Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2011, 18:36
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Oke het zit zo:

Ik heb in februari een relatie gehad met een meisje(duurde echt maar heel kort), ze begon na die relatie raar tegen mij te doen (net alsof ik alles fout deed, dat ik haar op bij verliefd heb laten woorden.(ilol'd), bla bla bla)

Nu weet ik sinds vanochtend in welke klas ik kom, ik heb dat in m'n persoonlijk bericht op msn staan(om aan vrienden te laten weten: zit ik bij jouw, of niet?). Maar ik heb nu al van dat ene meisje een bericht: verhuis van klas.

Nu heb ik geen zin om het hele jaar al dat gezeik over me heen te krijgen....iemand raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2011, 18:39
Em.
Em. is offline
Ik zou haar zeggen dat het prima is als ze niet bij je in de klas wil, en dat het haar dan vrij staat om naar een andere klas te gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:48
Edelweiss
Edelweiss is offline
Zo te horen (lezen) is het niet helemaal uitgepraat toen. Praat eens met haar voordat er voortijdige onnodige en onzinnige problemen ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:55
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Citaat:
Zo te horen (lezen) is het niet helemaal uitgepraat toen. Praat eens met haar voordat er voortijdige onnodige en onzinnige problemen ontstaan.
Ik heb het nooit kunnen uitpraten, ze had al een ander voordat wij iets met elkaar hadden. Toen het uit was ben ik genegeerd
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 18:59
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik heb het nooit kunnen uitpraten, ze had al een ander voordat wij iets met elkaar hadden. Toen het uit was ben ik genegeerd
Dan zorg je maar dat ze wél met je praat. En als ze (écht) niet wil dan moet ze niet zeiken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 17:56
DmCraanen
DmCraanen is offline
Niet mee praten, wat Em zegt en anders negeren. Je hoeft niks meer met haar dus als ze ermee zit is dat haar probleem, en als ze dat wil oplossen moet ze zelf maar komen met een zinnige vraag i.p.v. dit geneuzel. Niet alles hoeft altijd uitgepraat te worden hoor..
Oud 20-08-2011, 20:11
Bird.
Bird. is offline
Nogal kinderachtig, idd negeren, als je toch 'gezeik' krijgt dan zou ik eens een op een met haar gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2011, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zou haar zeggen dat het prima is als ze niet bij je in de klas wil, en dat het haar dan vrij staat om naar een andere klas te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten