Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2011, 09:25
Senna.
Senna. is offline
Heee,

misschien heb je wel eens gehad dat iemand die jonger of ouder was op je verliefd was.
maar tot hoever ga jij? tot hoeveel leeftijdsverschil.
ik ben 12, en ik denk dat ik tot 4 ga, maar dan moet hij wel heel leuk zijn.
& jullie?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2011, 09:37
JaJijMetJeHoofd
JaJijMetJeHoofd is offline
tót 4 jaar?

-plaatjewatgeenplaatjemeeris-

Laatst gewijzigd op 08-05-2011 om 20:46. Reden: pedobear voegt niet zoveel toe. maar hij is wel énorm.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2011, 13:24
Verwijderd
ik heb vrienden van 16/15/14 e n dat zit wel goed.
alleen mn ouders gaan moeilijk doen als ze ouder dan 17 zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 18:15
koekje97
koekje97 is offline
ik denk dat ik op maximaal jongens van 17 zou vallen. ik vind het zelf wel leuker als een jongen ouder is dan mij, en ik weet niet of ik op een jonger persoon kan vallen, maar 18 en 14 scheelt wel erg veel vind ik.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2011, 20:53
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Ben zelf 17 maar naar 20ers mag ik graag kijken En ondergrens is denk ik 16 daaronder zijn de meeste nog wel kinderlijk. Ik ben daarentegen natuurlijk al heel volwassen voor m'n leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 13:33
Verwijderd
Toen ik 17 was heb ik een relatie gehad met iemand van 24, verder mag ik graag kijken naar mannen van in de 20
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 16:29
anoniem070
anoniem070 is offline
maximaal 6 jaar ouder maar het moet wel dan iemand wie ik heel erg leuk vind en die de zelfde dingen als mij leuk vind en het moet natuurlijk een meisje zijn
Met citaat reageren
Oud 22-07-2011, 21:12
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik ga tot 25 jaar.

Laatst gewijzigd op 31-08-2011 om 17:26.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 00:33
Daantjer
Daantjer is offline
Leeftijdsverschil is toch wel naar boven 1 jaar max.
jonger dan mij is de helft plus 7, dus nu zal het anderhalf jaar verschil kunnen zijn
Oud 24-07-2011, 13:54
django023
django023 is offline
mijn voorkeur gaat toch wel uit tussen de 15 en 17 jaar, ik ben zelf 16 en tussen de 15 en 17 vind ik wel best ik kijk wel graag naar vrouwen van rond de 20/25 maar dat komt omdat die vrouwen een echte persoonlijkheid hebben en daar val ik op.
Oud 24-07-2011, 13:55
Verwijderd
Oja minstens 16 en maximaal 26
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 15:35
django023
django023 is offline
Ik zou eigenlijk nooit op meisjes van jonger dan 15 kunnen vallen niet alleen omdat ik dat te jong vind maar vooral omdat ze zelf dan nog meestal wat knderlijker zijn. Ik ben redelijk volwassen voor mijn leeftijd en wil ook een fatsoenlijk gesprek met iemand aan kunnen gaan.
Oud 24-07-2011, 16:22
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik zou eigenlijk nooit op meisjes van jonger dan 15 kunnen vallen niet alleen omdat ik dat te jong vind maar vooral omdat ze zelf dan nog meestal wat knderlijker zijn. Ik ben redelijk volwassen voor mijn leeftijd en wil ook een fatsoenlijk gesprek met iemand aan kunnen gaan.
Maar als je dan iemand van 14 treft die wél heel volwassen is en een heel fatsoenlijk gesprek kan voeren? Want uitzonderingen bevestigen de regel!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 18:13
susanx
susanx is offline
Ik ben zelf 16 en heb een relatie gehad met iemand van 21. Je zou zeggen vooral vanuit zijn gezichtspunt dat hij met een klein puberend kind een relatie mee had. Maar hij vertelde mij altijd dat ik me veel volwassener gedroeg en dat leeftijd niks zegt. Ik kon met hem altijd gesprekken voeren over van alles en nogwat. Daardoor maakte het eigenlijk niet oud hoe oud ik en hoe oud hij was.
Ik had altijd een grens van maximaal 19 maar ik vind dat het aan de persoon ligt. Het is natuurlijk wel een aparte gedachte een relatie met iemand die in een hele andere 'levensfase' zit maar ik vind dat het moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 12:37
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Oja minstens 16 en maximaal 26
nog net op de grens dan...
Oud 26-07-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
nog net op de grens dan...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 13:14
bierkoning
bierkoning is offline
haha
Oud 26-07-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
haha
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 14:31
Em.
Em. is offline
Onderlinge gesprekjes al dan niet pogingen tot verleiding mogen buiten het topic/via pm oid, dan blijft het een beetje meer ontopic en voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 15:52
Verwijderd
ik ben zelf 14 en ik denk niet dat ik op iemand van 16 of 17 ofso zal vallen. & en als iemand jonger is dan mee. weet ik het niet ;Z

Laatst gewijzigd op 31-07-2011 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 22:19
SkyXSun
SkyXSun is offline
Ikzelf ben 15, en ik vind iemand een beetje leuk die 21 is.. Maargoed, ik weet toch dat het nooit iets kan worden, want, nja zo is de situatie nou eenmaal xD
Ik denk dat ik voor een relatie met iemand tot een jaar of 18 zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 12:05
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik ben naar iemand naar bed gegaan van 28. toen was ik net 18, vond ik wel prima, aangezien hij al veel ervaring had
Oud 21-08-2011, 18:20
Yne
Yne is offline
Geen idee, aan jonger doe ik niet in ieder geval. Of althans, ik zie het niet gebeuren. Ik denk niet dat ik verliefd zou kunnen worden op iemand die bijvoorbeeld 28 is oid, die denken al zoveel jaartjes langer dan ik, dat is een raar idee
Het is wat lastig omdat ik in sommige dingen erg volwassen ben en ik sommige dingen weer ontzettend kinderachtig, en om daar een juiste leeftijd aan te plakken, ik weet het niet
Ik ga voor maximaal 4 jaar ouder want na de 21 klinkt zo oud en dan wordt het verschil te groot.
Oud 21-08-2011, 18:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Maximaal een jaar ouder dan ik en dat is ook genoeg... Vind het raar lopen al zou ik een jongen zien die met een vriendin van 3 jaar ouder loopt. Liefste zou ik het gewoon op leeftijdsgenootjes houden maar 17 zou wss nog wel kunnen.

@django023
Wel grappig dat jij zegt dat een meisje van 15 waarsschijnlijk kinderlijker is dan jij. Ik zeg niet dat het per sé waar is of dat het ook op jou van toepassing is... Maar gemiddeld gezien worden vrouwen juist iets eerder volwassen. Het verschilt natuurlijk per persoon of dat ook het geval is, maar ik merk persoonlijk ook wel dat meisjes over het algemeen eerder een volwassen houding hebben tegenover verschillende dingen dan jongens dat doen. Het is ook niet voor niks dat als ik een gesprek wil hebben over een onderwerp wat mij gevoelig ligt, ik daar liever met een meisje/vrouw (w/e) over praat dan met een jongen. Ik heb gewoon simpelweg het idee dat vrouwen niet alleen natuurlijk beter zijn hierin, maar ook dat ze er gewoon volwassener tegenover staan.

(sorry voor semi-offtopic gezeur xD)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 16:57
MegaKind
MegaKind is offline
Kweet het niet
Echte liefde kent geen grenzen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2011, 17:21
Rivka
Rivka is offline
Ik trek de grens bij 18 en verder lijkt het me voor nu niet leuk als ik een jonger vriendje heb omdat die vaak wel erg kinderlijk zijn.
Oud 31-08-2011, 21:13
Thomas.
Thomas. is offline
ik ben 14, dus mijn grens ligt op maximaal 2 jaar verschil. maar 3 jaar ouder kan misschien nog nét.

Maar over een paar jaar is dat denk ik alweer anders.
Oud 31-08-2011, 22:22
Diamera
Diamera is offline
Ik zou niet zo snel voor jonger gaan, of je moet het gewoon niet merken dat hij jonger is dan. Maar dat wil ik sowieso niet eigenlijk, je moet natuurlijk wel een beetje op hetzelfde niveau zitten als dat is hoe je het het beste kunt zeggen, ook als ie even oud of ouder is. Ik zou zeggen 16-20, ben zelf ook 16 trouwens.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 23:26
Daantjer
Daantjer is offline
Hmm, de helft plus 7 iemand?
G = A/2 + 7
Waar A=je leeftijd
En G = de minimale leeftijd van het meisje in kwestie.
Waar dat op mijn leeftijd lastig is, dus ik maar zeg max. 2 jaar verschil.
Oud 01-09-2011, 14:59
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Hmm, de helft plus 7 iemand?
G = A/2 + 7
Waar A=je leeftijd
En G = de minimale leeftijd van het meisje in kwestie.
Waar dat op mijn leeftijd lastig is, dus ik maar zeg max. 2 jaar verschil.
die hoorde ik vandaag ook nog op school, en daar ben ik het ook mee eens
Oud 01-09-2011, 15:02
Verwijderd
liever niet ouder dan 22 op het moment en zeker niet jonger dan ik.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 15:31
bierkoning
bierkoning is offline
Als ik vrijgezel zou zijn ergens tussen de 18 en 30
Oud 01-09-2011, 15:59
Verwijderd
Meh, imo is leeftijd gewoon een getal.
Ik richt me liever op de persoon zelf dan op het aatal dagen dat ze al op deze aardboden vertoeven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 19:54
Calense
Calense is offline
Ik heb geen idee, ligt eraan op wie je verliefd wordt. Geen volwassene in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 09:48
Silvano08
Silvano08 is offline
Ben zelf 16.

Zo'n 2 jaar verschil (jonger), met uitzonderingen naar 3 jaar.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 13:12
Verwijderd
Mijn grens licht echt op 2jaar. mijn familie gaat nu moeilijk doen als het 4jaar is. 3jaar gaat nog net.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Mijn grens licht echt op 2jaar. mijn familie gaat nu moeilijk doen als het 4jaar is. 3jaar gaat nog net.
Maar hoezo is het gerelateerd aan de leeftijd? Er zijn zat kinderachtige 17-jarigen en extreem volwassen 14 jarigen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 21:00
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Maar hoezo is het gerelateerd aan de leeftijd? Er zijn zat kinderachtige 17-jarigen en extreem volwassen 14 jarigen.
T ligt er ook wel een beetje aan hoe oud je zelf bent. als je zelf bijv 13 bent dan is 5 jaar best veel verschil.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 21:03
Isengrim
Isengrim is offline
Mijn grens ligt bij een jaar jonger tot zo'n 4/5 jaar ouder. Maar het gaat er voor mij vooral omdat hij qua leven op mijn niveau zit. Een vriendin van mij is bijvoorbeeld 3 maanden jonger en gaat binnenkort trouwen, op iemand als zij (was ze een man geweest) zou ik niet vallen, omdat die al helemaal toe is aan huisje, boompje, beestje en ik nog volop aan het studeren ben, maar er zijn daarentegen ook nog zat mensen die een stuk ouder zijn en die ook nog druk zijn met studeren, dus dat zou dan weer wel kunnen bijvoorbeeld.
Oud 03-09-2011, 08:26
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Maar dat zijn dan de 'uitzonderingen' hé. Volgens mij zijn er ook al genoeg reactie's geweest waarbij mensen aangaven dat er natuurlijk uitzonderingen zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 04:22
jongen 13
jongen 13 is offline
Citaat:
Heee,

misschien heb je wel eens gehad dat iemand die jonger of ouder was op je verliefd was.
maar tot hoever ga jij? tot hoeveel leeftijdsverschil.
ik ben 12, en ik denk dat ik tot 4 ga, maar dan moet hij wel heel leuk zijn.
& jullie?

xx
niet meer dan 3 jaar ouder dan me of jonger ga ik ;S geef je msn eens in PB
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 08:51
RiRi95
RiRi95 is offline
5 jaar max.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 09:01
Verwijderd
Ik kijk niet echt naar leeftijdsverschil, ik kijk meer naar leeftijdsfase. Maar ik denk dat 2 jaar verschil het limiet is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 09:28
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
niet meer dan 3 jaar ouder dan me of jonger ga ik ;S geef je msn eens in PB
Ze is benieuwd naar hoeveel leeftijdsverschil andere forummers nog acceptabel vinden, ze is niet op zoek naar een vriendje (tenminste, dat maak ik niet op uit de openingspost)
OT: 2, maximaal 3 jaar jonger zou nog net te doen zijn denk ik (voor mij als 17 jarige)
Oud 04-09-2011, 10:45
carbon
carbon is offline
Op liefde kan je moeilijk een leeftijd plakken vind ik
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 11:13
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Op liefde kan je moeilijk een leeftijd plakken vind ik
Nou, het gaat ergens toch echt niet helemaal goed hoor als de ene 30 is en de ander 12
Oud 04-09-2011, 11:48
carbon
carbon is offline
Citaat:
Nou, het gaat ergens toch echt niet helemaal goed hoor als de ene 30 is en de ander 12
haha nee dat is wel een beetje extreem zeker op zo een jonge leeftijd, maar als je dan bv 20 en de andere 35 ofzo is kan het wel vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten