Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik reis vooral tussen Maastricht en Nijmegen, ik heb het een aantal keer met de auto gedaan en dat is echt een hel. Reistijd is effectief korter met de auto, maar parkeren is errug lastig, waardoor ik uiteindelijk toch nog een heel eind moet lopen en ook veel tijd kwijt ben met überhaupt een plekje te vinden. Alle keren bleek de trein sneller te zijn geweest van deur tot deur dan de auto, en dat kwam dus puur door het parkeerprobleem. OV is dan veeel makkelijker, ook omdat ik onderweg dan dingen kan doen.
Maar met bagage en dorpjes zonder OV is de auto natuurlijk makkelijker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Puur op de dieselkosten zou het wel dekkend zijn, maar alle overige kosten niet. |
![]() |
|
Ik heb geen grote tolerantie voor wachten, dus dat wordt echt de auto. Ik erger me er soms groen en geel aan dat je zelfs grote afstanden met het OV zo enorm traag aflegt dat je net zo goed had kunnen fietsen. Zelfs iets als vanaf de Uithof naar Amersfoort kost meestal meer dan een uur, en ik fiets datzelfde in een uur.
|
Verwijderd
|
Hm, dat is inderdaad wel waar. Als wij naar Amsterdam gaan, moeten wij altijd via Rotterdam of Schiedam, wat eigenlijk helemaal niet in de route ligt.
![]() Maar naar de Uithof valt vanaf hier dus prima te doen; Op de fiets doe ik er driekwartier over; met de bus maar een halfuurtje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik reis het liefst met de auto. Als het enigszins mogelijk is, dan pak ik ook de auto. Het OV vind ik veel teveel nadelen aan zitten om het de geringe minderprijs waard te zijn. Dingen als wachten, slechte zitplekken, vertragingen, verstoringen, omreizen én het feit dat je niet van A naar B, maar van C naar D gaat, maken dus ook dat ik liever het OV vermijdt.
Als het kan pak ik de fiets, maar we wonen nu in een gehucht waarbij eigenlijk alles - zoals m'n werk - met de auto moet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Samenwonen met vriend Shebaa | 17 | 15-11-2011 10:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het OV is een fantastisch alternatief voor de auto. De Veroorzaker | 136 | 27-02-2010 08:58 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #3 Verwijderd | 500 | 23-01-2009 15:56 | |
De Kantine |
Stad of dorp mens? Missy | 38 | 02-09-2008 10:47 | |
Werk, Geld & Recht |
IB-groep --> OV-vergoeding Little Dutchess | 6 | 29-01-2006 08:11 | |
Algemene schoolzaken |
OV-kaart...maar geen bus noukiester | 13 | 17-02-2003 17:49 |