Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2011, 12:02
Verwijderd
Advertentie
Oud 02-08-2011, 12:03
Verwijderd
Inderdaad !
Oud 02-08-2011, 12:03
Verwijderd
@Quis, ja ik geloof dat ik toen ook nog thuis woonde, dus dan zal 't inderdaad wel minder opvallen. Ik herinner me nu wel dat ik 'm een keer heel hard heb uitgelachen toen z'n stem oversloeg
Oud 02-08-2011, 12:04
Verwijderd
Waarom is het bewolkt

Het trekt wel bij hoop ik, ik ben maar het strand. Tabee lieve mensen
Oud 02-08-2011, 12:05
Verwijderd
@Pip: wat grappig. Ja, ik vind het ook wel een leuk nummer. Maar Golden Brown van The Stranglers is veeeeuuul beter, goeie tip weer eens Rationeel!
Oud 02-08-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom is het bewolkt

Het trekt wel bij hoop ik, ik ben maar het strand. Tabee lieve mensen
Het is hier mega zonnig!
Oud 02-08-2011, 12:06
Verwijderd
Ik heb net een dik uur gesport, helemaal alleen, voor het eerst. (normaal gaan we altijd - of nou ja, altijd, een flink aantal weken geleden - met z'n tweeën)
Oud 02-08-2011, 12:06
Verwijderd
Hier is het ook heerlijk weer!
Oud 02-08-2011, 12:07
Verwijderd
Godverdomme lekker weer godverdomme
Oud 02-08-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
@Quis, ja ik geloof dat ik toen ook nog thuis woonde, dus dan zal 't inderdaad wel minder opvallen. Ik herinner me nu wel dat ik 'm een keer heel hard heb uitgelachen toen z'n stem oversloeg
Ja die fase heb ik dus al gemist, dat zijn stem overslaat.

Oh en nog meer trouwens: ik ben dus vet verbrand. Mijn zonnebril staat op mijn gezicht en mn horloge op mn pols. Ik beloof plechtig dat ik nooit meer /care als iemand vraagt of ik zonnebrand wil, ook niet als ik slecht een half uurtje in de namiddagzon zit.

Citaat:
Ik heb net een dik uur gesport, helemaal alleen, voor het eerst. (normaal gaan we altijd - of nou ja, altijd, een flink aantal weken geleden - met z'n tweeën)
Fitness? Of iets leuks?
Verwijderd
Heel lekker weer !
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
@Pip: wat grappig. Ja, ik vind het ook wel een leuk nummer. Maar Golden Brown van The Stranglers is veeeeuuul beter, goeie tip weer eens Rationeel!
ik zit vol met goede tips ('weer eens'..welke eerdere tips bedoel je dan? )

nu lunchtime
Oud 02-08-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Pip: Zeg, moet jij niet kamperen ofzo?
nee.
ik dacht trouwens nog aan je, toen jij naar de strafkamp ging in januari (?) iig toen het koud was, ging je toen niet dood van de kou? Kreeg namelijk niet de indruk dat je ook maar enig moment kut had gevoeld daar het was toch ook allemaal in de middle of nowhere enzo?
Citaat:
Pipster is uitgekampeerd voor de rest van haar leven gok ik zo En ik ben, inmiddels, alleen nog maar chagrijnig tegen vervelio's. Dus geen zorgen
iig nooit meer in een tent nee maar ze hadden daar ook huisjes, dat lijkt me wel leuk
Citaat:
En ik heb vakaaaaantie <3
Oud 02-08-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
ik zit vol met goede tips ('weer eens'..welke eerdere tips bedoel je dan? )

nu lunchtime
Nee, ik bedoelde meer dat nummer 'weer eens'. Als in lang geleden
Oud 02-08-2011, 12:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee.
ik dacht trouwens nog aan je, toen jij naar de strafkamp ging in januari (?) iig toen het koud was, ging je toen niet dood van de kou? Kreeg namelijk niet de indruk dat je ook maar enig moment kut had gevoeld daar het was toch ook allemaal in de middle of nowhere enzo?
Ja, een dag na mijn verjaardag dat hele weekend. Ja, het was echt Syberisch koud, was niet leuk. 's Nachts wakker worden van de kou enzo dus jij hebt het maar makkelijk gehad met je juni warmte en geen regen. Wij hadden regen en moesten zelfs eerder weg omdat het zou gaan stormen
Oud 02-08-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Fitness? Of iets leuks?
Fitness

Kwartiertje gefietst, 20 minuten krachttraining, kwartiertje crosstrainen, 10 minuten roeien, en toen nog buikspieren
Oud 02-08-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Fitness

Kwartiertje gefietst, 20 minuten krachttraining, kwartiertje crosstrainen, 10 minuten roeien, en toen nog buikspieren
Woah, goed bezig. Ik heb momenteel zooooooo'n slechte conditie dus ik moet er binnenkort ook weer aan (hardlopen/dansen, dan). Bizar hoe snel dat achteruit gaat als je twee weken niks doet.
Oud 02-08-2011, 12:14
Carn
Carn is offline
Based on your corporate access policies, access to this web site ( http://www.penny-arcade.com/ ) has been blocked because the web category "Games" is not allowed.

kakbedrijf
Oud 02-08-2011, 12:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Woah, goed bezig. Ik heb momenteel zooooooo'n slechte conditie dus ik moet er binnenkort ook weer aan (hardlopen/dansen, dan). Bizar hoe snel dat achteruit gaat als je twee weken niks doet.
jep, 2 weken niets doen is ongeveer 4 weken inhalen ;P
Oud 02-08-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, en het worden wel drie weken denk ik, of meer. Tegen de tijd dat ik ga werken heb ik al zitvlees van hier tot Tokio.
Oud 02-08-2011, 12:17
Carn
Carn is offline
Moet je voorstellen, ik heb een officejob van 8 uur per dag
Oud 02-08-2011, 12:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oei, dan moet ik dus 50 jaar inhalen.
Oud 02-08-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, en het worden wel drie weken denk ik, of meer. Tegen de tijd dat ik ga werken heb ik al zitvlees van hier tot Tokio.
Kun je je voorstellen hoe het bij mij weer wennen was? Echt sporten had ik echt al weken niet meer gedaan
Oud 02-08-2011, 12:19
312
312 is offline
Citaat:
Oei, dan moet ik dus 50 jaar inhalen.
Oud 02-08-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Moet je voorstellen, ik heb een officejob van 8 uur per dag
Ik straks hetzelfde, maar dan 10 per dag of 8 uur per dag 6 dagen in de week.

Citaat:
Kun je je voorstellen hoe het bij mij weer wennen was? Echt sporten had ik echt al weken niet meer gedaan
Ja, daarom de ''woah.'' Maar man ik sta te springen, dat is het irritante. Gisteren ook nog heel even overwogen om toch naar dansles te gaan, maar uiteindelijk leek me dat toch niet zo verstandig/haalbaar.
Advertentie
Oud 02-08-2011, 12:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom zo veel uren? 30 Uur is toch wel zat.
Oud 02-08-2011, 12:22
Carn
Carn is offline
mn doel voor deze maand is elke week +- 20km te gaan hardlopen
Oud 02-08-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, een dag na mijn verjaardag dat hele weekend. Ja, het was echt Syberisch koud, was niet leuk. 's Nachts wakker worden van de kou enzo dus jij hebt het maar makkelijk gehad met je juni warmte en geen regen. Wij hadden regen en moesten zelfs eerder weg omdat het zou gaan stormen
oooh dat zou echt de ultieme straf voor mij zijn geweest zeg
naja, opgesloten worden in een ruimte waar alles uitsluitend uit glad katoen bestaat zou nog ff ietsje erger zijn, dit zou een goede 2e zijn.
Maar die mensen met wie je ging waren wel chill toch?

ja joh zo erg was het allemaal niet, ik ben gewoon een zure kut af en toe. Maar ik heb het wel echt koud gehad hoor, het was helemaal geen lekker weer afgelopen weekend. Heb zelfs nog leggings gekocht bij de hema voor onder mijn broek. Spijt dat ik mijn winterjas niet gewoon mee had genomen, had hem nog wel gewassen maar dacht neh, zo koud zal het niet worden. Haha alsof ik mezelf nog niet ken daarmee
Oud 02-08-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Waarom zo veel uren? 30 Uur is toch wel zat.
Omdat ik 40 uur werk/opgeleid wordt en daarnaast geacht wordt nog zo'n 10 uur te studeren (dat zal ik wel zo minimaal mogelijk houden, natuurlijk, maar met 2 uur zal ik niet wegkomen.)
Oud 02-08-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ik straks hetzelfde, maar dan 10 per dag of 8 uur per dag 6 dagen in de week.

Ja, daarom de ''woah.'' Maar man ik sta te springen, dat is het irritante. Gisteren ook nog heel even overwogen om toch naar dansles te gaan, maar uiteindelijk leek me dat toch niet zo verstandig/haalbaar.
Aww

En mja, ik denk inderdaad dat het nog niet zo verstandig is als je dat zo voelt. Ik geloof trouwens dat het roeien ook echt nét iets te veel was vandaag Je kunt beter rustig opbouwen en dan jezelf gaan uitdagen
Oud 02-08-2011, 12:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Omdat ik 40 uur werk/opgeleid wordt en daarnaast geacht wordt nog zo'n 10 uur te studeren (dat zal ik wel zo minimaal mogelijk houden, natuurlijk, maar met 2 uur zal ik niet wegkomen.)
Lijkt geneeskunde wel! Die huisgenoot van me werkt ook 8 tot 10 uur per dag en mag dan thuis weer verder aan de slag met varia studie/onderzoek.
Oud 02-08-2011, 12:29
Verwijderd
@LP

Ik heb d'r meerdere keren gewaarschuwd en gevraagd of ze het zéker wist, hoor
Oud 02-08-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Aww

En mja, ik denk inderdaad dat het nog niet zo verstandig is als je dat zo voelt. Ik geloof trouwens dat het roeien ook echt nét iets te veel was vandaag Je kunt beter rustig opbouwen en dan jezelf gaan uitdagen
Ja en juist dansles is niet slim, druk op je hoofd door dubbele draaien voor anderhalf uur lang ftw. En mijn leraar is bij de dansschool weg, blijkbaar, gisteren was zijn laatste les. Dus nu weet ik niet eens wanneer/waar/bij wie ik over een tijdje weer kan lessen.

Maar goed, nu tijd voor een ijsje met 't grote kleine broertje, dag!
Oud 02-08-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Lijkt geneeskunde wel! Die huisgenoot van me werkt ook 8 tot 10 uur per dag en mag dan thuis weer verder aan de slag met varia studie/onderzoek.
Het is dan ook wel een topfunctie/-opleiding.
Oud 02-08-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ja en juist dansles is niet slim, druk op je hoofd door dubbele draaien voor anderhalf uur lang ftw. En mijn leraar is bij de dansschool weg, blijkbaar, gisteren was zijn laatste les. Dus nu weet ik niet eens wanneer/waar/bij wie ik over een tijdje weer kan lessen.

Maar goed, nu tijd voor een ijsje met 't grote kleine broertje, dag!
Hmja, dat maakt het nog extra zwaar natuurlijk.
En wat jammer. Maar ik neem aan dat je toch wel bij iemand aan de slag kan, dan?

Ijseet-ze, ik ga nu toch maar onderhand eens douchen.
Oud 02-08-2011, 12:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip: Ja, het was wel gezellig, voor een strafkamp, maar wel koud
Oud 02-08-2011, 12:54
Rationeel
Rationeel is offline
oops, ik heb een foutje gemaakt in mijn computermodel en hij is nu net zoveel nodes aan het genereren als de amerikaanse staatschuld groot is. ongeveer
Oud 02-08-2011, 12:57
312
312 is offline
Citaat:
oops, ik heb een foutje gemaakt in mijn computermodel en hij is nu net zoveel nodes aan het genereren als de amerikaanse staatschuld groot is. ongeveer
Oud 02-08-2011, 13:12
Verwijderd
Ik ben echt te veel kleren kwijt

En aww @ quis' verbrandheid. Ik ben een beetje bruiner dan eergisteren, maar ook maar een heel klein beetje
Oud 02-08-2011, 13:13
Verwijderd
Tot en met zaterdag 22 graden en zon in Estland Prrrima. Daarna regen.
Oud 02-08-2011, 13:56
Verwijderd
Hee, Mandy Pijnenburg is vrij. Dat Tilburgse meisje dat cocaïne smokkelde naar de Dominicaanse Republiek. Ken haar van de basisschool, was echt een walgelijk kind, maar haar moeder werkte op het secretariaat van de academie en dat was echt het liefste mens ooit (té lief waarschijnlijk).
Oud 02-08-2011, 14:04
Pierrot
Pierrot is offline
Vijf jaar cel voor twintig kilo coke. Valt best mee.
Oud 02-08-2011, 14:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Legaliseren die hap!
Oud 02-08-2011, 14:07
Verwijderd
Het was tien, maar in hoger beroep werd het vijf jaar, omdat ze de loverboys die haar gedwongen hadden, hadden opgepakt.
Oud 02-08-2011, 14:13
Verwijderd
Zeau, tijd voor een stukje Rome. Dat was toch wel erg aangenaam op Summer Darkness.
Oud 02-08-2011, 14:18
Pierrot
Pierrot is offline
Ach ja, die verdraaide loverboys met hun loverboy mind tricks. De jedi van onze tijd.
Oud 02-08-2011, 14:24
Verwijderd

Haha, dat programma Voor ieder wat wils
Oud 02-08-2011, 14:31
Verwijderd
5 jaar valt eigenlijk nog wel mee voor zoiets in zo'n land.
Oud 02-08-2011, 14:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
[afbeelding]

Haha, dat programma Voor ieder wat wils
Village People
Oud 02-08-2011, 14:35
Pierrot
Pierrot is offline
Waarom is je Adobe-logo sip?

Regels voor berichten