Advertentie | |
|
![]() |
|
tja in principe vind ik van niet..
Maar soms heb je van die situaties dat je een persoon eerst echt leuk vind en verliefd denkt te zijn en dan na een tijdje blijken de gevoelens toch niet zo sterk als je dacht..
|
Verwijderd
|
Heee kerel
Ik ken je situatie, ik heb het vroeg ook 3 x gehad, vond de relatie leuk hoor maar bleef het bij, niks bijzonder. Veel mensen zeggen altijd je moet eerst verliefd worden en dan pas iets met een meisje nemen. Maar sommige mensen worden pas in een relatie verliefd. Als je al verliefd is dat juist MAAR dan ben je ook maar gewoon op het uiterlijk verliefd hoor en niet zo naief het innerlijk, in het begin is dat gewoon "nog" niet zo. Als je later in een relatie pas verliefd word word je eerder verliefd op het innerlijk. Ik ga dit natuurlijk niet stimuleren maar je kan het volgens mij wel tijdje proberen, misschien groeit het ![]() Maar het beste is natuurlijk, verliefd worden ( dus op het uiterlijk ) en later ook op innerlijk, als je dan al een tijdje hebt, succes er mee!!!!!! |
![]() |
|
bij mijn relatie was het andersom.. ik was dolverliefd op hem en hij wat minder op mij. en dat komt omdat hij te snel (echt te snel) in andere relatie is gestapt.. en het heeft veel problemen opgeleverd.. de eerste half jaar.. maar hij werd steeds verliefder op mij.. en nu zijn we twee jaar alweer samen en zijn nog steeds dolverliefd en dolgelukkig met elkaar..
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
streng of los [opvoeding] Fantôme | 57 | 22-02-2004 21:33 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |