Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- Je praat vaak met hem, je kijkt hem vaak aan, je lacht vaak naar hem, je speelt je met je haar als je hem ziet en je doet ongemakkelijk. Alsmaar daar willen zijn waar hij ook is en op een gegeven moment is het overduidelijk. Overigens moet je hier niet te sloom in zijn, voor je het weet is er iemand anders of ga je de 'friendzone' in met hem. - Je vraagt 't via msn/sms/ping. Overigens, naar mijn ervaring, vind ik het onzin dat je dan een 'vriend' verliest. Ja dat kan, maar je moet jezelf afvragen wat voor vriend het was. Veel vrienden verwateren na de middelbare school. Echt waar. Iedereen kiest een kant en veel zie je nooit meer terug. Je weet zelf denk ik wel wie je ECHTE vrienden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Door 'gewoon hele goede vrienden' te blijven maakt ze zichzelf helemaal gek, omdat ze dan vanzelf zal gaan denken van 'zou hij me toch leuk vinden? Oh hij is zooo leuk', terwijl die vriend het als iets vriendschappelijks ziet en er verder niks achter zoekt. Of ze neemt de volgende stap en maakt hem duidelijk dat ze hem leuk vindt, of als ze dat echt niet wilt, zou ik het contact iig tijdelijk (extreem) verminderen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
TS, heb je al iets ondernomen? Anders vind ik dat je het volgende week moet gaan zeggen! Je mag het ook weer niet te lang laten lopen
![]() En sowieso verlies je hem niet hoor, je verliest alleen maar de gezelligheid als je er alleen maar mee zit dat je het hem niet kan vertellen! En: al zegt hij nee: doe dan niet hartstikke teleurgesteld! dat zou het nog wel eens kunnen verpesten. Wat ik zou zeggen:'oh, laat dan maar'. Misschien is iets anders beter om te zeggen, maar begrijp je m'n punt?
|
Verwijderd
|
Het is moeilijk om uit te leggen, want hij geeft ook wel hints dat hij mij leuk vind,, het is erg verwarrend,, want de ene keer doet hij alsof hij me leuk vind en de andere keer doet hij dat minder??? !!! Erg lastig om te beschrijven, want jullie kennen mij en hem niet !!!
|
![]() |
|
Even een ocean's eleven planning:
![]() morgen of overmorgen, vraag je hem om iets leuks te doen. een film kijken bij jou, gamen, weetikvoorwat. als er een beetje een relaxte sfeer is (dus alles gaat goed, losse sfeer) kan je het beste er langzaam naartoe werken (beginnen over het onderwerp "liefde"). dan vertel je dat je meer wil zijn dan alleen beste vrienden. maar je zou het ook nog kunnen vragen op de "ik vind iemand leuk, guess who" manier. Dat zijn btw slechts voorbeelden, improviseren word op prijs gesteld! ![]() dan zijn er 2 mogelijkheden van reactie die voor de hand liggen: 1. niet te enthousiast, maar hij voelt hetzelfde (of hij is heel opgelucht dat jij hetzelfde voelt) 2. Hij zegt dat hij het niet ziet zitten (en erger, dat hij moet gaan). Ga dan dus niet heel erg treurig doen, maar doe er relaxt over. ga gewoon weer verder met waar jullie mee bezig waren. zoals je ziet: er is nooit echt een mogelijkheid van dat hij ineens een twinkeling in zijn ogen krijgt en blij gaat staan dansen als in een musical. Realiseer dat wel. En ik vind dat je je hieraan moet houden ![]() Want onbeslist de mist in gaan is een hel! succes! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet verder hoe intiem jullie als vrienden zijn. Ik geef sommige vriendinnen ook wel eens een knuffel of een kus. Als je dat ook doet dan je kun je een knuffel bijvoorbeeld iets inniger maken en hem heel diep in zijn ogen aankijken. Of een kusje op zijn wang geven en daarna nog één maar dan een heel stuk dichter bij zijn lippen. Die dingen maken het wel overduidelijk hoor ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Typische dingen van jullie als stelletje drukknoopje | 146 | 26-12-2007 01:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Geen Engelen Ieke | 0 | 01-02-2004 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ... Verwijderd | 18 | 30-01-2004 16:16 | |
Psychologie |
alles gaat nu fout... Nijn* | 2 | 28-09-2003 17:05 | |
Psychologie |
Zelfmoord barkrukkie | 45 | 02-09-2002 15:09 |