Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2011, 18:02
ABOY92
ABOY92 is offline
Ik heb nu 3 weken een vriendin.
maar als ik bij haar ben hebben we het super samen, maar zodra we niet bij elkaar zijn doet ze zo lauw en reageert ze heel erg laat op smsjes enzow.
Hoe kan dat komen jullie enig idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2011, 18:07
Verwijderd
Misschien zit ze elke keer net op de wc.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 18:09
Em.
Em. is offline
Misschien is ze gewoon niet iemand die heel snel/veel sms't of msn't of hoe jullie ook contact mogen houden?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 18:24
Verwijderd
Ik reageer ook altijd heel langzaam op smsjes. Ik vind het eerlijk gezegd niet belangrijk genoeg om altijd maar constant te controleren of er misschien íemand is die een smsje gestuurd heeft. Ik heb wel wat beters te doen.
Misschien is ze gewoon net zo'n persoon als ik, en doet ze gewoon andere dingen / hoort ze haar telefoon of wat dan ook!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 18:25
Verwijderd
omg dit komt me zo bekend voor.. als ik 5 minuten niet reageerde was het meteen ow je hebt vast een ander doe relaxt man, zij heeft ook een priveleven buiten jou.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 20:07
AzN
AzN is offline
Wat voor smsjes zijn dat? Lief-bedoelde-maar-nutteloze berichten (zoals: 'ik denk aan je', 'ik mis je', 'was je maar hier bij mij', 'ik verheug me erop om je weer te zien' en alle varianten op zulke mededelingen) vindt ze misschien niet zo belangrijk om op te reageren .
Oud 15-07-2011, 19:23
bubbles94
bubbles94 is offline
ik ben zelf ook zo'n persoon die het liefst binnen 3 seconde een sms terug wil, maar dat gaat niet altijd,
ze zeggen wel dat vrouwen/meisjes alles tegelijk kunnen,,,, nou dat is dus echt niet zo hoor
maar als je dr echt mee zit dan kan je er altijd met dr over praten toch?
misschien heeft ze wel een heel logische verklaring, offff nog beter: je belt haar op in plaats van smsen enzo, kost misschien wel meer maar is wel leuker!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 19:34
Em.
Em. is offline
Ik zou het anders vrij irritant vinden als mijn niet-bestaande vriend mij de hele tijd op zou moeten bellen. Wat ook weer niet kan, omdat ik tevens geen mobiel heb, maar goed. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat heel vaak bellen ook irritant kan worden, een beetje afhankelijk van hoe diegene is ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 20:14
sanni
sanni is offline
Citaat:
Ik zou het anders vrij irritant vinden als mijn niet-bestaande vriend mij de hele tijd op zou moeten bellen. Wat ook weer niet kan, omdat ik tevens geen mobiel heb, maar goed. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat heel vaak bellen ook irritant kan worden, een beetje afhankelijk van hoe diegene is ingesteld.
Agree! En meteen een sms terug verwachten. tja uhh soms ben je gewoon te druk en vergeet je daarna te antwoorden?
Oud 15-07-2011, 20:39
Verwijderd
Meisjes hebben hun telefoon meestal niet in hun broekzak maar in hun tas, dus dan horen ze het sms-geluidje minder goed en als ze dan naar beneden gaan staat hun tas nog op hun kamer. Dus waarschijnlijk heeft ze gewoon niet direct door dat je gesmst hebt. Dat is maar goed ook, want als jullie altijd direct op elkaars smsjes zouden reageren zou jullie beltegoed wel héél snel op zijn.

Laatst gewijzigd op 15-07-2011 om 21:25.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:05
Verwijderd
Door mijn ex was mijn telefoonrekening 200 euro duurder dan het abonnement
daarom sms ik niet meer voor elk stom dingetje terug
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 21:10
Verwijderd
Total agreement @ Em. & Draaideurpoes.

Andere optie: *Gezien het 'lauwe' gedrag* Ze weet nog niet helemaal welke kant ze uit wil?

Ik heb zelf vaak zat gehad dat ik, wanneer ik bij vriendlief was, het helemaal super vond, maar ik in de trein écht niet kon wachten tot ik thuis was. En wanneer ik thuis was was dat hele 'Ohmygod, I'm so in love'-gevoel weg.
Awkward, maargoed. Het kan ook zijn dat ze het zelf niet eens weet hoor, dat ze het onbewust doet.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 12:35
mopi
mopi is offline
Citaat:
da ken ik sindsdien pas ik op met domme smsjes te sturen xd
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:22
Verwijderd
Wat een gezeur. Als alles goed is als jullie bij elkaar zijn dan is er toch niets aan de hand? Niet iedereen heeft tijd/zin/geld om maar iedere 5 minuten sms'jes te gaan sturen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 14:27
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Daarvoor bestaat er tegenwoordig (zal het progje niet noemen weet niet of dat onder reclame valt) maar smsen over internet via apps op je telefoon ! Dat is gratis ! Maar verder eens met je eerder geposte reply...!
Oud 18-07-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor bestaat er tegenwoordig (zal het progje niet noemen weet niet of dat onder reclame valt) maar smsen over internet via apps op je telefoon ! Dat is gratis ! Maar verder eens met je eerder geposte reply...!
ik had toen nog geen internet abonnement
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 14:57
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
ik had toen nog geen internet abonnement
ok vergeven dan! Maar je had wel een smsbundel kunnen nemen natuurlijk 1000 voor een tientje...
Oud 18-07-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
ok vergeven dan! Maar je had wel een smsbundel kunnen nemen natuurlijk 1000 voor een tientje...
ik vond 300 smsjes wel genoeg, hij blijkbaar niet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:09
Vinovi
Vinovi is offline
Citaat:
ik vond 300 smsjes wel genoeg, hij blijkbaar niet
Dat dacht ik ook, maar dat gaat toch altijd sneller dan je denkt!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook, maar dat gaat toch altijd sneller dan je denkt!
nu ping ik
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:17
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
nu ping ik
kijk dat is beter voor je portemonneeeeee!
Oud 18-07-2011, 15:17
Verwijderd
Ik sms ouderwets nog steeds.. Inderdaad, 1000 smsjes voor één tientje. In heel Europa.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:21
Verwijderd
maar je kan die 1000 smsjes toch alleen kopen als je prepaid hebt? dat had ik toen dus ook niet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 15:30
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
maar je kan die 1000 smsjes toch alleen kopen als je prepaid hebt? dat had ik toen dus ook niet
nee hoor had het altijd met mijn abbo totdat ping etc kwam
Oud 18-07-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
nee hoor had het altijd met mijn abbo totdat ping etc kwam
nja schijt, het is al gebeurd, weinig aan te doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2011, 13:29
Vinovi
Vinovi is offline
Mijn telefoon kan geen ping of whatup aan... ^&*@%*%!** Windows mobile! :@
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 08:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik sms ook niet zo gauw terug. En what'sapp heb ik ook niet zo'n zin in altijd, omdat mijn internet vaak uitstaat omdat mijn batterij anders maar een uur of 3 meegaat en ik ook wel andere dingen te doen heb dan steeds maar laten weten wat ik aan het doen ben. Ik vind het belangrijker dat het leuk is wanneer we samen zijn en dat ik daarna de kans krijg om mijn vriendje te missen. Je hoeft je niet per se zorgen te maken, maar je kan wel aan haar vragen zo van, hé, je smst niet zo snel terug, waarom is dat eigenlijk? En dan begripvol zijn. Erg belangrijk.
Oud 23-07-2011, 10:32
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik sms ook niet zo gauw terug. En what'sapp heb ik ook niet zo'n zin in altijd, omdat mijn internet vaak uitstaat omdat mijn batterij anders maar een uur of 3 meegaat en ik ook wel andere dingen te doen heb dan steeds maar laten weten wat ik aan het doen ben. Ik vind het belangrijker dat het leuk is wanneer we samen zijn en dat ik daarna de kans krijg om mijn vriendje te missen. Je hoeft je niet per se zorgen te maken, maar je kan wel aan haar vragen zo van, hé, je smst niet zo snel terug, waarom is dat eigenlijk? En dan begripvol zijn. Erg belangrijk.
dit, en mensen zijn gewoon anders.... mijn ex smste een of twee keer per dag, terwijl ik met mijn huidige vriendin de hele dag door een beetje whatssapp... Het ligt gewoon aan de persoon. En ja ben ik druk werken of zit ik thuis op de bank... Dat verschilt ook nog of ik dus de tijd heb om te reageren....
Reageren

Regels voor berichten