Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2011, 10:17
Edelweiss
Edelweiss is offline
N.a.v JeNaam's topic,

Ik ben bijna 14 en bijna 1.70m, gewoon beetje normaal postuur, niet dun, niet dik.
Ik heb meestal een beetje basic kleding, en ik weet nooit wat voor leuke t-shirts (met print) ik moet kopen. Iemand ideeën?
Ik zoek niet speciaal naar broeken want daar heb ik wel genoeg van. En ook niet naar echte meisje-meisjes kleding, zo ben ik niet.

Graag niet te duur, het hoeft niet persé echt een merk te zijn hoor. En het is voor het nieuwe schooljaar dus liever geen zomerkleding (al ben ik echt geen koukleum).

Alvast bedankt .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2011, 11:28
tuttebel
tuttebel is offline
ik draag zelf graag een leuk hemdje met een basic cardigan erover. toen ik wat jonger was droeg ik ook vaak hoodie-vesten ipv een cardigan. qua hemdjes/shirts kocht ik gewoon bij h&m, only etc. Zelf vind ik bandshirts/hemdjes ook leuk, maar dat is persoonlijk.

h&m

wat je ook kunt doen is bijv. een wat aparter vestje of sjaaltje bij een basic hemdje/tshirt dragen.

asos
esprit
Oud 11-08-2011, 12:55
Verwijderd
Het klinkt misschien stom, maar de H&M heeft nu een dikke herfstcatalogus, misschien kun je die eens ophalen bij een winkel en doorbladeren voor inspiratie? H&M richt zich ook wel veel op jouw leeftijdsgroep en het is niet zo duur.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
@tuttebel; Goede ideeën.Oeh de bovenste foto is leuk! Alleen staat die kleur (het hemd/top/ding) me totaal niet .
@Sarah: Hm ja dat kan, ik zal zien. Goed plan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 11:24
Rivka
Rivka is offline
Ik ben ongeveer jouw leeftijd (15), dus misschien kan ik je ook wel helpen. Ik vind H&M zelf vaak dikke prima, Only en Vero Moda ook. Ik draag eigenlijk geen shirts met print maar ik heb een paar mooie gezien bij de H&M Divided. Als je in het buitenland bent zou ik naar de GAP gaan voor mooie all-season hoodies (ze zijn niet per se goedkoop maar de kwaliteit is dan ook erg goed). Verder vind ik Esprit vaak ook erg mooi, fijne kleuren en zo .

Met een paar accessoires (sjaaltjes, lange kettingen, armbanden, corsages etc.) en basics als een blazer, wat gekleurde T-shirts en goede spijkerbroeken kom je trouwens ook heel ver. Ook handig als je een vrij saaie outfit wil opleuken. Ga maar eens naar de Pieces
Oud 12-08-2011, 11:26
Bird.
Bird. is offline
Uhm, dat is toch niet zo heel moeilijk overal verkopen ze t-shirts en tops met print? een wit shirt met zwarte tekst of afbeelding, maar ook felle kleuren zijn te vinden. budget: H&M, WE, Zara, C&A, Vero Moda, Only etc.etc.
toch een iets 'origineler' shirt ga voor Maison Scotch, Diesel, g-star etc. maar ook zijn er gewoon leuk bloesjes te vinden als je eens een keer wat anders wil dan een t-shirt of top.
Vestje of blazer erover huppa klaar!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 08:00
Edelweiss
Edelweiss is offline
Oké bedankt allemaal . Ik weet wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:45
Edelweiss
Edelweiss is offline

We hebben het niet over schoenen gehad, maar wat vinden jullie van deze? Ik vind ze best leuk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 20:18
Bird.
Bird. is offline
@Edelweis, niet mijn stijl maar ze zijn wel leuk als je van sneakers houdt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 08:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Hm oké, tsja ik houd wel van sneakers ja.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 10:47
Rivka
Rivka is offline
Ik vind ze leuk Sowieso, All Stars
Oud 21-08-2011, 11:40
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik vind ze leuk Sowieso, All Stars
Eigenlijk zijn het British Knights, ze moeten uit Engeland komen als ik ze wil dus dan ben ik wel origineel.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 13:21
Rivka
Rivka is offline
Oh! Maar er bestaan precies dat soort All Stars-wintersneakers, dus ik zou daar eerst maar naar op zoek gaan, dan kan je ze ook passen. Of gaat het je ook om de originaliteit?
Oud 22-08-2011, 17:45
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Oh! Maar er bestaan precies dat soort All Stars-wintersneakers, dus ik zou daar eerst maar naar op zoek gaan, dan kan je ze ook passen. Of gaat het je ook om de originaliteit?
O zo. Nou ik heb een hekel aan winkelen . Alhoewel is schoenen toch liever pas. Maar ik heb het best druk rond deze tijd dus ik bestel ze denk ik maar, gewoon een maat groter dan komt het vast wel goed. Hm ja ook wel een beetje.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 09:40
Edelweiss
Edelweiss is offline
O, en naast die gympen vond ik misschien ook nog wel een paar enkellaarsjes leuk. Met hak.
Iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 10:39
Verwijderd
Citaat:
O, en naast die gympen vond ik misschien ook nog wel een paar enkellaarsjes leuk. Met hak.
Iemand een idee?
Check Sasha eens, daar hebben ze altijd mooie en betaalbare schoenen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 09:12
Rivka
Rivka is offline
Sacha is zeker goed . En Invito volgens mij ook wel. En anders sowieso van die Shoe Outlet-achtige winkels.
Reageren

Regels voor berichten