Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2011, 18:34
Verwijderd
Laat me dit duidelijk uitleggen. Er is een meisje die al 1 keer ontmoet had omdat ze een vriendin is van mijn zus. Nu zat ze ook op mijn kamp, we hebben geslowed en het klikte goed. Toen hadden we ook een gesprek over een relatie, maar ze was er niet klaar voor. Toen ik thuis was vroeg ik haar of ze iets voelde voor mij, maar zij zei dat ze niets meer voelde, toen wel, maar dat ging rap over zei ze. Nu smste ik veel met haar, en hadden we een soort conflict over het feit dat we moeilijk 'gewoon vrienden' konden zijn, omdat ik dacht dat alles op dat kamp iets betekende voor haar. Nu lijkt alles opgelost te zijn. En willen we afspreken voor de 1e keer, als vrienden. Mijn vraag is nu, is het nog mogelijk dat ze nog iets zal voelen voor mij, want ik voel nog steeds iets voor haar.
Advertentie
Oud 15-08-2011, 19:12
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Eerlijk gezegd niet veel kans. Ligt aan je hand, maar ook op de manier hoe je de kaarten speelt. We zien alleen dat je fiches op raken. Jij weet welke kaarten je hebt, maar je hebt nog geen idee wat de andere kaarten zullen zijn. Als je het goed speelt kan het je nog lukken, maar meestal is het op dit moment over kan je beter met de fiches die je nog over hebt weg en eerder naar de volgende tafel.
Oud 15-08-2011, 19:39
Verwijderd
Gewoon afspreken, niet zo moeilijk doen. Misschien valt ze de tweede keer wel heel erg tegen.
Oud 15-08-2011, 20:52
Verwijderd
Hmm ja, zal ik zeker doen. Het kamp is nu al een maand geleden en sindsdien heb ik haar niet meer gezien. Klopt het als ik zeg dat ze niets meer voor me voelt omdat ze me al zolang niet meer gezien heeft?
Oud 15-08-2011, 20:56
Verwijderd
Ik zou het niet uitsluiten.
Oud 16-08-2011, 11:26
bierkoning
bierkoning is offline
Het is niet voor niets, "uit het oog, uit het hart"
Oud 16-08-2011, 12:08
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd niet veel kans. Ligt aan je hand, maar ook op de manier hoe je de kaarten speelt. We zien alleen dat je fiches op raken. Jij weet welke kaarten je hebt, maar je hebt nog geen idee wat de andere kaarten zullen zijn. Als je het goed speelt kan het je nog lukken, maar meestal is het op dit moment over kan je beter met de fiches die je nog over hebt weg en eerder naar de volgende tafel.

geniale uitleg
Oud 16-08-2011, 16:24
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp, moet ik gewoon eens afspreken. Moet ik gewoon wat toffe dingen doen en ons amuseren of moet er ook wat liefde aan te pas komen? En hoe kan ik weten dat ze me dan plots weer ziet zitten?
Oud 16-08-2011, 18:35
Verwijderd
Volgens mij is het een verloren zaak.
Oud 16-08-2011, 19:35
Verwijderd
Misschien wel, maar ze betekent redelijk veel voor mij op dit moment. Ze is echt de moeite waard.
Oud 16-08-2011, 20:56
Verwijderd
Ok, ik heb afgesproken met een paar gemeenschappelijke vrienden omdat ze het niet ziet zitten met ons 2 alleen. Zijn er nog dingen waarmee ik rekening moet houden?
Oud 16-08-2011, 21:19
honkballertje
honkballertje is offline
Dat je relaxt jezelf bent en niet te veel je best doet om een 'move' te maken
Oud 16-08-2011, 21:24
Girl_14
Girl_14 is offline
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp, moet ik gewoon eens afspreken. Moet ik gewoon wat toffe dingen doen en ons amuseren of moet er ook wat liefde aan te pas komen? En hoe kan ik weten dat ze me dan plots weer ziet zitten?
je moet je eigen gewoon gedragen en als ze echt weer je ziet zitten dan merk je dat vanzelf door bijv als je oogcontact heb da ze snel wegkijk of andere opmerkingen of veel aandacht geven. Dat merk je vanzelf..
Oud 17-08-2011, 00:35
Afwezignummer2
Citaat:
Ok, ik heb afgesproken met een paar gemeenschappelijke vrienden omdat ze het niet ziet zitten met ons 2 alleen. Zijn er nog dingen waarmee ik rekening moet houden?
Oud 17-08-2011, 01:03
Em.
Em. is offline
Citaat:
Toen ik thuis was vroeg ik haar of ze iets voelde voor mij, maar zij zei dat ze niets meer voelde, toen wel, maar dat ging rap over zei ze. (...) Mijn vraag is nu, is het nog mogelijk dat ze nog iets zal voelen voor mij, want ik voel nog steeds iets voor haar.
Als ze al niets meer voor je voelde, is de vraag 'voelt ze dan nog wat voor me?' niet zo heel zinnig. Ze voelde al niets meer voor je. En heel snel ook, schijnbaar. Ze was erg snel over je heen.

