 21
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter?: karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij?: kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? : 5 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. : Nee, als ze mij maar gelooft als ik praat. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. : Leuk meisje met leuk karakter, gelooft in mij en zeurt niet, vooral niet achteraf. Ze mag ook een klein beetje zorgzaam zijn en wil graag aandacht krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, uitstraling is ook belangrijk. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? liefst groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? geen max; vind ik niet belangrijk als je bij elkaar past. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja! 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. ehm.. lief, donker haar, grote neus .. ik heb iets met grote neuzen, vraag me niet wat ![]()
|
1. Leeftijd
19 jaar 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? wat cliché ![]() ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? liever niet veel groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? leeftijd?? hmm da's toch het aantal keer dat de aarde rond de zon is gedraaid ofzo sinds iemand wordt geboren?? vrij irrelevant, want iemand van 15 kan veel volwassener zijn en meer levenservaring uitstralen als iemand van 20, dus valt niet te zeggen.. maar wat het meest reëel is? van 3 jaar jonger tot 1 jaar ouder 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. 1,74m hoog, 63 kg zwaar, donkerbruin haar (RGB 69,13,10), gele klompen en een met dubbele netslag gekantkloste hoepelrok ![]()
|
Verwijderd
|
1. 19
2. Uiterlijk zie ik als een drempelwaarde: die moet overschreden, dan kan het pas, mits het karakter goed is. 3. Kleiner 4. 3 jaar 5. Jazeker. 6. Blond, groen/grijze/blauwe ogen, 1.75, slank (niet tè), redelijk brede heupen. Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 10:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd? -Twintig.
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? -Dat is een gigantische clichévraag, maar ik denk dat uiterlijk en karakter beide evenveel gewicht in de schaal leggen. Iemand met een 'mooi' karakter is natuurlijk op de lange duur beter, maar het oog wil ook wat. Je kunt moeilijk een relatie beginnen met iemand waarvan je elke keer denkt 'ieeeeuwww'. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? -Dat maakt me werkelijk niks uit. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? -Dat hangt af van welke inhoud we aan onze relatie geven. Voor alleen knuffelen en seks is in principe 15 de ondergrens. Voor een echt gelijkwaardige relatie moet ze in principe minstens 17 zijn. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. -Jazeker, ervanuitgaande dat ze allebei even 'aardig en lief' zijn, zou ik natuurlijk iets beginnen met de meest 'slimme' van de twee. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. -Da's makkelijk, aangezien ik haar (de Ware) al heb ontmoet: donker haar, blauwe ogen, lieve bolle wangetjes, een prachtig slank figuurtje echter met mooie vrouwelijke vormen ![]() |
![]() |
|
![]() |
---------------------------------------------------------------
1. Leeftijd -16,5 V 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? -nou allebei 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? -groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 17 t/m 22 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. -ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. -leuke uitstraling, niet klein, mannelijk gebouwd, maar de kleur van het haar enzo maakt me niet zoveel uit, wel weer dat hij leuke kleren aan heeft. En dat ie er verzorgt uitziet. --------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 10:45. |
![]() |
|
1. Leeftijd
>> 17 en een beetje 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? >> het karakter, ik heb niets aan iemand die heel knap is maar ik voor geen meter kan vertrouwen. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? >> liever zelfde hoogte of langer maar als ik em echt leuk vind en hij is kleiner dan boeit het me eigenlijk ook niet, zou het heel knap vinden als ik ooit een vriend tref die kleiner is dan dat ik ben btw ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? >> niet HEEL veel jonger (dat werkt niet, en ik spreek uit ervaring) maar als ie een paar jaar (tot 3 of 4 jaar) ouder is maakt het me niet uit. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. >> zeker 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. >> geen idee, ben zwaar tevreden met mijn huidige vriend (HIIIII MARTIIIIIIIN! *zwaai* ![]()
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd 17
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? beide 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee meisjes. ja 6. Hoe ziet je ideale vriendin eruit? goed figuur, leuk gezichtje, en je ziet t niet maar wel belangrijk, goed gevoel voor humor... |
![]() |
|
1. Leeftijd 17
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Nix moet.. maar ik heb liever groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 6 jaar oid 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Beetje wel 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit.Uiterlijk ---> donkere lange krullen.. donkere ogen, langer dan ik, mooie handen, niet te dun niet te tik, lieve uitstraling
|
![]() |
|
1. Leeftijd
19 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter.... maar het uiterlijk is wel belangrijk bij de eerste kennismaking. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter, maar ni té groot...... (kben zelf een kleintje ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? euhm... 6 jaar, maar da's echt het maximium! 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja toch wel... 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. donker haar, lichte ogen, beetje gespierd, mooie lach, verzorgd (heel belangrijk!) |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd
17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Heh, die weer... *zucht* Beide belangrijk, de persoon in het geheel moet gewoon aantrekkelijk zijn... En sowieso geen eikel -_o 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Vriend, en even groot of groter. Moet niet, maar ik val meestal nie op kleiner (ik ben dan ook zelf maar 1.65 ![]() ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Hij maximaal een jaar jonger tot twee jaar ouder. Ik val over het algemeen niet op veel ouder dan mezelf, though. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Kiezen? Dat gaat niet op intelligentie, maar op het gevoel dat je erbij hebt... Maar er moet wel een fatsoenlijk gesprek mee te voeren zijn en een beetje intelligente humor (dus niet het niveau '...Loser! whahahahaha') 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Heheheh, als je mag designen... Uh, moeilijk, maar met mooie ogen, gave huid, breed en een beetje gespierd (blokjuuus!), euh... mooi haar ![]() ![]() |
![]() |
|
1. Leeftijd
Geen 36 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter, voor een relatie, al mag mn vriend niet erg dik zijn...verder sluit ik me op nare man aan... 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Lekker cliche, het liefst iets groter dan ik, geeft toch veiliger gevoel ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Hij moet ouder zijn, en dat mag van mij gaan tot 8 jaar ofzo ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Absoluut, ik zou niet met een domme jongen iets kunnen hebben... 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. De ene keer blond, verlegen, lief. De andere keer donker, niet zo populair of knap, maar wel hetgeen hebbend dat ik zeer aantrekkelijk vind, en dat is uitstraling ![]()
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd
20 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? LMD karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? I don't care. Maar de mijne is toevallig groter, groter dus. ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Geen voorkeur. De mijne is 2 jaar ouder, 2 jaar ouder dus. ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ligt aan de rest van de eigenschappen en aan het verschil in intelligentie misschien. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Karakter is belangrijker. Mijn vriend is mijn ideale vriend (voor de statistieken: hij is lang en heeft bruin haar en bruine ogen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 16:38. |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
17 jaartjes jong 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter is zeker belangrijker voor mij... uiterlijk is een leuke bijkomstigheid 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? liefst groter maar maakt me echt niet uit 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ik heb niet echt een grens.. Het moet gewoon klikken en ik moet me tot hem aangetrokken voelen! 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Op eerste plaats staat of het klikt en of je humor hebt... Als dat bij 2 precies hetzelfde is, geeft intelligentie toch wel de doorstlag! 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Zoals ik al zei; val niet op uiterlijk. Hij moet er alleen een beetje verzorgd uitzien (dus geen vet haar en zo, BLEGH) ;-)] Lynn |
![]() |
||
Citaat:
2) zeer zeker karakter 3) maakt toch niets uit?! (hoewel het er in de praktijk altijd op neer komt dat ik de kleinste ben wat wil je met nog geen 1m60, dus ja mssch wel liever groter) 4) maakt helemaal niets uit (is trouwens nu ook best groot leeftijdsverschil ) maar goed, misschien is vanaf 30 wel te oud 5) absoluut 6) *artistiek beetje rommelig, niet te glad, ruimdenkend, schattig, niet arrogant (toch niet tegen mij ![]() |
![]() |
|
1. Leeftijd
21 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter... uiterlijk is vergankelijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Maakt niet uit... hoewel 2 koppen groter of 2 koppen kleiner nou niet echt ideaal is 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 5 jaar max. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. toch enigszins wel.. dat je niet enorme niveauverschillen krijgt 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. zoals m'n huidige vriendin ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
1. Leeftijd 14 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? als ik iemand voor het eerst zie is het uiterlijk toch wel heel belangrijk, als ik iemand langer ken het innerlijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? iets groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 4 jaar ofzo 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. nee 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. donker haar, donkere ogen, getint ![]() --------------------------------------------------------------- |
![]() |
|
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? eerst val ik op uiterlijk daarna karakter... 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter maar ok weer niet TE groot 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ik denk iets van 4 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. nee niet echt voor mij 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit? zoals men vriend....
|
![]() |
1. Leeftijd 16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? beetje uiterlijk..dat is toch het eerste wat je ziet daarna opzekers karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter..ik ben nl niet so klein ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? uh 4 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. nee zeker niet.. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. hij moet egt humor hebben..anders heb ik egt geen leven! en hij moet aardig zijn..me met respect behandelen en hij moet blond zijn! ![]()
|
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, maar uiterlijk vind ik ook niet onbelangrijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? liefst groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? mm 5 jaar vind ik nu wel t uiterste, dat heb ik nu en ik vind t nog netaan kunnen ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja vind ik wel, ik denk dat er wel verschil in denken en meningen zijn tussen vbo en gymnasium bijv 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. niet echt iets speciaals, liefst donker beetje krullend beetje kort haar, mooie oogjes met lieve uitstraling, tsja.. een beetje alternatieve kleding, bandsjirtjes, beetje wijde broeken (btje zoals mn vriend dus! ![]()
|
1. Leeftijd --> 16
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? --> ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? --> maakt me niks uit, ik heb vriendjes gehad die kleiner waren, maar ook die groter waren. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? --> mijn verstand zegt max. 5 jaar, maar als ik verliefd ben maakt het waarschijnlijk niet uit. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. --> zeker wel 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. --> check fotoboek: bracelance
||
![]() |
Citaat:
2. Karakter. Uiterlijk telt wel mee hoor ![]() 3. Niks moet, nouja rond mij tot ietsie kleiner ![]() ![]() 4. 3 jaar. 5. Nauwelijks. Laten we zeggen; zolang de intelligentie het karakter niet al te zeer beinvloed ![]() 6. Zie vraag 2. Maar de ideale vriendin qua uiterlijk dus alleen? Hmm.... dreads, mooie ogen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1) 17 2) beiden 3) kleiner, vind ik leuk ![]() 4) 2 á 3 jaar 5) absoluut, beetje intelligentie is nooit weg 6) klein, lief, gevoel voor humor, mooie ogen en ze mag ook wel een beetje gestoord zijn
Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 21:00. |
![]() |
|
1. Leeftijd 16
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? innerlijk en uitstraling 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter (dat is niet zo moeilijk ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 6 jaar (ouder, niet jonger) 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ja, toch wel een beetje.. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Is zoooo verschillend, meestal wel beetje alternatief ![]()
|
![]() |
1. Leeftijd - 17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Uiterlijk wil ik dat het er gewoon verzorgd uitziet, slank of gewoon knap is beter natuurlijk. Karakter telt echter evenzwaar mee, fifty fifty in principe... 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? kben zelf al vrij groot, als mn vriendin nog groter is dan mij maakt dat geen gezicht ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? minimaal 15 jr maximaal 24 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ik denk toch als je n goeie relatie op wilt bouwen dat je op dezelfde golflengte moet zitten, anders werkt het gewoon niet. Ik zou dus voor een inelligentere persoon kiezen 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Spontaan, Vrolijk, Normaal gedrag, Goed uiterlijk, moet iig boven 1.65 zijn ![]() ---------------------------------------------------------------
|
1. Leeftijd 18 jaar
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Beide 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Mijn vriend is 23, dus 5 jaar ouder dan ik. Ik vind dat er maximaal 6 jaar tussen mag zitten 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Zeker weten ! 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Rond de 22,23 jaar, donker haar en donkere ogen, lieve lach, lang, niet te dun, mooi koppie (inclusief mooie kin), ontzettend lief en romantisch, humoristisch, niet te dom Klinkt al mn eigen vriend |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter, maar ze moet er ook wel een beetje leuk uitzien ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? liefst even groot of groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 2 of 3 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee meisjes. ja, ik moet wel een beetje op niveau kunnen "converseren" ![]() beetje dezelfde interesses ook 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. lang haar, geen krullen of dreads oid, niet te dik, mooi gezicht en ik vinnut altijd leuk als een meisje zo'n glinstering in haar ogen heeft. beetje alternatief is ook wel leuk maar niet te
||
![]() |
Citaat:
2. karakter (en dan vooral humor en serieus kunnen zijn) 3.groter, iig geen kop kleiner ofsow 4.liefde kent geen grenzen.. toch?? okay 25 is wel de absolute limiet. 5.ja, je moet wel een fatsoendelijk gesprek kunnen voeren. 6.zoals mn vriendje, al mocht ie iets breder zijn... ![]() |
![]() |
|
--------------------------------------------------------------- 1. Leeftijd ---->> 16 jaren oud ![]() 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? ---->> Karakter ![]() 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? ---->> Vriendin moet groter zijn ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ---->> Niet meer dan een dag ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. ---->> ![]() intelligentie is wel noodzakelijk ![]() 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. ---->> Zoals mijn avatar-dingetje ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |