![]() |
|
Wat hierboven al gezegd is - ga even langs de huisarts. Als hij verder niets vindt, is fysiotherapie idd een goed idee. Met een slechte knie kun je heel lang zoet zijn, soms je hele leven lang, maar hoe sterker je spieren zijn, hoe meer je hem ontlast en dat is zeker iets waarbij een fysio kan helpen!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken dit wel, bij mij ligt het -volgens de huisarts- aan hypermobiliteit (te lange pezen/banden). + wat de rest zegt, ga even bij iemand langs.
![]() Overigens, als het inderdaad hypermobiliteit is, is daar niet zo veel aan te doen. Je kunt wel heel gericht de spieren rondom de zwakke gewrichten trainen, zodat die het werk van de banden en pezen wat kunnen overnemen, en je er dus minder last van zult hebben. Hypermobiliteit is verder niet te verhelpen, is mij verteld. |
![]() |
||
Citaat:
Het advies blijft wel hetzelfde natuurlijk, naar de dokter of fysio.
|
![]() |
De kniepeesreflex kan onderdrukt worden door je hersenen dus niet altijd makkelijk om zomaar te testen
![]() Het zou misschien ook iets te maken kunnen hebben met'n storing in je golgi pees orgaantjes ofzo. Die werken als'n soort veiligheidsysteem. Als de belasting op je spier te groot wordt, zal die spier door een signaal uit het golgi pees orgaan "uitgeschakeld" worden om te voorkomen dat je je lichaam beschadigt. De spier ontspant dus en je laat het gewicht vallen. Hoogstwaarschijnlijk is't iets anders maar toch 'n interessant weetje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wrevel Ieke | 0 | 13-02-2004 09:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Shuttle Run Test Hulk | 126 | 21-01-2004 10:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Buik trainen Martijngr | 21 | 07-03-2003 13:26 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dans (verhaal) Angeles | 7 | 28-01-2003 11:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |