Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 16:43
zwart-schaap
zwart-schaap is offline
ik ben de laatste tijd echt veel aangekomen en ik weet niet hoe dat komt..
je kan er ook niet van zien..
ik ben een meisje van 15, 1,76 lang en mijn middel omvang is 65 centimeter..
ik weeg nu bijna 68 kilo en dat is best veel..
dus mijn vraag was of jullie tips hebben om wat af te vallen..?
ik wil graag 62 kilo wegen..

graag reageren!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2011, 17:53
Verwijderd
Ik denk dat het komt doordat je 15 bent. Dan is het normaal om een vrouwelijk figuur te krijgen, en daarmee weeg je nu eenmaal meer dan als je nog een kinderlijfje hebt. Dat je nog steeds zo'n slanke taille hebt, onderschrijft dat je niet echt dik bent - dan zou je ook wel een dikke buik krijgen. Maar je krijgt nu dus gewoon heupen en borsten, en dat hoort ook zo. 68 kilo is een prima gewicht bij jouw lengte.
Je moet dus helemaal niet afvallen Als je graag toch wat strakker wil worden, kun je beter gaan sporten dan op dieet te gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 23:28
Verwijderd
Cardio cardio cardio
Learn to love it.
Schoon eten, zo weinig mogelijk kunstmatige suikers.
Minder eten dan dat je lichaam verbrand (maar zeer gematigd, anders zal je lichaam alles dat je eraf hebt er zo weer aan plakken) in jouw geval dus ongeveer 1500kcal per dag.
eet 1 appel per dag, in appels zit een bepaalde stof dat je metabolisme verhoogd.
En veel water/groene thee drinken(tussen de 2 en 2.5 liter per dag, dit lijkt veel maar verspreid valt het vreselijk mee), dat zal je lichaam zuiveren.
En hoe gek het ook klinkt, 1x per week een smokkelmaaltijd, omdat je dan het idee hebt dat je niet af wil vallen en dus met gevolg dat je psychologisch gezien je regime beter vol kan houden.

Meer info nodig? Pm me maar.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 20:01
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Cardio cardio cardio
Learn to love it.
Schoon eten, zo weinig mogelijk kunstmatige suikers.
Minder eten dan dat je lichaam verbrand (maar zeer gematigd, anders zal je lichaam alles dat je eraf hebt er zo weer aan plakken) in jouw geval dus ongeveer 1500kcal per dag.
eet 1 appel per dag, in appels zit een bepaalde stof dat je metabolisme verhoogd.
En veel water/groene thee drinken(tussen de 2 en 2.5 liter per dag, dit lijkt veel maar verspreid valt het vreselijk mee), dat zal je lichaam zuiveren.
En hoe gek het ook klinkt, 1x per week een smokkelmaaltijd, omdat je dan het idee hebt dat je niet af wil vallen en dus met gevolg dat je psychologisch gezien je regime beter vol kan houden.

Meer info nodig? Pm me maar.
Dits een echte proffesional.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 22:03
Em.
Em. is offline
Ik vind het alleen een beetje jammer om afval-tips te geven aan iemand die alleen maar denkt dat ze af moet vallen, terwijl ze een heel gezond gewicht heeft. En inderdaad, puberteit, vrouwelijk figuur, je komt ineens heel veel aan, maar niet omdat je dik wordt - en je bent bovendien vaak onzeker, want opnieuw puberteit. Dan gaan afvallen is alleen maar ongezond, zeker als je snel wilt afvallen. Dat is nooit een goed plan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 22:20
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Je moet sowieso niet snel willen afvallen. En je hebt gewoon een gezond gewicht hoor, niks mis mee

* Ik heb geen ervaring met afvallen verder *
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Dits een echte proffesional.
Niet echt, ik weet alleen hoe je kilotjes kan dumpen zonder dat ze er weer aanvliegen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het alleen een beetje jammer om afval-tips te geven aan iemand die alleen maar denkt dat ze af moet vallen, terwijl ze een heel gezond gewicht heeft. En inderdaad, puberteit, vrouwelijk figuur, je komt ineens heel veel aan, maar niet omdat je dik wordt - en je bent bovendien vaak onzeker, want opnieuw puberteit. Dan gaan afvallen is alleen maar ongezond, zeker als je snel wilt afvallen. Dat is nooit een goed plan.
En dat hangt er vanaf,
Mensen kijken echt veels te veel naar hun gewicht.
Gewicht zegt niets, een american football speler kan bijv ook met gemak 100 kilo wegen
Ik ken Linebackers die rond de 107 zitten, maar hun verpercentage is lager.

En dat is waar het om draait.
Het is super dat je X gewicht hebt, maar dar gewicht zegt niet echt veel.
Je percentage daar aan tegen zegt alles.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 09:40
AceSpade
AceSpade is offline
... Mensen. Als je alleen een buikje hebt dan houd dit in dat je actief moet sporten. Of idd cardio of van mij part joggen. Ik heb met een lengte van 1.81 67 kg gewogen. En toch een buikje te hebben gehad Aangeizen ik een heel tijdje niet gesport had.

Nu weeg ik overigens weer 78kg
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 11:46
Em.
Em. is offline
Citaat:
... Mensen. Als je alleen een buikje hebt dan houd dit in dat je actief moet sporten. Of idd cardio of van mij part joggen. Ik heb met een lengte van 1.81 67 kg gewogen. En toch een buikje te hebben gehad
Vergeet niet dat een vrouwenlichaam ook anders is dan een jongenslichaam. Bij een vrouwenlichaam hoort meer vet en meer ronding: borsten, billen, bovenbenen en ook een buikje. Een jongenslichaam is van nature 'rechter' en hetzelfde buikje dat bij een jongen misschien nét iets teveel is, kan bij een meisje gewoon prima normaal zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten