Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien wel. Maar ons gesprek was al redelijk intiem, dat is iets wat je met anderen niet hebt. Ik moet me weer gedragen zoals toen, toen voelde het ook goed. Nu zit ik met opgekropte gevoelens. Ik heb een kans gemist op die fuif waar ik gewoon niet aan gedacht had. Nu heb ik de kans om die kans te grijpen op een andere fuif, zoiets laat je toch niet voorbijgaan. Ik ben niet interessant genoeg omdat ik me anders gedraag, klopt dit?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind dat je het gewoon moet proberen. Good Luck!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga het eens heel specifiek uitleggen. Ik ga op kamp, ze is geinteresseerd in me want ze wilde voortdurend contact leggen, dat is zeker. Toen kwam een fuif, ik danste met haar, slowde nog een keer. En toen vroeg ze toen de fuif gedaan was en we waren nog wat aan het naslowen for fun
![]() . |
![]() |
||
Citaat:
Probeer er gewoon niet meer aan te denken, ga naar die fuif en misschien spreek je haar nog wel en gebeurd er alsnog wat interessants. Ga er gewoon heen om lol te maken, niet met haar als specifiek doel.
|
Tja, ik moet zeggen dat ik snap dat iedereen zegt dat het hopeloos is, maar ik zit met een soortgelijk probleem. Ook al weet je dat iemand niet geinteresseerd is, het blijft moeilijk om zomaar te zeggen: "ik geef het op en ik zoek verder". Het geeft een behoorlijk kutgevoel als je iemand heel leuk vindt, om dan toe te geven aan jezelf dat er toch geen hoop is.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@schrodinger: Niet iedereen is zoals jou en vind het makkelijk om iemand waar je om geeft zomaar op te geven en er nooit meer naar om te kijken. Ook al ben ik het er wel mee eens dat je het best kunt ophouden met proberen, ik vind contact verbreken gewoon een extreme maatregel en daar sloeg mijn post ook vooral op. |
![]() |
||
Citaat:
Je praat over ik, maar je wilt absoluut niet zien dat wat jij wilt, dat je dat met zijn tweeën moet doen. Als je echt wilt dat het iets wordt, neem haar dan een keer apart en zeg gewoon wat je voelt hoe jij wilt dat het is. En doe dat niet digitaal maar gewoon persoonlijk. Als zij zichzelf te jong vindt, of misschien vindt ze je wel helemaal niet (meer) leuk dan heeft ze op dat moment de kans om te zeggen. En dan heb jij duidelijkheid. Zoals je nu denkt dat je het goed doet, is het gewoon gedoemd te mislukken |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt eigenlijk allemaal aan 1 iets, en dat is echt waar. Al sinds het einde van het kamp tot ik mijn gevoelens uitte, ging ze lange gesprekken aan en wilde ze dolgraag afspreken. Maar toen ik haar smste over mijn gevoelens wilde ze niet meer. Het is die ene fout die ik wil wegkrijgen, zogezegd niet gebeurd, dat ze me weer ziet VOOR dat bericht en niet als de jongen die stapelverliefd is en hier even zijn gevoelens komt tonen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Squats fruitvliegje | 13 | 20-08-2006 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Eretopic V - Piet Paaltjens door Tsasil xineof | 25 | 17-08-2005 10:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Psychologie |
Ben opnieuw begonnen met snijden... °Mel° | 32 | 11-06-2002 14:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |