Inderdaad, een goede vriendschap kan zo beeindigd worden, dat heb ik zelf pas meegemaakt dus ik weet wat het is. Maar nu is het niet zo, we zijn nooit eigenlijk in de vriendschapsfase geweest. Het was direct van het eerste moment dat we wisten dat we niet gewoon vrienden zouden zijn.
Eigenlijk hoef je toch niet eens een relatie te hebben om een vriendschap te verpesten?
Als het aan mij ligt dan zou ik zeggen een relatie te hebben, omdat het zo aanvoelt en omdat we ons gewoon goed bij elkaar voelen. Dus moest er nu iets gebeuren dan zou het ook al kunnen zijn dat we elkaar nooit meer zien, je weet maar nooit.
En dat hij eneens met iemand anders zou afkomen, oke dat kan, maar dat zou ook kunnen als hij zou herkennen een relatie te hebben, toch?
En wat bedoel je met dat ik hem dan kan loslaten?
In principe heb ik er niet echt een probleem mee dat hij er het woord relatie niet wil opplakken, want langs de ene kant begrijp ik em wel. het is alleen dan lastig als andere mensen erachter vragen en dan kan ik het niet uitleggen omdat ik het gevoel heb dat ik ook de enige ben die hem begrijpt. Zo heb ik al pogingen ondernomen om het andere uit te leggen maar dat lukt gewoon niet.
Ook is er eigenlijk ook niet echt een probleem tussen ons ofzo, want altijd als we bij elkaar zijn dan hebben we het leuk enzo en dat wil ik ook zo blijven houden, daarmee dat ik ook niet zo graag over die moeilijke onderwerpen begin.
Laatst gewijzigd op 11-09-2011 om 00:00.
|