Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2011, 13:19
yasnie
yasnie is offline
Hoe denk je dat iemand jouw zou versieren ? En wat voor persoon zou die gene dan wel zijn ?
Hoe oud zou die gene zijn ? En hoe zou die gene der uit zien ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2011, 13:24
Verwijderd
Zegge dat ik er goed uit zie ofzoiets maar kan altijd anders.
Geen iedee hoop een die veel lacht en aardig is
Hoop ouder dan 14
Geen idee maar maakt mij niet super veel uit maar knap mag altijd
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 14:52
Verwijderd
als er zoveel spelfouten in zouden zitten, dan is versieren bij voorbaat al kansloos.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:01
Verwijderd
Mijn wat?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:38
bierkoning
bierkoning is offline
oogcontact, een praatje zo gaat het vaak.
Oud 29-06-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Zegge dat ik er goed uit zie ofzoiets maar kan altijd anders.
Geen iedee hoop een die veel lacht en aardig is
Hoop ouder dan 14
Geen idee maar maakt mij niet super veel uit maar knap mag altijd
Dit
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:41
Verwijderd
Zonder spelfouten =D
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:42
Verwijderd
Ik had geen zin om ze eruit te halen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 15:47
Verwijderd
Daarom voeg ik dat er aan toe =P
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 16:15
Verwijderd
Dankje Strobe
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 16:26
Daantjer
Daantjer is offline
Met de vraag heb je een vuurtje, roker, 15 jaar of ouder, lieve lach of;
Kom je hier vaker, muziekliefhebber, 15 jaar of ouder en weer een lieve lach.
Dus een vet standaard openingszinnetje.
Oud 29-06-2011, 20:56
Verwijderd
Niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 09:20
Diamera
Diamera is offline
Hoe moet ik dat nou weten, het hangt toch van de jongen af hoe hij dat probeert? Wat zou werken is me aan het lachen maken, of een complimentje geven of op een dergelijke manier interesse tonen zonder opdringerig te zijn. Denk ik.

Edit: Oh en hij moet wel ouder zijn dan ik maar een beetje jonger maakt niet uit, als hij maar volwassen genoeg is. Een beetje gespierd vind ik echt leuk, en donker haar met groene ogen is het voor mij, maar ik heb niets tegen andere kleuren ofzo. Als hij nogal beschermend is, een beetje een macho houding heeft en ook nog humor heeft, dan zou ik dat ook geweldig vinden

Laatst gewijzigd op 30-06-2011 om 09:26.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 06:44
honkballertje
honkballertje is offline
Moeilijke vraag, aangezien het op zoveel manieren kan .

Meestal vind ik het wel leuk als een meisje een beetje plagerig naar me is (zonder gelijk kinderachtig te worden). Dat is denk ik wel de manier om mijn intresse te wekken, zodat ik er vervolgens zelf achteraan ga (hoeft ze ook niet meer zo veel te doen. )
Oud 01-07-2011, 06:52
Verwijderd
Ik vind versieren dom. Kan er niets aan doen. Maar als iemand mij "moet" versieren betekent dat in principe gewoon dat 'ie normaal gesproken niet interessant genoeg is en dan extra moeite moet gaan doen. Dan is het bij mij snel afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 10:54
Akhlys
Akhlys is offline
Met een mooi setje ogen en een leuke, spontane persoonlijkheid kom je al een heel eind bij me. Alleen word ik meestal niet versierd en als dat wel gebeurt heb ik het toch niet door..
Oud 02-07-2011, 09:49
Silvano08
Silvano08 is offline
Over nadenken hoe iemand mij zou versieren, kan ik met niet echt veel bij voorstellen. Dat hangt volgensmij vooral van de versierder af.

Maar ze moet er natuurlijk wel verzorgd uitzien (niet met ene plamuurlaag make-up!); echt meisje-meisje/vrouwelijk, met de bijbehorende rondingen ; denk iets jonger dan ik (14 á 15 jaar); geen plank maar zeker niet dik/mollig -> gewoon mooi slank; en zwart/bruin haar met blauwe/groene ogen of oranje/rood-achtig haar met groene ogen zijn een killercombinatie, waaraan ik met gelijk overgeef

En natuurlijk met ze ook een beetje een leuk karakter hebben en lief zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 10:12
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Wat is dat nou dat meisjes altijd jongere jongens en jongens oudere meisjes willen hebben?

Ik neig er zelf nl ook naar om naar iets jongere meisjes te kijken.

Uhm, als ze bij mij rond de 15-19 is, een leuk koppie heeft, slank is en lief naar mij lacht ben ik verkocht. haarkleur/ogen etc. boeit niet, het totaalplaatje moet kloppen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat nou dat meisjes altijd jongere jongens en jongens oudere meisjes willen hebben?

Uhm, als ze bij mij rond de 15-19 is, een leuk koppie heeft, slank is en lief naar mij lacht ben ik verkocht. haarkleur/ogen etc. boeit niet, het totaalplaatje moet kloppen.
Omdat vrouwen opkijken naar wijze, lange, brede mannen die goed kunnen jagen. En mannen graag vruchtbare jonge vrouwen hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 19:13
-Richard-
-Richard- is offline
Blauwe ogen vind ik schitterend, blond haar (donkerblond is ook blond ) En een leuk koppie + mooie rondingen, dan ben ik al helemaal verkocht.
Sws, vind ik blauwe ogen + blond haar de bom <33.
Oud 02-07-2011, 19:16
Volk
Volk is offline
Citaat:
Omdat vrouwen opkijken naar wijze, lange, brede mannen die goed kunnen jagen. En mannen graag vruchtbare jonge vrouwen hebben.
Volgens mij zeg je het tegenovergestelde van wat hij zegt.

Ik kan niet versierd worden. Ik heb pas interesse in je als ik je echt goed ken (en het me állemaal bevalt) en dan kun je me niet meer versieren. Dan ben je gewoon leuk en wil ik je.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 19:58
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:

Ik kan niet versierd worden. Ik heb pas interesse in je als ik je echt goed ken (en het me állemaal bevalt) en dan kun je me niet meer versieren. Dan ben je gewoon leuk en wil ik je.
jij gelooft dus niet in liefde op het eerste gezicht?
[science on]
In evolutionair perspectief klopt dit natuurlijk niet, je zoekt namelijk naar een partner met een goed genenpaar om mee voort te planten, en vrouwen schijnen de feromonen van een man op te kunnen vangen en daarmee onderbewust te kunnen bepalen wie een goede partner is.
[/science off]
Oud 03-07-2011, 00:02
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Citaat:
Trolol, had niet verwacht dat iemand het zou merken, het zit er zo ingebakken
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 08:12
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Trolol, had niet verwacht dat iemand het zou merken, het zit er zo ingebakken
Haha, ik las ook de eerste zin van die comment, en daarna de rest en dacht; hier klopt iets niet
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind versieren dom. Kan er niets aan doen. Maar als iemand mij "moet" versieren betekent dat in principe gewoon dat 'ie normaal gesproken niet interessant genoeg is en dan extra moeite moet gaan doen. Dan is het bij mij snel afgelopen.
Dit. En al helemaal als het gentleman-schap dan ophoudt zodra de buit binnen is. Maar als iemand die laat merken dat ie meer oog heeft voor jou dan voor de rest van het gezelschap kan dat wel weer fijn zijn.
Verder vind ik de vraagstelling een beetje raar. Ik weet wel hoe bepaalde types me proberen te versieren, maar dat is toch iets anders dan "denken dat." Anyway, meestal word ik gewezen op mijn schattigheid en/of strengheid en/of knapheid en/of grote mond en dan gaan daar al dan niet sarcastische grapjes over. Idioten zitten meteen aan je, ander soort idioten gaan heel subtiel lief doen en dat heb ik nooit door.

Laatst gewijzigd op 03-07-2011 om 12:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2011, 10:07
Verwijderd
Citaat:
jij gelooft dus niet in liefde op het eerste gezicht?
[science on]
In evolutionair perspectief klopt dit natuurlijk niet, je zoekt namelijk naar een partner met een goed genenpaar om mee voort te planten, en vrouwen schijnen de feromonen van een man op te kunnen vangen en daarmee onderbewust te kunnen bepalen wie een goede partner is.
[/science off]
Dat is iets heel anders dan liefde Mijn huidige vriendje beviel mij ook vanaf moment één (en ik hem ook), en dat zal allicht met feromonen en verschillende immuunsystemen en goede genenparen te maken hebben gehad. Maar ten eerste heeft dat niets met versieren te maken - het is eerder juist een argument voor wat Volk zegt, namelijk dat een jongen in al zijn aspecten moet bevallen voor zij geïnteresseerd is - en ten tweede is dat natuurlijk maar een deel van wat iemand een geschikte partner maakt. Er zijn wel meer jongens met wie ik een dergelijke klik heb (gehad), maar toch ben ik bij mijn vriendje.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 11:37
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Hoe iemand mij zou versieren? Hmm .

Naar me toe komen, wat woordspelingen enz enz.
Meer ga ik er niet over zeggen :')

Wat voor persoon het zou zijn? Geen idee!
Hoe oud die persoon zou zijn? Geen idee!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 14:20
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Dat is iets heel anders dan liefde Mijn huidige vriendje beviel mij ook vanaf moment één (en ik hem ook), en dat zal allicht met feromonen en verschillende immuunsystemen en goede genenparen te maken hebben gehad. Maar ten eerste heeft dat niets met versieren te maken - het is eerder juist een argument voor wat Volk zegt, namelijk dat een jongen in al zijn aspecten moet bevallen voor zij geïnteresseerd is - en ten tweede is dat natuurlijk maar een deel van wat iemand een geschikte partner maakt. Er zijn wel meer jongens met wie ik een dergelijke klik heb (gehad), maar toch ben ik bij mijn vriendje.
Ik bekijk liefde soms uit evolutionair perspectief, op het moment dat ik verliefd ben vergeet ik dat gewoon meestal.
Omdat je de feromonen op neemt weet je direct of een partner geschikt is, daarnaast is het fenotype ook nog zeer belangrijk, gedrag is daarbij een beslissende factor. Mocht je op het eerste gezicht onderbewust merken dat een partner geschikt is, dan bestaat liefde op het eerste gezicht.
Oud 04-07-2011, 14:38
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik bekijk liefde soms uit evolutionair perspectief, op het moment dat ik verliefd ben vergeet ik dat gewoon meestal.
Omdat je de feromonen op neemt weet je direct of een partner geschikt is, daarnaast is het fenotype ook nog zeer belangrijk, gedrag is daarbij een beslissende factor. Mocht je op het eerste gezicht onderbewust merken dat een partner geschikt is, dan bestaat liefde op het eerste gezicht.
Ik noem dat aantrekkingskracht op het eerste gezicht. En je tot iemand aangetrokken voelen en iemand een geschikte levenspartner vinden zijn naar mijn mening 2 totaal verschillende dingen. Maar bij mij komt de verliefdheid meestal ook pas als ik al in de relatie zit, als ik zeker weet dat je een geschikte levenspartner bent omdat ik je al jaren heb bestudeerd en vrijwel elk aspect van je leven ken.

Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 09:26
Verwijderd
Citaat:

"neig er zelf nl ook naar om naar iets jongere meisjes "
die tegenstelling maakte ik niet
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 14:08
alisonnn
alisonnn is offline
uh dat weet je nooit?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 15:34
Verwijderd
Ik word niet versierd. *YEEHA!*
Wel een keer gehad dat iemand tegen mij zei "Dit had ik al veel eerder moeten doen, maar ik durfde niet omdat de rest erbij zat" en me vervolgens vol op mn *houdt het netjes* mond pakte. :')
En dan was het nog niet eens een lekkerding. >.>
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik word niet versierd. *YEEHA!*
Wel een keer gehad dat iemand tegen mij zei "Dit had ik al veel eerder moeten doen, maar ik durfde niet omdat de rest erbij zat" en me vervolgens vol op mn *houdt het netjes* mond pakte. :')
En dan was het nog niet eens een lekkerding. >.>
Als iemand dat bij mij zou doen kreeg 'ie een stoot. Wtf?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Als iemand dat bij mij zou doen kreeg 'ie een stoot. Wtf?
Haha ik weet het!
Al heb ik het wel geiniger meegemaakt (Het was niet echt een überflirtpoging, but still.)
Ik ging een paar jaar geleden op café met mijn toenmalige vriend en ik had een Bob Marley shirt aan. Komt er zo'n kerel naar me toe: "Zooo..Dat zijn nog eens twee bobben!" (Geloof me: Ik had echt zoiets van; Oooh youu!! *gayhandje*) En toen zei mijn dude: "En ze zijn beter dan de kussens van de IKEA". Heel fijn als dan een wild vreemde in het café met z'n hoofd op je boobs gaat hangen. :-# En je ze de volgende dag tegenkomt op hun werk. (Als in: * zwaai zwaai * HOI! ) Mwuaha!

Dat moest even tussendoor.

Máár als ik écht moest kiezen (en gezien ik in Zeeland woon), zou ik graag met iemand die ik al een poosje ken gaan chillen aan 't water en te horen krijgen dat ik meer ben als 'een vriendin'
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Haha ik weet het!
Al heb ik het wel geiniger meegemaakt (Het was niet echt een überflirtpoging, but still.)
Ik ging een paar jaar geleden op café met mijn toenmalige vriend en ik had een Bob Marley shirt aan. Komt er zo'n kerel naar me toe: "Zooo..Dat zijn nog eens twee bobben!" (Geloof me: Ik had echt zoiets van; Oooh youu!! *gayhandje*) En toen zei mijn dude: "En ze zijn beter dan de kussens van de IKEA". Heel fijn als dan een wild vreemde in het café met z'n hoofd op je boobs gaat hangen. :-# En je ze de volgende dag tegenkomt op hun werk. (Als in: * zwaai zwaai * HOI! ) Mwuaha!

Dat moest even tussendoor.

Máár als ik écht moest kiezen (en gezien ik in Zeeland woon), zou ik graag met iemand die ik al een poosje ken gaan chillen aan 't water en te horen krijgen dat ik meer ben als 'een vriendin'
Errr, maar als iemand zomaar aan mijn borsten zit krijgt 'ie ook een stoot. Waarom laten vrouwen dat soort dingen toe?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Errr, maar als iemand zomaar aan mijn borsten zit krijgt 'ie ook een stoot. Waarom laten vrouwen dat soort dingen toe?
Hij ging er heel voorzichtig en zachtjes op liggen, dus het was do-able. En best knap voor iemand die best wel al lazerus is. xD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten