Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2011, 18:48
Verwijderd
Ja ik wist niet bij welke onderdeel ik het moest plaatsen dus doe ik het maar hier.
Sinds gisteren heb ik Google Earth gedownload. Sinds ik het op school zag Ja ik heb het eerder gehoord maar toen was ik niet zo geboeid. Maar nu ik het voor het eerst gebruikt hebt vind ik het zo gaaf ik heb mijn eigen huis opgezocht die je fotografisch kon bekijken en de hele buurt en nou wou ik dat ook doen in een andere land namelijk, Suriname want ik ben daar op vakantie geweest en wou ik de verblijfplaats bekijken alleen zie ik het niet op fotografisch effect zou dat kunnen doordat niemand foto's heeft om toe te voegen aan het progamma Google earth of moet ik iets klikken zodat die het doet. Ik had Street vieuw gedaan voor de 3D- gebouwen en fotografisch effect. En mijn 2e vraag was: Kan je dan zelf ook foto's toevoegen zodat het fotografisch wordt nadat je natuurlijk hebt aangemeld voor 'earth builder' wat ik ook heb gedaan. ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2011, 22:58
Geel
Geel is offline
Ik verplaats deze naar Software en Multimedia. Daar krijg je waarschijnlijk meer antwoorden dan hier.

De Kantine --> Software & Multimedia.
Oud 31-08-2011, 14:08
Verwijderd
hh
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 15:48
Nocturnal
Nocturnal is offline
Volgens mij doel je op de foto's van Panoramio? Dat is een dienst van Google waarmee je foto's kunt uploaden en aan een locatie kunt koppelen. Dat er geen foto's van je vakantieadres te vinden zijn betekent dus inderdaad dat er nog niemand foto's van die omgeving naar Panoramio geupload heeft. Het is een gratis en open dienst, dus als je zelf foto's gemaakt hebt kun je die uploaden, als het goed is kom je dan later in Google Earth je eigen foto's tegen.

http://www.panoramio.com/
Oud 01-09-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij doel je op de foto's van Panoramio? Dat is een dienst van Google waarmee je foto's kunt uploaden en aan een locatie kunt koppelen. Dat er geen foto's van je vakantieadres te vinden zijn betekent dus inderdaad dat er nog niemand foto's van die omgeving naar Panoramio geupload heeft. Het is een gratis en open dienst, dus als je zelf foto's gemaakt hebt kun je die uploaden, als het goed is kom je dan later in Google Earth je eigen foto's tegen.

http://www.panoramio.com/
Werken google en Panoramio samen?
Nou ik had geen idee van die Panoramio maar ik bedoelde Google Earth Builder,
Kan het daarmee ook?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 20:13
Verwijderd
Volgens mij moet je voor Google Earth Builder ook nog Google SketchUp hebben..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet je voor Google Earth Builder ook nog Google SketchUp hebben..
En waar haal ik dat vandaan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 12:11
Verwijderd
hh
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 14:52
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
En waar haal ik dat vandaan?
Als je nou gewoon even SketchUp intikt in Google...
Oud 02-09-2011, 15:26
Verwijderd
Inderdaad, gewoon even Google SketchUp intypen. Gratis programaatje. Maar ik heb er de ballen verstand niet van..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2011, 15:43
Verwijderd
Gevonden; http://fotografie.blogo.nl/2007/09/2...-google-earth/
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 14:57
Verwijderd
Bedankt, ik denk dat ik hieraan nu wel genoeg hebt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten