Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Met examenbundels oefenen kom je al een heel eind.
Ik weet alleen niet welke van de twee beter is voor jou. Je kan ook oefenexamens maken op internet: http://examenbundel.nl Citaat:
|
![]() |
Hallo,
was bezig met het bestellen van boeken voor 6V en ik vroeg me af wat handiger is : de 'In je pocket' -reeks of de Samengevatboekjes van ThiemeMeulenhoff ? En dan voor de vakken scheikunde, natuurkunde, wiskunde A en biologie. P.S. Ik heb ook een topic over of examentrainer van noordhoff of examenbundel van thiememeulenhoff |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Examenbundel is beter dan de Examentrainer. Daarnaast sluit de Examenbundel perfect aan als je Samengevat gebruikt. Zo zijn de hoofdstukken van Samengevat - Economie gelijk aan die van de Examenbundel, zodat je bij elk hoofdstuk de opgaven hebt waarmee je het geleerde uit Samengevat kunt oefenen. Dat als voorbeeldje. Daarnaast vind ik persoonlijk de Examenbundel completer in zijn uitleg van de antwoorden dan de Examentrainer
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken alleen de Examenbundel, en vond die altijd erg prettig, vooral omdat de antwoorden echt duidelijk werden uitgelegd (en niet gewoon 'antwoord is X', maar dus echt waarom het X is (en niet Y of Z)), daar leer je echt van, zeker bij onderwerpen die je wat minder liggen
![]() Ik snap stiekem niet waarom ze Samengevat niet gewoon meteen in de brugklas al geven, ik vond ze zó handig als naslagwerk en om uit te leren, álles staat er gewoon in. Je kan er ook prima proefwerken/tentamens mee leren ipv alleen je eindexamen. (Ik heb mijn biologie eindexamen zelfs volledig op basis van Samengevat + Examenbundels gemaakt, nooit een andere methode gebruikt, en ja, de stof is dan heel dicht (want feitelijk moet je gewoon álles kennen), maar het ging echt prima. Voor het CSE had ik een 7,5 voor 't VWO, toch erg netjes voor iemand die nooit biologie heeft gehad daarvoor! ) |
![]() |
|
|