Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2011, 12:04
amnesia4
amnesia4 is offline
Ik al jongen ben nog nooit staand klaargekomen.
Ik hoorde dat het bij de meiden een stuk normaler is als dat niet (makkelijk) gaat. Bij mij is het zo hoe minder inspanning ik lever hoe makkelijker het gaat.
En volgens mij is dat als jongen niet helemaal de bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 12:35
DoubleG
DoubleG is offline
Iedereen is verschillend. Omdat de ene jongen meer stimulatie nodig heeft als de andere. Betekent niet gelijk dat, dat als normaal kan worden beschauwd. In any case, als jongen en als meid maakt het niet zo heel veel uit als je staat. Het is alleen waar, en hoe opgewonden je bent.

Vrouwen kunnen wel wat moeite krijgen, mochten ze een nogal goed orgasme krijgen dat ze ietsjes door de benen kunnen zakken.
Oud 26-07-2011, 12:53
Verwijderd
Mijn ex had er nooit moeite mee eigenlijk maar als het je
écht teveel inspanning kost dan zou ik een ander standje proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 13:02
Verwijderd
Onder de douche vond ik ook altijd lastig maar na een tijdje ging het beter.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 13:35
Catch
Catch is offline
Waarom wil je persé staand klaarkomen? Behalve bij een staand standje hoef je toch niet te staan als je sekst of jezelf aftrekt? Het lijkt me vrij logisch dat het staand moeilijker is want dan kun je je niet totaal ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 15:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bedoel je per se staand? Of staand onder de douche? Het water maakt het klaarkomen voor veel jongens lastiger, bijvoorbeeld omdat het een andere temperatuur heeft dan je lichaam of omdat het je huid stroever maakt.
Overigens ben ik nog nooit staand klaargekomen. Niet eens zittend. Kan niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je persé staand klaarkomen? Behalve bij een staand standje hoef je toch niet te staan als je sekst of jezelf aftrekt? Het lijkt me vrij logisch dat het staand moeilijker is want dan kun je je niet totaal ontspannen.
Lekker geil over de vloer spritsen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 23:41
amnesia4
amnesia4 is offline
Citaat:
Iedereen is verschillend. Omdat de ene jongen meer stimulatie nodig heeft als de andere. Betekent niet gelijk dat, dat als normaal kan worden beschauwd. In any case, als jongen en als meid maakt het niet zo heel veel uit als je staat. Het is alleen waar, en hoe opgewonden je bent.

Vrouwen kunnen wel wat moeite krijgen, mochten ze een nogal goed orgasme krijgen dat ze ietsjes door de benen kunnen zakken.
Ik heb het ook dat als ik bv bovenop lig dat het lastiger gaat, dan als ik onder lig.
daarvan snap ik de logica dus ook niet helemaal van
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 23:41
amnesia4
amnesia4 is offline
Citaat:
Bedoel je per se staand? Of staand onder de douche? Het water maakt het klaarkomen voor veel jongens lastiger, bijvoorbeeld omdat het een andere temperatuur heeft dan je lichaam of omdat het je huid stroever maakt.
Overigens ben ik nog nooit staand klaargekomen. Niet eens zittend. Kan niet.
ff nieuwsgierig, hoe komt het dat jij zittend ook niet kan komen?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 08:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
stomme soort opmerking dit. de reden doet er toch niet toe? TP wil gewoon weten of het normaal is dat hij problemen heeft met staand klaarkomen. misschien wil hij wel graag de hitlergroet doen en op de grond stampen tijdens het klaarkomen, who knows...

ik vind staand ook lastiger. het lukt uiteindelijk wel, maar het duurt langer. het zal wel iets met spierspanning of bloedtoevoer te maken hebben
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 08:24
DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
stomme soort opmerking dit. de reden doet er toch niet toe? TP wil gewoon weten of het normaal is dat hij problemen heeft met staand klaarkomen. misschien wil hij wel graag de hitlergroet doen en op de grond stampen tijdens het klaarkomen, who knows...

ik vind staand ook lastiger. het lukt uiteindelijk wel, maar het duurt langer. het zal wel iets met spierspanning of bloedtoevoer te maken hebben
Ik vond dat zo mogelijk toch wel een van de beste reacties aller tijden
@amnesia, ik heb een hele goede tip voor je: niet staand fappen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 10:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ff nieuwsgierig, hoe komt het dat jij zittend ook niet kan komen?
Omdat ik dan niet gestimuleerd kan worden/me kan stimuleren op de manier waarop ik dat liggend doe.
Op mijn rug liggend vind ik het ook moeilijker. *shrug*
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 11:54
Catch
Catch is offline
Citaat:

Ik kreeg de indruk dat TS het normaal vindt dat iedereen staand klaar kan komen. Ik zie het nut van staand klaarkomen niet zo in in de meeste situaties en ik wilde daarmee aangeven dat TS zich niet zo druk moet maken. Maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen zonder te weten waarom hij zo graag staand wil klaarkomen. Als het moeilijk is om dat te doen, doe je het toch gewoon niet of oefen je, maar maak je er toch niet zo druk om.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 18:44
amnesia4
amnesia4 is offline
kijk het feit dat ik staand niet kan komen boeit me eigelijk niks, alleen ik vind het raar dat ik dan ook minder voel, dan als ik lig.
daarnaast als ik gewoon helemaal horizontaal lig is het ook niet al te makkelijk om te komen.
ik doe iets raars met me benen/heup waardoor er meer stimulatie komt.
raar?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 01:27
Tuinhek
Tuinhek is offline
Citaat:
kijk het feit dat ik staand niet kan komen boeit me eigelijk niks, alleen ik vind het raar dat ik dan ook minder voel, dan als ik lig.
daarnaast als ik gewoon helemaal horizontaal lig is het ook niet al te makkelijk om te komen.
ik doe iets raars met me benen/heup waardoor er meer stimulatie komt.
raar?
Definieer raar, liggen je benen in je nek?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:05
amnesia4
amnesia4 is offline
Citaat:
Definieer raar, liggen je benen in je nek?
haha nee maar ik heb me benen dan niet helemaal horizontaal. ik trek ze een beetje naar me toe.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:13
Pluis
Pluis is offline
Ik kan het ook niet staand, maar dat komt vooral doordat spiertonus in je benen en klaarkomen bij mij niet samen gaan. Slappe knieën enzo.
Oud 06-08-2011, 20:49
Shyboy
Shyboy is offline
Ik heb een bureaustoel die chill helemaal naar achter kan leunen, waar ik ook vollop gebruik van maak in dagen van nood haha
zelf kom ik staand ook erg lastig.. waarschijnlijk omdat het niet comfortabel is ofzo =P
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten