Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het alleen een beetje jammer om afval-tips te geven aan iemand die alleen maar denkt dat ze af moet vallen, terwijl ze een heel gezond gewicht heeft. En inderdaad, puberteit, vrouwelijk figuur, je komt ineens heel veel aan, maar niet omdat je dik wordt - en je bent bovendien vaak onzeker, want opnieuw puberteit. Dan gaan afvallen is alleen maar ongezond, zeker als je snel wilt afvallen. Dat is nooit een goed plan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen kijken echt veels te veel naar hun gewicht. Gewicht zegt niets, een american football speler kan bijv ook met gemak 100 kilo wegen Ik ken Linebackers die rond de 107 zitten, maar hun verpercentage is lager. En dat is waar het om draait. Het is super dat je X gewicht hebt, maar dar gewicht zegt niet echt veel. Je percentage daar aan tegen zegt alles. |
![]() |
|
![]() |
... Mensen. Als je alleen een buikje hebt dan houd dit in dat je actief moet sporten. Of idd cardio of van mij part joggen. Ik heb met een lengte van 1.81 67 kg gewogen. En toch een buikje te hebben gehad
![]() Nu weeg ik overigens weer 78kg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, gewicht en gezondheidtopic #27 Pluis | 397 | 03-04-2014 21:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen----> Verwijderd | 9 | 24-05-2002 19:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
werkstuk over afval en vervuiling | 1 | 13-03-2001 12:22 |