Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2011, 18:16
remy476
remy476 is offline
Hoi allemaal zoals al in de titel wordt aangegeven ben ik dus aan het twijfelen tussen deze 3 telefoons. Ik wil een abonnement erbij. Deze graag van Hi of T-mobile (Vodafone is geen optie want die heb ik nu al, en met verlengen ben ik te duur uit en ik wil wel graag mijn nummer behouden).

Het aantal min/smsjes maakt mij niet uit (als ik beide maar heb)
Verder wil ik graag internet. Bij t-mobile is dat onbeperkt (maar langzaam, tenzij ik een i-abonnement pak) bij HI is dat 1GB (is dat genoeg? ik heb nooit eerder een toestel met internet abbo gehad)

Abonnementskosten rond de 26 euro p/m maximaal. Dus als ik moet bijbetalen moet het abbo wat goedkoper zijn.

Nu denk ik zelf dat de Samsung Galaxy SII nog te duur is (of hebben jullie een goedkope site waar jullie je telefoon hebben besteld?) Of een winkel waar deze nu toevallig in de aanbieding is?

En tussen de Arc en Desire S ben ik dan nog aan het twijfelen (aangezien de SII te duur lijkt).

Wie kan mij een site/winkel aanraden om mijn telefoon te bestellen en voor welk toestel zou jij in mijn geval gaan? Misschien zijn er al mensen met een van deze toestellen?

Alvast bedankt
Reageren

Regels voor berichten