Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meisjes hebben hun telefoon meestal niet in hun broekzak maar in hun tas, dus dan horen ze het sms-geluidje minder goed en als ze dan naar beneden gaan staat hun tas nog op hun kamer. Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon niet direct door dat je gesmst hebt. Dat is maar goed ook, want als jullie altijd direct op elkaars smsjes zouden reageren zou jullie beltegoed wel héél snel op zijn.
Laatst gewijzigd op 15-07-2011 om 21:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Total agreement @ Em. & Draaideurpoes.
Andere optie: *Gezien het 'lauwe' gedrag* Ze weet nog niet helemaal welke kant ze uit wil? Ik heb zelf vaak zat gehad dat ik, wanneer ik bij vriendlief was, het helemaal super vond, maar ik in de trein écht niet kon wachten tot ik thuis was. En wanneer ik thuis was was dat hele 'Ohmygod, I'm so in love'-gevoel weg. Awkward, maargoed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik sms ook niet zo gauw terug. En what'sapp heb ik ook niet zo'n zin in altijd, omdat mijn internet vaak uitstaat omdat mijn batterij anders maar een uur of 3 meegaat en ik ook wel andere dingen te doen heb dan steeds maar laten weten wat ik aan het doen ben. Ik vind het belangrijker dat het leuk is wanneer we samen zijn en dat ik daarna de kans krijg om mijn vriendje te missen. Je hoeft je niet per se zorgen te maken, maar je kan wel aan haar vragen zo van, hé, je smst niet zo snel terug, waarom is dat eigenlijk? En dan begripvol zijn. Erg belangrijk.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen? .:zonnetje:. | 36 | 21-04-2006 11:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"De dokter weet het niet, dus het kan over gaan" T_ID | 37 | 30-09-2005 11:16 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex en ik:S weet het niet:S tikmaarwat | 14 | 11-09-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het niet... sweet angel | 3 | 08-09-2001 13:55 |