Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Met gras lopen klooien is op zich een oplossing tegen naar rook stinkende handen maar het lost je werkelijke probleem (namelijk dat je handen stinken) niet op. Gewoon wassen met water en zeep lijkt mij de juiste oplossing. Eerst je handen nat maken, dan goed inzepen met een beetje zeep en vervolgens goed naspoelen is voldoende om alle stank van je handen af te krijgen.
|
Ik denk dat je mijn zin dan niet helemaal goed begrijpt. Met misplaatst bedoel ik dat het voor iemand die een topic m.b.t. roken wil starten het verwarrend kan zijn waar hij die precies neer moet zetten. Alcohol en drugs vind ik (zoals jij hierboven min of meer ook al aangeeft) dichtbij elkaar liggen, roken daarentegen (zelfs als anti-roker zijnde) niet. Ook in het onderschrift van het topic staat het niet heel duidelijk, wellicht dat iets als 'Ook vragen over roken zijn hier van harte welkom.' het zou verduidelijken. Just my 2 cents, doe ermee wat je wil
![]()
|
Verwijderd
|
volgens mij bevat het statement "roken is geen drugsgebruik" weinig onduidelijkheden die ik niet zou kunnen begrijpen.
maar ok, leg uit, wat is dan voor jou het verschil tussen roken en drugs gebruiken? edit.. volgens mij praten we langs elkaar heen. het gaat mij iig om jouw opmerking dat roken geen drugsgebruik is.. en of sommige topics hier nou wel of niet misplaatst zijn en of het wel of niet verwarrend kan zijn bedoel ik niet. |
![]() |
|
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel
Daar reken ik roken toch niet bepaald onder. Maargoed, het gaat me niet om de discussie wat de een wel tot dugsgebruik rekent en de ander niet. Het is enkel en alleen een advies om de overzichtelijkheid te verbeteren.
|
MiBe heeft wel een punt voor mensen die naar roken zoeken, mrboot heeft ook een punt dat dit forum zowiezo al een erge stijlfout in de naam heeft.
En om mezelf maar erin te gooien: Drugs zijn verdovende middelen, ze hoeven niet een deel van je uit te schakelen. Dingen zoals paddo's versterken de hypodinges dingerinus volgens mij juist in plaats van iets af te zwakken, waardoor ze een versterkte (andere) vorm van waarneming geven. Caffeďne en nicotine geven zo'n zelfde effect, een stimulerend effect, waardoor ze ook waarnemingen veranderen/vernieuwen. Daarnaast verdoofd nicotine ook (neem alleen al de teer die je na een paar keer roken niet opmerkt als je rookt). Als je ook nog eens naar de ongelooflijke ontwenningsverschijnselen van roken kijkt.. Vet hoort er volgens mij niet bij, want vet is alleen een trigger. Bij drugs zorgt het middel ook echt voor de stoffen om te verdoven etc., of niet? OT: Heb je dan niet juist dat de rookgeur sterker is en je dan naast rookgeur een grasgeur hebt? Ik bedoel, kaugwom helpt ook niet bar goed naar mijn mening. Ruik je de rest van je ondergerookte lichaam dan trouwens niet nog steeds? In ieder geval een stap in de richting van frisse geuren, niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PS: Roken is ook een vorm van softdrugs. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hallo ik heb ook nog een tip voor als je handen naar rook ruiken !
verfafbijt , je kunt het bij de bouwmarkten wel kopen , even afspoelen met thinner als je niet bij de kraan kan Is wel brandbaar dus nie direct weer een siga opsteken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 |