Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens deze pagina krijg je een boete van 270 euro (die overblijft na aftrek administratiekosten) als je volgens de meetapparatuur 32 km/h te hard rijdt buiten de bebouwde kom. Na correctie blijft daar dus 28 km/h van over. Dat gaat dus over iets anders dan 12 km/h te hard.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder heeft de hoogte van een boete er niet zoveel mee te maken of de politie te ver gaat; een agent bepaalt niet zelf hoe hoog de boete is. Maar ze gaan weleens te ver, ja, en ook weleens niet ver genoeg; niet iedere agent is hetzelfde.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laatst half 7 in de ochtend op me fietsje door de regen naar me stage. Het was net aan het schemeren. Is mijn achterlicht kapot. Iedereen en alles kon je gewoon zien. De zon was net boven en de straatlantarens gingen binnen 5minuten uit.
Komt er zo'n mof in z'n lelijke bak naast me gereden en zegt: Wat klopt er niet? Ik zeg HOI. Waarop hij vervolgens zegt: is dit hoe je een ambtenaar in functie gedag zegt? Kom maar even mee. Ik naar het bureau omdat ik geen ID bij me had dus een waarschuwing daarvoor en een boete voor me lichtje. En me fiets kon achterblijven en ik mocht terug lopen. Ik haat ze. |
![]() |
||
Citaat:
|
|