Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2011, 09:37
Balpen
Balpen is offline
Ben al 1.5 jaar samen met mn vriendin, we hebben het tot nu toe enkel bij kussen en vingeren/aftrekken gehouden..nu als ik praat over "verder gaan" (dus enkel praten), klapt ze dicht, je voelt dat ze echt nerveus wordt, slikt ineens in het midden van zinnen, is héél vaag ed.
Nu heb ik haar gevraagd waarom ze daar zo nerveus voor is ed. aangezien het enkel praten is, niets ondernemen..

Hoe pak ik dit het beste aan zodat ze zich toch op haar gemak kan voelen? Want ze blijft het ontkennen dat ze dan nerveus is ed, terwijl ik echt duidelijk merk dat ze dit is.. Het is precies of ze schrik heeft om iets te zeggen wat volgens haar mij zou kunnen kwetsen of zo. En als ik vraag "zou je dit zien zitten?", geeft ze vage antwoorden zoals "misschien" of "ik weet niet"..

Laatst gewijzigd op 17-08-2011 om 09:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2011, 10:18
Verwijderd
Je zult er toch over moeten praten.

Geef aan dat je niks van haar verwacht en praat erover op een moment dat je niet bezig bent, zodat het even losstaat van de lust.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 10:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Klinkt alsof ze (nog) niet wil batsen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 11:49
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Klinkt alsof ze (nog) niet wil batsen.
Ze is er duidelijk nog niet klaar voor, anders dan had ze wel bovenop je gezeten.
Geduld hebben en af en toe het onderwerp is opbrengen, of uitmaken en een chick zoeken die wel wil ballen
Oud 17-08-2011, 17:06
Diamera
Diamera is offline
Heb je geen idee waarom het zou kunnen zijn? Misschien voelt ze te veel druk om het goed te doen, en is ze daarom niet op haar gemak. Ben je al eerder volledig naakt met haar geweest? Want misschien is ze onzeker over haar lichaam. Zou dat kunnen?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 17:07
Verwijderd
Misschien heeft ze iets naars meegemaakt op dat gebied, misschien is ze er nog niet klaar voor, je zult er toch over moeten praten. En wat Lusi zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten