Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2011, 20:30
Vrouw009
Vrouw009 is offline
Hooi

Zoals veel ben ik ook net op vakantie geweest naar een echte feestbestemming.

Het was erg leuk en ik kwam ook een leuke jongen tegen. Hij was heel lief en de eerste avond zijn we tot 6 uur samen geweest. Hierop volgde nog 3 avonden samen. We hebben alleen gezoend. Hij kwam zelfs nog even afscheid nemen toen ik weer vertrok naar Nederland. Dat maakt hem wel heel erg leuk. Zoveel respect ken ik niet van een jongen.

Dit was even in het kort samengevat hoe het met hem ging. Ik was niet van plan een jongen leuk te vinden, maar omdat hij zoveel bij me was vond ik hem toch steeds leuker. Hij zei ook ik zou graag nog een keer in Nederland met je willen afspreken.

Terug in Nederland hebben we heel veel gepingd en afgesproken. Ik vond toen dat hij een beetje afstandelijk was, maar hij zei dat hij het heeeeel leuk vond.

Nou heb ik wel een verleden en net een soort van depressie achter de rug. Ik had veel moeite met het overlijden van mijn vader en jongens vertrouwde ik eigenlijk niet meer omdat mijn ex vriend me na anderhalf jaar op criminele wijze heeft gedumpt zeg maar.
(dit is beide twee jaar geleden gebeurd samen met nog een paar nare gebeurtenissen)

Vooral dat laatste speelt een grote rol in mijn omgang met jongens. Ik voel me erg kwetsbaar en ben daarom nogal voorzichtig.

Ik ben nu twee jaar vrijgezel en ben sinds 2 maanden van mijn soort van depressie af.

Alleen nou bleek die jongen van vakantie alles voor de gezelligheid te hebben gezien. En nou voel ik me zo ontzettend hopeloos, want hoe kan ik een jongen nou ooit nog vertrouwen?
-een jongen kan je plotseling op rare wijze na anderhalf jaar dumpen
-een jongen kan je met vol respect behandelen, maar het toch alleen maar gezellig zien.

Dacht ik na 2 jaar wel weer klaar te zijn om me open te stellen, maar helaas.
Mijn papa is er ook niet meer om me te beschermen zwaar klote

xx een even heel erg hopeloos geval
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2011, 20:34
Em.
Em. is offline
Citaat:
een jongen kan je met vol respect behandelen, maar het toch alleen maar gezellig zien.
Even zonder op de rest in te gaan: dit is toch júist een reden om jongens te vertrouwen? Of in ieder geval dit slag. Dat kan schijnbaar zelfs aardig en respectvol zijn zonder dat er meteen een tegenprestatie zoals seks tegenover moet staan. Als jongen alleen maar aardig zouden doen, omdat ze allerlei dingen van je willen, dat zou ik juist een reden vinden om het niet te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 20:45
Lente
Lente is offline
Je kunt na een paar avonden niet van iemand verlangen dat ie helemaal voor je gaat. Dat jij het anders voelt, is heel vervelend, maar dat maakt hem niet onbetrouwbaar. Hij heeft je toch niks beloofd ofzo? Zoals je het nu brengt lijkt het alsof je zekerheid wil voordat iemand de kans heeft gekregen je te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 20:58
Verwijderd
Wtf.. waarom zou hij nu niet te vertrouwen zijn? Hij vond het gewoon leuk en behandelde je keurig, klaar. Hij heeft nooit gezegd dat jullie een item waren, toch? Dat hij niet verliefd is geworden, is jammer, maar dat is noch zijn, noch jouw schuld. Hij heeft je vertrouwen niet beschaamd, en jij hebt ook niks verkeerds gedaan door open te staan voor contact.

Maar 't is balen dat je niet bij je vader kunt uithuilen als een jongen je niet leuk vindt. Dat blijft gewoon kut, het liefst wil je altijd een lieve vader hebben om op terug te vallen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 09:23
Verwijderd
Hoe wordt je 'crimineel' gedumpt?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 09:47
Thomas.
Thomas. is offline
Ooit loverboys gezien en die aflevering van die feestbestemming en dat meisje dat nog contact wilde?

Dat dus
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 10:36
Verwijderd
Ik kijk alleen mannenprogramma's dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 11:02
honkballertje
honkballertje is offline
Wees blij dat er ook nog jongens zijn die je met respect behandelen, zonder dat ze iets van je willen.
Als die er niet waren, was er pas iets goed fout geweest.
Zorg gewoon dat je uit de buurt blijft van jongens die je niet met respect behandelen, en wel in de buurt bent van jongens die je wel met respect behandelen en je krijgt vanzelf een keer een vriendje die wel respect voor je heeft .
Of ze je wel of niet met respect behandelen is meer afhankelijk van of die jongen een eikel is of niet, ipv of hij je wel of niet leuk vindt.
Oud 15-08-2011, 18:53
Vrouw009
Vrouw009 is offline
Hmm ik vind jullie wel erg negatief. Ik vraag niet om negatief advies.
Nou lijkt het net of ik verkeerd bezig ben.
Wat je wilt zeggen over dat programma, ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt te zeggen.

Het is natuurlijk ook heel makkelijk te zeggen om in de buurt te blijven van jongens die je met respect behandelen en uit de buurt te blijven voor jongens die je niet met respect behandelen.

Ik vond deze jongen onrespectloos zo gaat hij ook niet voor de gezelligheid met zijn vrienden om hoor.
Ik vind als je met iemand verder gaat dan gewoon vrienden zijn, moet er iets zijn. Ik zou zelf in iedergeval nooit met iemand die ik niet leuk vind omgaan.

Het zal allemaal wel. Ik ben wel weer bijgedraaid en ik blijf gewoon positief denken.

Denk er even aan dat je als iemand iets heeft meegemaakt dat niet leuk is je juist niet zoveel negatieve dingen moet zeggen. Daar heeft niemand wat aan.

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 19:03
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik zie de reden waarom hij niet verder wilde gaan.
Oja, voor je advies. Advice. Geen dank.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vond deze jongen onrespectloos zo gaat hij ook niet voor de gezelligheid met zijn vrienden om hoor.
Ik vind als je met iemand verder gaat dan gewoon vrienden zijn, moet er iets zijn. Ik zou zelf in iedergeval nooit met iemand die ik niet leuk vind omgaan.
Citaat:

Zoals veel ben ik ook net op vakantie geweest naar een echte feestbestemming.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Hmm ik vind jullie wel erg negatief. Ik vraag niet om negatief advies.
Nou lijkt het net of ik verkeerd bezig ben.
Wat je wilt zeggen over dat programma, ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt te zeggen.

Het is natuurlijk ook heel makkelijk te zeggen om in de buurt te blijven van jongens die je met respect behandelen en uit de buurt te blijven voor jongens die je niet met respect behandelen.

Het zal allemaal wel. Ik ben wel weer bijgedraaid en ik blijf gewoon positief denken.

Denk er even aan dat je als iemand iets heeft meegemaakt dat niet leuk is je juist niet zoveel negatieve dingen moet zeggen. Daar heeft niemand wat aan.

Bedankt
We reageren niet negatief, jij vat het (onnnodig) negatief op. Als je alleen maar wilt horen dat die jongen een hufter is, dan heb je pech, want hij heeft niks hufterigs gedaan. Als je advies wilt om hem tóch te versieren, dan heb je ook pech, want hij heeft al aangegeven dat hij niet verder met je wil. Wat je verder van ons verwacht, weet ik niet. Het zou je baten om even diep adem te halen en te kijken of je misschien een greintje waarheid kunt vinden in wat er hier gezegd wordt. Dat zal je hopelijk helpen om positiever naar je eigen leven te kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 21:47
Verwijderd
Oh, en als je dan toch echt praktisch advies wilt: als je niet met iemand besproken hebt dat jullie elkaar superleuk vinden en dat jullie samen verder willen, dan is het geen goed idee om er vanuit te gaan dat jullie hetzelfde willen. Je zult je gevoelens moeten uitspreken en ook aan hem vragen of hij ze wil vertellen, als hij dat niet uit zichzelf doet. Tot die tijd is het het verstandigst om er vanuit te gaan dat het op dát moment leuk is, maar dat je geen garanties hebt voor later. Bovendien is het slim om te onthouden dat de meeste mensen daten voor ze besluiten om tot een relatie over te gaan. Dit is immers de enige manier om elkaar te leren kennen als je nog niet al bevriend bent. Dan kun je van zo'n dateperiode genieten zonder dat je te hoge verwachtingen hebt en vervolgens teleurgesteld wordt door je eigen gedachten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 11:11
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ik zou zelf in iedergeval nooit met iemand die ik niet leuk vind omgaan.
Ik ga met genoeg meisjes om die ik niet leuk vind, maar ik vind ze wel aardig. Hij vind je toch ook gewoon aardig, wat is nou het probleem, serieus? Dit klinkt allemaal wel erg oppervlakkig.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 11:30
Volk
Volk is offline
Het klinkt alsof je nog nooit nette jongens bent tegengekomen! Die jongen heeft zich heel normaal gedragen, niet bovengemiddeld veel of weinig respect ofzo. Hij heeft zich als een normale fatsoenlijke jongen gedragen. Blijkbaar ben je alleen hufters op je pad tegengekomen dat je dacht dat dit zo bijzonder was. Maar dat is het dus niet. Het ligt niet aan de jongen, hij heeft helemaal niks verkeerd gedaan. Dit ligt aan jou en aan hoe jij jongens waarneemt, en met welke jongens jij kiest om te gaan. Die jongen zag gewoon een gezellige meid in je en wilde niet meteen meer, hij nam de tijd je te leren kennen. Wees blij en dankbaar dat er nog zulke fatsoenlijke jongens bestaan. Die jongen was lief, respectvol en betrouwbaar. Jij trok er verkeerde conclusies uit.

Verder vind ik het heel raar dat je alleen met het andere geslacht omgaat als je de persoon leuk vind. Je gelooft niet in gezelligheid? Je hebt alleen vriendinnen? Dan snap ik dat je zo'n probleem hebt met jongens, je weet helemaal niks van ze!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten