Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Wat voor een hond, LP. Op zich ben ik niet zo'n fan van honden. Maar dat is omdat ik de meeste honden nogal lelijk vind.
![]() ![]() ![]() ![]() Absinthe! Ik laat die andere nog wel staan. Dan kan .sann zien dat je het hebt geprobeerd! ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik heb hem helaas alleen morgen en overmorgen, om op te passen ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik een aantal weken geleden thuis was toen kreeg ik van m'n moeder en zusje te horen dat ze bij een of andere kennis waren geweest die heel veel puppies had. Ze dartelden allemaal rond in de tuin, free to grab.
Ik had zoiets van FFFFUUUUU. ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hahaha ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent nu al mijn favoriete forumbaas. Na Trimm dan. Dat die andere mutsjes hem nu maar niet ineens gaan sluiten ![]() |
![]() |
|
LP, ik moest wel googlen hoor. Ik wist helemaal niet dat er een hond zat in pocahontas. Ik heb die hele film niet eens gezien. Alleen deels.
Kat! Ik ben dan ook een lieve forumbaas OMDAT je zei dat ik het zou worden. ![]() Absinthe: oeh ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar die hond is geniaal ja ![]()
||
Citaat:
![]() En, ik klik steeds op 'wijzigen' ipv op 'quoten'. Omdat quoten nu een plek naar rechts is verschoven. Ik wil helemaal niet iemand anders' (dat mag vast niet zo) posts wijzigen! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|