Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja eigenlijk ben ik het er ook mee oneens. Maar ik denk dat dat de gedachte is van de makers.
En anders weet ik het ook niet. Ik vind sommige dingen gewoon echt té onrealistisch. Het meisje van gister bijvoorbeeld. Je komt een therapieruimte binnen. Voor het eerst en vrijwillig. De therapeut gaat op z'n stoel zitten en er een bank tegen over hem. En de eerste zin die je spreekt is: 'móet ik zitten?'
|
Ik vond het een beetje gek dat Jonathan gister tegen dat jongetje zei dat alles dat daar besproken zou worden, tussen hen zou blijven. Dan komen die ouders weer en vertelt hij hen waar dat jongetje mee zit
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zag een afleveringetje met Olivier, en dat was hier en daar wat geforceerd en onnaturel, iets waar de Amerikaanse versie minder last van had. Is de Nederlandse seizoen 2 hetzelfde als de Amerikaanse seizoen 2? |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Lente: Ja, dat vond ik ook! Maar aan de andere kant vrees ik dat het vaak wel echt zo gaat, dus echt heel storend vond ik het niet. Ik vind dat Marit precies zo vertelt als dat turnmeisje van de vorige serie. Terwijl ze niet eens dezelfde scenarioschrijvers hadden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen? lso | 10 | 05-09-2005 07:54 | |
Films, TV & Radio |
Joan of Arcadia Ieke | 500 | 04-07-2005 17:28 |