Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2011, 16:57
gamebro
gamebro is offline
Ik heb 2 maanden geleden bij Amazon in amerika een Kindle besteld(ereader). Werd bezorgt door UPS. Heb het pakket gekregen en geen probleem ofzo gehad.

Echter, kreeg vandaag een brief van UPS met belasting op het product, geen idee waarom ik het nu na 2 maanden krijg, tis ook echt een vaag formulier met alleen cijfers, geen inhoud van bijv. beste heer blabla u moet belasting over het volgend product betalen blabla ofzo

Ook helemaal geen informatie naar waar en wanneer ik bedrag moet overmaken. Het is ook niet ondergetekend(geen handtekening/stempel) Me mam zeg ik dat ik kan geen negeren en dat ze vast wel nog een brief stuur met informatie als ze het geld willen hebben. Kan ik dit dus zonder probleem negeren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2011, 17:02
Verwijderd
Staat er niet een telefoonnummer van UPS bij waar je naartoe kan bellen bij vragen? Anders zou ik dat bellen, of even opzoeken en bellen om te vragen waar dit over gaat. Iets als dit zo maar negeren lijkt me niet erg handig.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 18:50
gamebro
gamebro is offline
Citaat:
Staat er niet een telefoonnummer van UPS bij waar je naartoe kan bellen bij vragen? Anders zou ik dat bellen, of even opzoeken en bellen om te vragen waar dit over gaat. Iets als dit zo maar negeren lijkt me niet erg handig.
zal ik morgen even doen dan,

maar het is echt heel vaag, alleen de envelope staat een UPS symbool, inhoud is gewoon een ingevuld formulier dat je niet eens kan waarmaken dat het van UPS is
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 18:54
Kesa
Kesa is offline
Wellicht gewoon een formuliertje om te laten zien dat je belasting hebt betaald? Via de creditcard is dat misschien automatisch afgeschreven? Tenminste, ik neem aan dat je met de creditcard hebt besteld bij amazon.com. ( Ik heb hier verder geen kennis van, 'k probeer alleen mee te denken )

En anders zoals Interglot al aangeeft een telefoontje plegen naar UPS.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 19:52
gamebro
gamebro is offline
Citaat:
Wellicht gewoon een formuliertje om te laten zien dat je belasting hebt betaald? Via de creditcard is dat misschien automatisch afgeschreven? Tenminste, ik neem aan dat je met de creditcard hebt besteld bij amazon.com. ( Ik heb hier verder geen kennis van, 'k probeer alleen mee te denken )

En anders zoals Interglot al aangeeft een telefoontje plegen naar UPS.
lol je heb helemaal gelijk, was belasting dat UPS me all heeft gerekend toen ik bij amazon betaalde was bewijs daarvan dus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten