Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
ik dacht trouwens nog aan je, toen jij naar de strafkamp ging in januari (?) iig toen het koud was, ging je toen niet dood van de kou? Kreeg namelijk niet de indruk dat je ook maar enig moment kut had gevoeld daar ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Based on your corporate access policies, access to this web site ( http://www.penny-arcade.com/ ) has been blocked because the web category "Games" is not allowed.
kakbedrijf ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja, opgesloten worden in een ruimte waar alles uitsluitend uit glad katoen bestaat zou nog ff ietsje erger zijn, dit zou een goede 2e zijn. Maar die mensen met wie je ging waren wel chill toch? ja joh zo erg was het allemaal niet, ik ben gewoon een zure kut af en toe. Maar ik heb het wel echt koud gehad hoor, het was helemaal geen lekker weer afgelopen weekend. Heb zelfs nog leggings gekocht bij de hema voor onder mijn broek. Spijt dat ik mijn winterjas niet gewoon mee had genomen, had hem nog wel gewassen maar dacht neh, zo koud zal het niet worden. Haha alsof ik mezelf nog niet ken daarmee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mja, ik denk inderdaad dat het nog niet zo verstandig is als je dat zo voelt. Ik geloof trouwens dat het roeien ook echt nét iets te veel was vandaag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, nu tijd voor een ijsje met 't grote kleine broertje, dag! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat jammer. Maar ik neem aan dat je toch wel bij iemand aan de slag kan, dan? Ijseet-ze, ik ga nu toch maar onderhand eens douchen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hee, Mandy Pijnenburg is vrij. Dat Tilburgse meisje dat cocaïne smokkelde naar de Dominicaanse Republiek. Ken haar van de basisschool, was echt een walgelijk kind, maar haar moeder werkte op het secretariaat van de academie en dat was echt het liefste mens ooit (té lief waarschijnlijk).
|
![]() |
|
|