Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2011, 00:01
flyaway
flyaway is offline
Wie volgt de serie weer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2011, 09:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik En ik vind het wel weer een aangename serie.
Oud 27-07-2011, 16:17
Balance
Balance is offline
Ik
Ik vind het ook een leuke serie, met één minpuntje: ik vind het niet zo leuk dat tot nu toe echt alle patiënten aanvallend waren richting de therapeut. Ik vind dat tamelijk onrealistisch. Maar ik snap het ook wel, want een coöperatieve patiënt is natuurlijk een beetje saai in zo'n serie.
Oud 27-07-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ik
Ik vind het ook een leuke serie, met één minpuntje: ik vind het niet zo leuk dat tot nu toe echt alle patiënten aanvallend waren richting de therapeut. Ik vind dat tamelijk onrealistisch. Maar ik snap het ook wel, want een coöperatieve patiënt is natuurlijk een beetje saai in zo'n serie.
Oneens.

en ot: ik wil het volgen, maar ik heb het nu al twee keer gemist en m'n internetverbinding werkt ook niet erg mee om het terug te kijken...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 21:09
Balance
Balance is offline
Ja eigenlijk ben ik het er ook mee oneens. Maar ik denk dat dat de gedachte is van de makers.
En anders weet ik het ook niet. Ik vind sommige dingen gewoon echt té onrealistisch. Het meisje van gister bijvoorbeeld. Je komt een therapieruimte binnen. Voor het eerst en vrijwillig. De therapeut gaat op z'n stoel zitten en er een bank tegen over hem. En de eerste zin die je spreekt is: 'móet ik zitten?'
Oud 28-07-2011, 00:53
flyaway
flyaway is offline
Ja dat vind ik ook vervelend, het zal wel iets zijn in de trant van 'ze zijn in gevecht met zichzelf en de therapeut werkt als een spiegel' of wat dan ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat alle mensen die naar een therapeut gaan, op die manier praten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 09:31
Lente
Lente is offline
Ik vond het een beetje gek dat Jonathan gister tegen dat jongetje zei dat alles dat daar besproken zou worden, tussen hen zou blijven. Dan komen die ouders weer en vertelt hij hen waar dat jongetje mee zit En ik vind het jamemr dat ze tot nu toe allemaal iets bozigs hebben. Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond, met Jeroen Krabbe
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 09:49
flyaway
flyaway is offline
Mja hij is globaal gebleven, hij zei toch dat het iets is waar alle kinderen mee zitten? Hij had het wel iets minder persoonlijk kunnen houden, ik kan me voorstellen dat het jongetje het niet zal waarderen als zijn ouders er tegenover hem over gaan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 16:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Jammer dat het zo laat uitgezonden wordt. Daardoor mis ik wel eens een uitzending.
Ik vind het een leuke serie, maar ik ben wel benieuwd hoe realistisch de diverse verhaallijnen zich gaan ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 17:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jammer dat het zo laat uitgezonden wordt. Daardoor mis ik wel eens een uitzending.
Ik vind het een leuke serie, maar ik ben wel benieuwd hoe realistisch de diverse verhaallijnen zich gaan ontwikkelen.
Vast wel terug te kijken op internet?

Ik zag een afleveringetje met Olivier, en dat was hier en daar wat geforceerd en onnaturel, iets waar de Amerikaanse versie minder last van had.

Is de Nederlandse seizoen 2 hetzelfde als de Amerikaanse seizoen 2?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 18:36
Verwijderd
Jeroen Krabbé vind ik vrij onuitstaanbaar, maar ben toch wel benieuwd. Morgen Monic Hendrickx
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 09:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Vast wel terug te kijken op internet?
Dat is waar.

Ik vond de eerste aflevering met Marit niet zo geslaagd. Ze speelt zo duidelijk toneel.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 21:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vond de eerste aflevering met Marit niet zo geslaagd. Ze speelt zo duidelijk toneel.
Inderdaad. En ik vind het karakter onuitstaanbaar.
Oud 01-08-2011, 01:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom speelt Jacob Derwig nu een patiënt terwijl hij eerst de psych zelf speelde? Is het Nederlandse acteerwereldje zo klein dat ze maar gewoon gaan recyclen?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2011, 02:28
flyaway
flyaway is offline
Jacob had niet genoeg tijd om voltijd met die serie bezig te zijn, vandaar dat ze een nieuwe psych hebben gecast en Jacob een kleinere rol hebben gegeven.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 11:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Waarom speelt Jacob Derwig nu een patiënt terwijl hij eerst de psych zelf speelde? Is het Nederlandse acteerwereldje zo klein dat ze maar gewoon gaan recyclen?
Oorspronkelijk zou hij de psycholoog spelen, zoals flyaway zei. Ik vind het juist wel leuk dat hij er nu alsnog aan meedoet, omdat de twee serieus nu toch niet volkomen los van elkaar zijn

@Lente: Ja, dat vond ik ook! Maar aan de andere kant vrees ik dat het vaak wel echt zo gaat, dus echt heel storend vond ik het niet.

Ik vind dat Marit precies zo vertelt als dat turnmeisje van de vorige serie. Terwijl ze niet eens dezelfde scenarioschrijvers hadden.
Oud 04-08-2011, 12:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
Maar speelt hij ook hetzelfde personage of gewoon totaal iemand anders?
Oud 04-08-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Maar speelt hij ook hetzelfde personage of gewoon totaal iemand anders?
Zelfde personage
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 12:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Zelfde personage
Nou ja, dan is het nog wel logisch.
Oud 04-08-2011, 23:37
Verwijderd
die van vrijdag vind ik echt stomvervelend
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 23:58
Verwijderd
Jammer van zo'n supergoede actrice
Heb nog geen aflevering met haar gezien, maar wel voorstukjes en volgens mij is het personage gewoon rete-irritant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten