Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2010, 14:56
Bangduck.
Bangduck. is offline
Hoi allemaal!

Ik heb nu een week de Nokia C3.
Ik heb een paar vraagjes..

- Er is geen stekkertje bijgeleverd, kan ik op een andere manier foto's/muziek op mijn mobiel zetten en andersom of moet ik dan een stekkertje kopen?
- Ik kan gebruik maken van Ovi, wat houd dit in?
- We hebben helaas geen draadloos internet thuis, kan ik nu helemaal geen gebruik maken van het internet zonder ervoor te betalen?

Dankjewel alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2010, 17:10
rens..
rens.. is offline
Als de stekker er niet bij zit kan dat niet, je zal er één moeten kopen. Ovi is de winkel van nokia, net als wat apple heeft, je kan er games of andere programma's downloaden voor je mobiel.
En de derde vraag is gewoon simpel: Nee
Oud 18-12-2010, 17:25
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Hoi allemaal!

- Er is geen stekkertje bijgeleverd, kan ik op een andere manier foto's/muziek op mijn mobiel zetten en andersom of moet ik dan een stekkertje kopen?
- We hebben helaas geen draadloos internet thuis, kan ik nu helemaal geen gebruik maken van het internet zonder ervoor te betalen?

Dankjewel alvast!

Misschien via bluetooth maar een kabeltje is beter
Ovi is het programma waarmee je jou toestel kan ordenen. Dus: updaten, foto's/video's erop/vanaf halen, toestel updaten, navigatie erop zetten (weet dit niet zeker), backup maken etc
Nee. Je kan dan helaas ook geen apps downloaden
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 12:04
rens..
rens.. is offline
Citaat:
Ovi is het programma waarmee je jou toestel kan ordenen. Dus: updaten, foto's/video's erop/vanaf halen, toestel updaten, navigatie erop zetten (weet dit niet zeker), backup maken etc
Zonder kabel gaat dit dus allemaal niet lukken (en ja je kan er navigatie mee op zetten), en zonder internet kan je dus niks met het hele Ovi. Ik denk net dat bluetooth gaat werken omdat niet veel computers standaard bluetooth hebben.

conclusie: koop een kabeltje
Oud 26-12-2010, 13:10
JingelBel
JingelBel is offline
Best lullig als je geen draadloos internet thuis hebt,

ff een vraagje over die telefoon, ik wil die telefoon kopen maar er zit een sim-lock op, kan je hem sim-lock vrij maken? want de telefoon van me beste vriend kon dat niet en dat was ook een nokia....
Bij ons in het centrum is er een winkel waarbij je je telefoon simlock vrij kan laten maken,
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 20:29
Bangduck.
Bangduck. is offline
Oké we hebben inmiddels gelukkig draadloos internet thuis gekregen maar ik heb wel een probleempje.
Ik kan hier thuis gewoon verbinding maken met ons draadloze netwerk. Als ik dan naar een site wil gaat hij echt gigantisch lang laden en dan komt er uiteindelijk te staan: Dienst niet beschikbaar. En heel vaak schakelt wifi opeens uit zichzelf uit en dan ga ik dus via GPRS en dat kost geld. Iemand die weet wat ik doen moet?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 13:33
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Oké we hebben inmiddels gelukkig draadloos internet thuis gekregen maar ik heb wel een probleempje.
Ik kan hier thuis gewoon verbinding maken met ons draadloze netwerk. Als ik dan naar een site wil gaat hij echt gigantisch lang laden en dan komt er uiteindelijk te staan: Dienst niet beschikbaar. En heel vaak schakelt wifi opeens uit zichzelf uit en dan ga ik dus via GPRS en dat kost geld. Iemand die weet wat ik doen moet?
Voor wat betreft die Wifi schakel, volgens mij moet je naar web>optie>instellingen. Bij verbinding moet je zetten ''altijd vragen''. Doet 'ie het nu wel? Anders zou ik Nokia mailen als ik jou was. Heb ik ook wel eens gedaan, heel handig.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 21:22
Bangduck.
Bangduck. is offline
Ik heb hem al ingesteld op ''altijd vragen''. Je bedoelt dat hij vraag of je via wi-fi of GPRS wilt internetten neem ik aan?
Ik ga nu Nokia mailen, hopelijk levert dat iets op. Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 18:52
stuntmike1
stuntmike1 is offline
Citaat:
Hoi allemaal!

Dankjewel alvast!
Ik heb zelf ook de Nokia C3 ik had eens gekeken naar reacties van mensen maar je kunt WEL muziek of foto's plaatsen en is daar geen stekkertje voor nodig het enigste wat je nodig hebt is een adapter je klikt het geheugenkaartje uit je telefoon stop het in de adapter en doe het in je computer (of eventueel laptop)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten