![]() |
||
Citaat:
Leg haar niet onnodig druk op... veel meisjes kunnen of willen dat liever niet.. Geniet gewoon van wat ze wel kan! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat mensen het niet fijn vinden om een harde lul heel diep in hun keel te hebben én dat ze daarbij moeite krijgen om te ademen. En zelfs al kon ze wel ademen, ze heeft geen "excuus" nodig om het niet te doen. Als ze niet wil, wil ze niet. Period. |
![]() |
||
Citaat:
ehh schat ja kom maar even hier heen, heb hier een topic op scholieren.com en ik moet echt even wat uitproberen! lolz En verder idd wat na mijn post nogmaals is aangegeven! lijkt me duidelijk! Steek zelf is een komkommer je keel in en kijk hoe je het vind ![]()
|
hahaha stelletje idioten! mijn god zeg echt jullie beoordelen me omdat ik iets vraag.
![]() nogmaals mijn vriendin weet niet eens dat ik op deze forum zit! En haar deze forum te laten lezen zal ik nooit doen en was ook nooit mijn bedoeling. ik voel me beledigt. misschien dat jullie sex partner niet leergierig is maar die van mij is dat wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jemig zeg vind het ronduit sneu voor haar. Je zou maar zo'n vriend hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook al tegen haar gezegd dat het voor sommigen gewoon fysiek onmogelijk is zodat ze niet teveel van zichzelf gaat verlangen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien dat ze het door had... uhm ja godver nu voel ik nog schuldig ook ![]() |
![]() |
|
ik ben me nu net iets bewust geworden.
Ik verlang teveel van mijn vriendin, de rede is omdat ik heel veel van mezelf verlang haar te plezieren, dacht ik dat zij dat ook doet. Ik geniet erg heel erg veel van als zij van mij geniet en ik probeer mezelf daarom ook steeds te verbeteren zodat ze nog meer kan genieten. Ik dacht dat zij diezelfde verbeter drang heeft (niet dat er wat aan haar te verbeteren valt) maar waarschijnlijk heb ik haar onnodig druk opgelegd ![]() bedankt iedereen dat jullie me dat hebben duidelijk gemaakt, ik zal het er met mijn "perfect zoals ze is" vriendin over hebben. voel me nu toch wel erg schuldig ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn waarschijnlijk wel meer dingen die "mogelijk" zijn maar die zij niet wil. Dat heeft niets te maken met haar wens om jou plezier te ontzeggen. |
![]() |
|
Jezus al die met zand gevulde feministes gelijk weer door de bocht zeg. Die jongen zegt toch dat ze het wel wil maar dat ze zich afvraagt of t kan? De tering.
OT: wat t voor een van mijn ex-en een stuk makkelijker maakte was als ik de beweging voor m'n rekening nam zodat zij zich kon concentreren op ademhalen en niet kokhalzen. Wie weet hebben jullie daar wat aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze wil het heel graag ze vroeg zich alleen maar af of ze nog wel kon ademen tuurlijk zou ik het erg vinden als zij dat niet wil maar ik zou het haar nooit kwalijk nemen en wat ik al helemaal NIET zou willen is dat ze zich "opoffert" voor mij en btw ik accepteer altijd een nee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat is een goede tip ik zal haar vragen of ik de beweging mag overnemen ![]() |
![]() |
|
ademen door je neus gaat volgens mij wel dan wat moeilijker door de biologische uitleg maar het moet wel mogelijk zijn, maar geheel door de neus ademen gaat denk ik niet lukken. als een vrouw bereid sperma door te slikken
dan kan ze gewoon ademhalen als jij in haar mond klaarkomt. dan glijd het toch gewoon haar keel in?
|
Verwijderd
|
Nee, natuurlijk kan ze niet ademen als jouw penis 'helemaal in haar keel zit'. Dan zit er namelijk een penis in haar keel. :') En aangezien zowel je mond als je neus uitkomen op je keelholte is ademen dan onmogelijk. Als je het goed doet moet je telkens ver genoeg 'terug' om de keelholte vrij te maken en adem te kunnen halen. Kennelijk doen jij en je vriendin dat niet.
Ademen als er sperma in haar keel zit kan ook niet. Kun jij ademen en slikken tegelijk? Ik zou me even inlezen in de menselijke anatomie voor je de complexere seksuele handelingen gaat uitproberen. Niet omdat je die dingen per se moet snappen voor je ze succesvol kan doen, maar omdat het wel zo handig is om te begrijpen waar je mee bezig bent. Anders zijn jullie net een veertienjarig meisje dat niet weet hoe zwanger worden werkt en waar haar clitoris zit maar ondertussen wel gewoon seks heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
ff als afronding op deze topic:
1. Ik wil 'I'he Prophet bedanken voor zijn tip na wat geexperimenteer met mij als beweger hebben we een goede houding gevonden: zij ligt op het bed met haar hoofd een beetje achterover gekanteld over de rand van het bed. in deze houding kan ze zich ontspanning en is haar keel en mond op 1 lijn, enige minpunt is dat ik haar ogen niet kan zien , verbaasing wekkend pluspunt is dat ik een bobbel bij haar keel kan zien waar mijn penis in haar keel zit. tevens rusten haar handen op mijn heupen waardoor ze mijn tempo kan beinvloeden (indien nodig). 2. naar wat geprobeer blijkt dat mijn vriendin niet kan ademen wanneer mijn lul in haar keel zit, dit geeft niet ik ga langzaam heen en weer waardoor zij kan ademen wanneer mijn lul weer even uit haar keel is, ook waarschuw ik haar wanneer ik ga klaarkomen zodat ze van tevoren even diep kan inademen. mocht ze even een adem pauze nodig hebben duwd ze me terug met haar handen (die op mijn heupen rusten) 3. Ik heb het rustig met mijn vriendin besproken en ze zei dat ik haar niet onnodig druk heb opgelegd (ze was zelfs verbaasd dat ik dat dacht xD) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was verbaasd over de snelheid dat mijn vriendin het had geleerd ![]() ik gaf haar(omdat zij het wou leren) de volgende tips(die ik op internet tegen kwam): -keel en mond in 1 rechte lijn (zoek een houding waarbij je keel en mond in 1 rechte lijn zijn) -penis goed glad (ik smeer mijn penis helemaal in met glijmiddel) -plat de achterkant van je tong en forceer keel open alsof je gaapt (dit voor komt kotsneigingen) -adem door je neus (dit was de tip waarom ik deye topic starte adem dus door je neus wanneer de penis van je partner ff uit je keel is) -bepaal als ontvanger het tempo (ik dacht dat ze bedoelden dat mijn vriendin alles moest doen maar waarschijnlijk bedoelde ze tempo aangeven) Ik hoop dat ze jouw (en misschien zelf andere) net zoveel helpen als dat ze mijn vriendin hebben geholpen ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 14:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() uit al je posts kan ik concluderen dat jij niet wilt deepthroaten ![]() dat is prima dat moet je ook helemaal zelf bepalen ![]() maar dat jij het niet wilt beteket niet dat er geen andere zijn die het wel willen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het eigenlijk volstrekt onnodig zelf onzinnig maar toch leg ik mezelf denk ik soms onnodig veel druk op, voor mij is namelijk het genot van mijn vriendin tijdens de sex het belangrijkste. Ik geniet er heel erg veel van als zij van mij geniet ![]() ![]() veel mensen zullen nu vast geschokt zijn aangezien deze topic over deepthroaten gaat en het bij deepthroaten toch voornamelijk om het genot van de man gaat ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2011 om 16:08. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Blij dat jullie iig iets aan mijn tip gehad hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
veryniceguy,,
Je geeft aan dat je vriendin het graag wilt doen, maar het voor jou niet hoeft en het haar niet lukt om te ademen. Laat eens duidelijk merken dat het voor jou niet hoeft, waarschijnlijk zeg je het wel, maar denkt ze dat je het toch liever wel wilt. Zeg eens duidelijk dat het niet het geval is. Het kan ook zijn dat zij het tog wilt doen om jou idd een beter gevoel te geven. Als je het niet fijn vind dat zij zig in zulke ongemakkelijke situaties steekt om jou een plezier te doen, kun je gewoon zeggen dat het niet fijner is, miss is dat wel zo, maar als het jou tog niets uitmaakt hoe diep hij gaat, lieg dan dat het niet beter voelt ofso.. Dan zal ze zigzelf ook niet lopen dwingen om zo ver te gaan om jou een plezier te doen ![]() Er zijn veel meisjes die vanalles doen om beter te zijn in bed.. ondanks dat ze het zelf niet prettig vinden, gwoon om de jonge meer plezier te doen.. Ik zie me schatje ook graag genieten, wie ziet zijn partnet nou niet graag genieten ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe moet je pijpen? Verwijderd | 29 | 19-02-2012 05:32 |