Citaat:
gemeenschappelijke vrienden omdat ze het niet ziet zitten met ons 2 alleen.
Eh. Ze is binnen een maand geheel over elk mogelijk gevoel heen en ze ziet het niet zitten om met jou alleen te zijn. Dus:

Citaat:
Volgens mij is het een verloren zaak.
Oud 17-08-2011, 09:42
Verwijderd
Ja, maar ik geef niet op. Na dit afspraakje zal het al veel makkelijker gaan. Ik zal mezelf zijn, en misschien wat onopvallend lichamelijk contact. Wat later op de dag, als alles al wat losgekomen is.
Oud 17-08-2011, 10:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nah, wordt niks dit. Contact verbreken.
Oud 17-08-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Misschien wel, maar ze betekent redelijk veel voor mij op dit moment. Ze is echt de moeite waard.
Ze is niet de moeite waard want ze is niet in hetzelfde geïnteresseerd als jij
Oud 17-08-2011, 15:33
Verwijderd
Doet dat er toe? Ik ben er van overtuigd dat ze me wil als ze me terugziet. Ik moet haar terugwinnen!
Oud 17-08-2011, 16:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Doet dat er toe? Ik ben er van overtuigd dat ze me wil als ze me terugziet. Ik moet haar terugwinnen!
Zonde van de moeite.
Oud 17-08-2011, 16:05
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou, als dat elke keer maar van zulke korte duur is, is het inderdaad de moeite niet waard. Als ze je namelijk zo leuk zou vinden, dan had ze dat ondertussen nog wel steeds gevonden. Ze heeft je namelijk al eens gezien, en dat was niet overtuigend genoeg, schijnbaar.
Oud 17-08-2011, 16:34
FrankB93
FrankB93 is offline
Ik denk dat je weinig kans van slagen hebt.
Oud 17-08-2011, 17:49
Verwijderd
Misschien wel. Maar ons gesprek was al redelijk intiem, dat is iets wat je met anderen niet hebt. Ik moet me weer gedragen zoals toen, toen voelde het ook goed. Nu zit ik met opgekropte gevoelens. Ik heb een kans gemist op die fuif waar ik gewoon niet aan gedacht had. Nu heb ik de kans om die kans te grijpen op een andere fuif, zoiets laat je toch niet voorbijgaan. Ik ben niet interessant genoeg omdat ik me anders gedraag, klopt dit?
Oud 17-08-2011, 18:30
DmCraanen
DmCraanen is offline
Kans verneukt - houdt op met wanhoping doen en kom uit die maffe bubbel.
Oud 17-08-2011, 18:45
Verwijderd
Waarom denkt iedereen dat ik wanhopig ben? Ik ben niet wanhopig, ik laat de tijd zijn werk doen.
Advertentie
Oud 17-08-2011, 18:46
Em.
Em. is offline
Waarschijnlijk omdat je nog steeds probeert en denkt dat je een kans maakt, terwijl wat je in je berichten over haar zegt niet bepaald klinkt naar dat je een kans maakt.
Oud 17-08-2011, 19:50
Verwijderd
Ze wil niet alleen met je zijn. What more do you need?
Oud 17-08-2011, 20:47
Verwijderd
Zekerheid. Ma toch ga ik ervoor. Ik laat het wel weten als het gelukt is of niet.
Oud 17-08-2011, 21:03
Girl_14
Girl_14 is offline
ik vind dat je et gwn moet proberen...
Oud 17-08-2011, 21:35
Em.
Em. is offline
Citaat:
Zekerheid. Ma toch ga ik ervoor. Ik laat het wel weten als het gelukt is of niet.
Als iemand niet eens met je alleen wilt zijn, hoe denk je dan ingodsnaam dat diegene op je verliefd kan worden en je daar een relatie mee kan beginnen? Gezamelijk ontmoetingen met een boel vrienden? Telefoonkusjes? Ze wil je niet eens alleen ontmoeten, laat staan dat ze je überhaupt leuk zou vinden.
Oud 18-08-2011, 10:06
Italiano0570
Italiano0570 is offline
Citaat:
Als iemand niet eens met je alleen wilt zijn, hoe denk je dan ingodsnaam dat diegene op je verliefd kan worden en je daar een relatie mee kan beginnen? Gezamelijk ontmoetingen met een boel vrienden? Telefoonkusjes? Ze wil je niet eens alleen ontmoeten, laat staan dat ze je überhaupt leuk zou vinden.
Ik heb wel vaker gezien dat een meisje liever niet alleen met je afspreekt. Dat is meestal omdat ze dan nog onzeker zijn over hun gevoelens.
Ik vind dat je het gewoon moet proberen.
Good Luck!!!
Oud 18-08-2011, 16:27
-Richard-
-Richard- is offline
#1 koppig . Niet dat je naar ons moet luisteren, maar enig advies met, niet doen. Word gewoon genegeerd met, Nah wil het toch proberen.
Oud 19-08-2011, 16:26
Afwezignummer2
Citaat:
Ik heb wel vaker gezien dat een meisje liever niet alleen met je afspreekt. Dat is meestal omdat ze dan nog onzeker zijn over hun gevoelens.
Ik vind dat je het gewoon moet proberen.
Good Luck!!!
Als ze dat zegt ga je na wat er beter kon en bel je het volgende nummer in je contactenlijst.
Oud 19-08-2011, 16:54
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Kans verneukt - houdt op met wanhoping doen.
Dit.

Citaat:
#1 koppig ben jij
En dit.
Oud 19-08-2011, 18:06
Verwijderd
Ik ga het eens heel specifiek uitleggen. Ik ga op kamp, ze is geinteresseerd in me want ze wilde voortdurend contact leggen, dat is zeker. Toen kwam een fuif, ik danste met haar, slowde nog een keer. En toen vroeg ze toen de fuif gedaan was en we waren nog wat aan het naslowen for fun en toen vroeg ze: je wilt toch geen echte relatie beginnen he? Toen deden we nog een wandeling in het donker en legde ze uit dat ze haarzelf nog te jong vond voor een relatie en ik zei dat ik daar akkoord mee was. Dan kwam ik thuis en vroeg nog haar nummer. Dan vroeg ik of ze wat voelde voor mij en zij antwoordde dat ze wat voelde maar dat dat voorbijging. Dan chatte ik nog wat met haar, over alles en nog wat. Dat waren echte lange gesprekken. En dan vroeg ik of we eens konden afspreken, maar ik kon de week erna niet. Dus moest het nog een beetje uitgesteld worden. Toen kon zij niet enz. Daarna reageerde ze op elk bericht en chatgesprek zo kort en zo ongeinteresseerd. Wat raar was. Dus zond ik een bericht dat ik me zo leeg voelde vanbinnen. En vroeg of dat niets betekende op het kamp. Zy zij, sorry dat ik u de hoop gaf op een relatie. En toen vroeg ik nog een keer om af te spreken om wat bij te praten. En toen zij ze dat we mekaar wel gingen tegenkomen in het stad. Ik zij toen dat je daar niet moet op rekenen want ik ben daar toch niet zo veel. Een paar dagen later vroeg ik dan om af te spreken met vrienden, maar die konden niet dus zij ze dat ze niet veel zin had om dat te doen met ons 2 en ze zei ook nog als we een gesprek hebben het altijd stilvalt. Dus zy ik dat we mekaar wel op die fuif zouden zien. Nu chat ik met haar over alles en nog wat maar antwoordt ze nog altijd kort en ongeinteresseerd terug, maar wel grappige dingen om haar wat op te vrolijken. Ook al zegt ze dat ze vrolijk is. Voila, dat is het verhaal tot nu toe. De fuif is over 1 maand en een week ofzo.
.
Oud 19-08-2011, 18:12
sanni
sanni is offline
En toch wil het er echt niet in bij je dat ze totaal niet geïnteresseerd is eh?
Oud 19-08-2011, 18:42
Verwijderd
Imo is het zo dat als een meisje kort en ongeïnteresseerd doet, ze niets wil. Zo reageer ik namelijk zelf ook op jongens die wel wat willen maar waar ik niets mee wil. Gewoon laten gaan dus.
Oud 19-08-2011, 19:08
Edelweiss
Edelweiss is offline
*aan bel rinkelt*
Ze wil je NIET gozer! /kortaf
Oud 19-08-2011, 21:46
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
*aan bel rinkelt*
Ze wil je NIET gozer! /kortaf
Pijnlijk, maar waarschijnlijk waar.

Probeer er gewoon niet meer aan te denken, ga naar die fuif en misschien spreek je haar nog wel en gebeurd er alsnog wat interessants. Ga er gewoon heen om lol te maken, niet met haar als specifiek doel.
Oud 19-08-2011, 22:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Tja, ik moet zeggen dat ik snap dat iedereen zegt dat het hopeloos is, maar ik zit met een soortgelijk probleem. Ook al weet je dat iemand niet geinteresseerd is, het blijft moeilijk om zomaar te zeggen: "ik geef het op en ik zoek verder". Het geeft een behoorlijk kutgevoel als je iemand heel leuk vindt, om dan toe te geven aan jezelf dat er toch geen hoop is.
Oud 19-08-2011, 23:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tja, ik moet zeggen dat ik snap dat iedereen zegt dat het hopeloos is, maar ik zit met een soortgelijk probleem. Ook al weet je dat iemand niet geinteresseerd is, het blijft moeilijk om zomaar te zeggen: "ik geef het op en ik zoek verder". Het geeft een behoorlijk kutgevoel als je iemand heel leuk vindt, om dan toe te geven aan jezelf dat er toch geen hoop is.
Dat is helemaal niet moeilijk, gewoon niet zo'n pussy zijn en verder gaan met je leven.
Oud 19-08-2011, 23:33
Vice
Vice is offline
Citaat:
Het is vooral de realiteit dat je niet alles kunt krijgen wat je maar hebben wilt. Blijf vooral niet in dat kutgevoel hangen, want dat maakt je alleen maar depri.
Oud 20-08-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is moeilijk en kut, maar alleen maar moeilijker en kutter als je eraan blijft toegeven. Als je haar/hem blijft opzoeken en blijft proberen. Uiteindelijk zal de persoon genoeg van je hebben en je botweg vragen om op te rotten, dan zit je nog meer in de shit. Volhouden maakt het alleen maar erger.
Oud 21-08-2011, 18:21
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het is vooral de realiteit dat je niet alles kunt krijgen wat je maar hebben wilt. Blijf vooral niet in dat kutgevoel hangen, want dat maakt je alleen maar depri.
Ja ik denk dat je gelijk hebt.. Alleen is het in mijn geval de beste vriendin die ik heb. Maar ik merk al wel dat ik er overheen kan komen dat het nooit iets zou kunnen worden.

@schrodinger: Niet iedereen is zoals jou en vind het makkelijk om iemand waar je om geeft zomaar op te geven en er nooit meer naar om te kijken. Ook al ben ik het er wel mee eens dat je het best kunt ophouden met proberen, ik vind contact verbreken gewoon een extreme maatregel en daar sloeg mijn post ook vooral op.
Oud 22-08-2011, 00:00
Verwijderd
Punt is dat meisjes doorgaans zeggen wat ze bedoelen. Move on
Oud 29-08-2011, 18:32
Verwijderd
Ik ga het gewoon proberen, je weet nooit met die vrouwen...
Oud 29-08-2011, 19:23
EZBlade
EZBlade is offline
Als ik je verhaal zo lees dan praten we niet over vrouwen, maar over meisjes.

Je hebt nog niet eens met haar gekust en het ging al over een relatie beginnen. Ik denk dat je nog veel moet leren
Oud 29-08-2011, 19:46
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, maar ik pak het wat volwassener aan nu. Gewoon wat plezier maken, wat dansen, slowen, maar niet beginnen kussen en zo. Daarna maak ik nog wat afspraakjes met wat vrienden erbij zodat we mekaar wat beter kennen en dan zie ik wel.
Oud 29-08-2011, 20:05
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Waarschijnlijk wel, maar ik pak het wat volwassener aan nu. Gewoon wat plezier maken, wat dansen, slowen, maar niet beginnen kussen en zo. Daarna maak ik nog wat afspraakjes met wat vrienden erbij zodat we mekaar wat beter kennen en dan zie ik wel.
Knipper eens drie keer met je ogen en kijk daarna nog eens goed naar wat je net hebt gepost.

Je praat over ik, maar je wilt absoluut niet zien dat wat jij wilt, dat je dat met zijn tweeën moet doen.

Als je echt wilt dat het iets wordt, neem haar dan een keer apart en zeg gewoon wat je voelt hoe jij wilt dat het is. En doe dat niet digitaal maar gewoon persoonlijk.
Als zij zichzelf te jong vindt, of misschien vindt ze je wel helemaal niet (meer) leuk dan heeft ze op dat moment de kans om te zeggen. En dan heb jij duidelijkheid.

Zoals je nu denkt dat je het goed doet, is het gewoon gedoemd te mislukken
Oud 30-08-2011, 17:30
Verwijderd
Het ligt eigenlijk allemaal aan 1 iets, en dat is echt waar. Al sinds het einde van het kamp tot ik mijn gevoelens uitte, ging ze lange gesprekken aan en wilde ze dolgraag afspreken. Maar toen ik haar smste over mijn gevoelens wilde ze niet meer. Het is die ene fout die ik wil wegkrijgen, zogezegd niet gebeurd, dat ze me weer ziet VOOR dat bericht en niet als de jongen die stapelverliefd is en hier even zijn gevoelens komt tonen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten