Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt na een paar avonden niet van iemand verlangen dat ie helemaal voor je gaat. Dat jij het anders voelt, is heel vervelend, maar dat maakt hem niet onbetrouwbaar. Hij heeft je toch niks beloofd ofzo? Zoals je het nu brengt lijkt het alsof je zekerheid wil voordat iemand de kans heeft gekregen je te leren kennen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wtf.. waarom zou hij nu niet te vertrouwen zijn? Hij vond het gewoon leuk en behandelde je keurig, klaar. Hij heeft nooit gezegd dat jullie een item waren, toch? Dat hij niet verliefd is geworden, is jammer, maar dat is noch zijn, noch jouw schuld. Hij heeft je vertrouwen niet beschaamd, en jij hebt ook niks verkeerds gedaan door open te staan voor contact.
Maar 't is balen dat je niet bij je vader kunt uithuilen als een jongen je niet leuk vindt. Dat blijft gewoon kut, het liefst wil je altijd een lieve vader hebben om op terug te vallen. |
![]() |
|
Wees blij dat er ook nog jongens zijn die je met respect behandelen, zonder dat ze iets van je willen.
Als die er niet waren, was er pas iets goed fout geweest. Zorg gewoon dat je uit de buurt blijft van jongens die je niet met respect behandelen, en wel in de buurt bent van jongens die je wel met respect behandelen en je krijgt vanzelf een keer een vriendje die wel respect voor je heeft ![]() Of ze je wel of niet met respect behandelen is meer afhankelijk van of die jongen een eikel is of niet, ipv of hij je wel of niet leuk vindt.
|
![]() |
Hmm ik vind jullie wel erg negatief. Ik vraag niet om negatief advies.
Nou lijkt het net of ik verkeerd bezig ben. Wat je wilt zeggen over dat programma, ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt te zeggen. Het is natuurlijk ook heel makkelijk te zeggen om in de buurt te blijven van jongens die je met respect behandelen en uit de buurt te blijven voor jongens die je niet met respect behandelen. Ik vond deze jongen onrespectloos zo gaat hij ook niet voor de gezelligheid met zijn vrienden om hoor. Ik vind als je met iemand verder gaat dan gewoon vrienden zijn, moet er iets zijn. Ik zou zelf in iedergeval nooit met iemand die ik niet leuk vind omgaan. Het zal allemaal wel. Ik ben wel weer bijgedraaid en ik blijf gewoon positief denken. Denk er even aan dat je als iemand iets heeft meegemaakt dat niet leuk is je juist niet zoveel negatieve dingen moet zeggen. Daar heeft niemand wat aan. Bedankt |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, en als je dan toch echt praktisch advies wilt: als je niet met iemand besproken hebt dat jullie elkaar superleuk vinden en dat jullie samen verder willen, dan is het geen goed idee om er vanuit te gaan dat jullie hetzelfde willen. Je zult je gevoelens moeten uitspreken en ook aan hem vragen of hij ze wil vertellen, als hij dat niet uit zichzelf doet. Tot die tijd is het het verstandigst om er vanuit te gaan dat het op dát moment leuk is, maar dat je geen garanties hebt voor later. Bovendien is het slim om te onthouden dat de meeste mensen daten voor ze besluiten om tot een relatie over te gaan. Dit is immers de enige manier om elkaar te leren kennen als je nog niet al bevriend bent. Dan kun je van zo'n dateperiode genieten zonder dat je te hoge verwachtingen hebt en vervolgens teleurgesteld wordt door je eigen gedachten.
|
![]() |
|
Het klinkt alsof je nog nooit nette jongens bent tegengekomen! Die jongen heeft zich heel normaal gedragen, niet bovengemiddeld veel of weinig respect ofzo. Hij heeft zich als een normale fatsoenlijke jongen gedragen. Blijkbaar ben je alleen hufters op je pad tegengekomen dat je dacht dat dit zo bijzonder was. Maar dat is het dus niet. Het ligt niet aan de jongen, hij heeft helemaal niks verkeerd gedaan. Dit ligt aan jou en aan hoe jij jongens waarneemt, en met welke jongens jij kiest om te gaan. Die jongen zag gewoon een gezellige meid in je en wilde niet meteen meer, hij nam de tijd je te leren kennen. Wees blij en dankbaar dat er nog zulke fatsoenlijke jongens bestaan. Die jongen was lief, respectvol en betrouwbaar. Jij trok er verkeerde conclusies uit.
Verder vind ik het heel raar dat je alleen met het andere geslacht omgaat als je de persoon leuk vind. Je gelooft niet in gezelligheid? Je hebt alleen vriendinnen? Dan snap ik dat je zo'n probleem hebt met jongens, je weet helemaal niks van ze! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
please help me hoe pijp je een jongen echttttttt goed? Suikermeid | 58 | 22-05-2010 16:47 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels presentatie nakijken bilginer | 5 | 09-01-2009 16:08 | |
Psychologie |
(song)teksten die je raken.. ~~dolce~~ | 454 | 07-01-2004 14:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Illegaal ontkomt aan uitzetting door glas in te slikken ExeCute | 70 | 08-08-2003 23:14 | |
Games |
help??! joost_vd | 5 | 19-07-2003 11:55 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |