Advertentie | |
|
![]() |
|
De ene dag spijkerbroek met oversized hoodie en de andere dag doe ik aan tuniekjes met tailleriempjes en parels en zo. 't Hangt er maar vanaf waar ik meer zin in heb.
|
Gewoon wat je kan kopen bij de C&A enzo. Zolang het maar niet te schreeuwerig is. Ik neig tegenwoordig wel naar hippie, maar het laat zich nog niet echt in mijn kleding stijl zien, tenminste niet openbaar. Ik heb thuis zo'n sjaal om m'n hoofd gebonden, hippie style.
![]()
|
straat kleding, vaak van die felle hoodies, anders maak ik ze online, draag vaak kleding, met het apple logo erop(JAAAAAH ik heb nadrukkelijk toestemming omdat te mogen drukken)
||
Citaat:
zo ik heb dus een en ander geregeld , en daarma klaar ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
muziek invloed, vul het even in! muziekinvloed | 11 | 04-11-2013 19:03 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |
Lifestyle |
How much do you love fashion?! Outgrow | 64 | 13-06-2006 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
Kleding Enquete Sandra1988 | 69 | 16-03-2004 22:34 | |
ARTistiek |
GRAFFITI, kan iemand me helpen? nouk-squad | 88 | 06-11-2003 18:44 |