Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2011, 21:43
.Daan
.Daan is offline
Hallo allemaal,

Momenteel sta ik ingeschreven voor de opleiding Small Business and Retail Mangement. Deze opleiding wil/wou ik duaal gaan volgen wat inhoud dat ik 3 dagen in de week werk en 2 dagen in de week naar school ga. Nu ben ik erachter gekomen dat het ontzettend lastig is op werk te vinden voor een studentje met 0 ervaring.

Daarom heb ik zitten te denken om de opleiding voltijd te gaan volgen of misschien zelfs wel voor een andere opleiding te kiezen. Zo kwam ik bij de opleiding 'Vrijetijdsmanagement' wat zich relatief veel richt op de evenementenbranche, wat mij erg trekt.

Nu mijn vraag aan jullie. Zijn er mensen die de opleiding vrijetijdsmanagement volgen of zich misschien hebben ingeschreven voor de opleiding en mij hier wat meer over kunnen vertellen?
Ik ben erg benieuwd naar de verhalen en ervaringen.

Groetjes Daan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2011, 09:46
Allure
Allure is offline
Ik ken twee mensen die na een jaar met de opleiding vrijetijdsmanagement gestopt zijn, omdat ze het te oppervlakkig vonden. Mijzelf lijkt het een nogal vage studie met weinig baankansen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2011, 10:01
aero
aero is offline
Ik ken ook mensen die er na een tijdje gestopt zijn omdat ze het te makkelijk vonden. Ik zou gewoon full-time voor Small Business and Retail Mangement gaan als het je bevalt. Je kunt met je diploma altijd de evenmentenbranche in mocht je dat willen.
Oud 07-08-2011, 10:21
Stff
Stff is offline
Citaat:
Ik ken ook mensen die er na een tijdje gestopt zijn omdat ze het te makkelijk vonden. Ik zou gewoon full-time voor Small Business and Retail Mangement gaan als het je bevalt. Je kunt met je diploma altijd de evenmentenbranche in mocht je dat willen.
precies, je kan beter een wat 'algemenere' opleiding doen en met de stages proberen in een bepaalde branche te komen die je interessant lijkt.

Verder denk ik dat dit soort opleidingen meer gecreëerd zijn zodat de hoge scholen met elkaar kunnen concurreren dan dat het toegevoegde waarde heeft voor de student
Reageren

Regels voor berichten