Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan niet versierd worden. Ik heb pas interesse in je als ik je echt goed ken (en het me állemaal bevalt) en dan kun je me niet meer versieren. Dan ben je gewoon leuk en wil ik je. |
![]() |
||
Citaat:
[science on] In evolutionair perspectief klopt dit natuurlijk niet, je zoekt namelijk naar een partner met een goed genenpaar om mee voort te planten, en vrouwen schijnen de feromonen van een man op te kunnen vangen en daarmee onderbewust te kunnen bepalen wie een goede partner is. [/science off]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik de vraagstelling een beetje raar. Ik weet wel hoe bepaalde types me proberen te versieren, maar dat is toch iets anders dan "denken dat." Anyway, meestal word ik gewezen op mijn schattigheid en/of strengheid en/of knapheid en/of grote mond en dan gaan daar al dan niet sarcastische grapjes over. Idioten zitten meteen aan je, ander soort idioten gaan heel subtiel lief doen en dat heb ik nooit door. Laatst gewijzigd op 03-07-2011 om 12:27. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Omdat je de feromonen op neemt weet je direct of een partner geschikt is, daarnaast is het fenotype ook nog zeer belangrijk, gedrag is daarbij een beslissende factor. Mocht je op het eerste gezicht onderbewust merken dat een partner geschikt is, dan bestaat liefde op het eerste gezicht.
||
Citaat:
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die tegenstelling maakte ik niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word niet versierd. *YEEHA!*
Wel een keer gehad dat iemand tegen mij zei "Dit had ik al veel eerder moeten doen, maar ik durfde niet omdat de rest erbij zat" en me vervolgens vol op mn *houdt het netjes* mond pakte. :') En dan was het nog niet eens een lekkerding. >.> |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al heb ik het wel geiniger meegemaakt (Het was niet echt een überflirtpoging, but still.) Ik ging een paar jaar geleden op café met mijn toenmalige vriend en ik had een Bob Marley shirt aan. Komt er zo'n kerel naar me toe: "Zooo..Dat zijn nog eens twee bobben!" (Geloof me: Ik had echt zoiets van; Oooh youu!! *gayhandje*) En toen zei mijn dude: "En ze zijn beter dan de kussens van de IKEA". Heel fijn als dan een wild vreemde in het café met z'n hoofd op je boobs gaat hangen. :-# En je ze de volgende dag tegenkomt op hun werk. (Als in: * zwaai zwaai * HOI! ![]() ![]() Dat moest even tussendoor. Máár als ik écht moest kiezen (en gezien ik in Zeeland woon), zou ik graag met iemand die ik al een poosje ken gaan chillen aan 't water en te horen krijgen dat ik meer ben als 'een vriendin' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |