Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2011, 07:04
Informant
Informant is offline
Goedemorgen

Al vrij lang twijfel ik om ermee naar buiten te komen, maar bij deze wil ik toch de stap zetten.
Sinds enkele jaren heb ik vrij veel interesse gekregen in vrouwenkledij... dit sinds mijn 19.
Ondertussen ben ik 23 en woon nu samen met mijn vriendin.

Geregeld wanneer ze niet thuis is durf ik het erop wagen en trek ik kledij van haar aan.
Dan denk ik aan slips, bh's, topjes, jeans, rokjes... noem maar op.

Nu wat mij soms nog meer opwind is dat wanneer de lingerie die ik van men vriendin aandoe gedragen is .

Dit zijn meestal gewone slips, echter is het zo dat er nu en dan vanalles inhangt.
Vind het zalig!

De vraag die ik mezelf toch stel is dat dit volledig normaal is?
Zijn er nog mensen met die gedachten of interesses, graag een seintje dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2011, 08:58
Verwijderd
Het is niet volledig normaal, maar het schijnt vaker voor te komen dan je denkt.
Heb mijn vriendje er nog niet op betrapt. Ik vind het wel sexy om af en toe in zíjn kleding rond te lopen (en dan vooral een bloes en verder niets), maar dat is sociaal natuurlijk wel geaccepteerd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 13:24
Thomas.
Thomas. is offline
Nou, het openbaar dragen is apart, maar het schijnt vaker voor te komen dat partners kleding dragen van de ander dat al gedragen is, voor opwinding.
Oud 27-08-2011, 14:03
Em.
Em. is offline
Ik denk dat dit topic beter past op lifestyle dan op seks, dus ik verplaats 'm even.

En verder, de meeste mensen zullen het niet doen, maar het komt wel vaker voor. Anders was er ook geen term voor, denk ik zo. Al zullen niet veel mensen/mannen er makkelijk voor uit komen dat ze wel eens kleding van hun vriendin aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 02:49
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb deze vrouwelijke gevoelens en verlangens al sinds mijn vroege jeugd,als kind wilde ik graag als meisje gekleed gaan. Tijdens carnaval was ik altijd als een soort prinsesje gekleed, in mijn tienertijd trok ik vaak stiekem kleren van mijn moeder aan, toen ik een jaar of 17 werd ging ik zelf kleding naaien en breien. Anno 2011 kleed ik mij vrijwel altijd als vrouw en draag ik deze kleding ook gewoon in het openbaar.Ik heb vrijwel geen mannenkleding meer op een paar verdwaalde spijkerbroeken en een oude legerjas na.

Mijn favoriete vrouwenkleding zijn vooral tuniekjurkjes, leggings, topjes, gebreide vestjes, bolero strik vestjes , skinnyjeans, grote ooringen, push-up BH's en sinds een paar maanden is mijn haar lang genoeg om op te steken. In 2012 hoop ik het zo lang te hebben dat iik mijn haar in een grote dikke knot kan opsteken, dat ziet e.r bij mij echt heel vrouwelijk uit

Welkom bij de club.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 10:40
Verwijderd
Ieder zijn meug maar normaal is het natuurlijk niet. Vraag maar aan je chickie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 11:04
Volk
Volk is offline
Mij wind het ook heel erg op om gedragen kleding van mijn vriend te dragen, en ik weet dat wel meer meisjes dat hebben. Ik vind het dus niet raar dat mannen dat ook hebben. Wel jammer dat er zo'n taboe op rust...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 11:18
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Wel jammer dat er zo'n taboe op rust...
Helaas dat laatste ondervind ik dagelijks aan reactie's. Sommige reactie's daar eten de honden geen brood van en wenst je je ergste vijanden nog niet toe. Maar in mijn omgeving weten de mensen intussen al niet beter meer en vinden het heel gewoon.

Voor mij was dat zg taboe zelfs lange tijd reden geweest om geen vrouwenkleding meer te dragen, zelfs mijn moeder accepteerd mij niet in vrouwenkleding en mijn haar kort te laten knippen, maar ik heb in maart 2010 besloten toch weer mijjn vrouwenkleding aan te doen en mijn haar lang te laten groeien en het contact met mijn moeder te verbreken.
Nu voel ik mij veel gelukkiger en ga ik met veel zelfvertouwen over straat, de stad in en gewoon dameskleding en BH's shoppen in de winkels waarbij ik meteen zeg dat ik het allemaal zelf draag en ook gewoon schaamteloos ga pasen in de winkels.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 11:30
highplaces
highplaces is offline
Hm. Ik zou het eigenlijk wel erg vinden als mijn vriendje - als ik die zou hebben - mijn ondergoed zou gaan dragen. Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen. Je bent zoals je bent. Jammer dat er zo'n taboesfeer rondom dit onderwerp hangt.
Oud 28-08-2011, 12:12
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hm. Ik zou het eigenlijk wel erg vinden als mijn vriendje - als ik die zou hebben - mijn ondergoed zou gaan dragen. Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen. Je bent zoals je bent. Jammer dat er zo'n taboesfeer rondom dit onderwerp hangt.
Wat zou je er erg aan vinden dan? Waarom is het erg?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Wat zou je er erg aan vinden dan? Waarom is het erg?
Misschien omdat ze het totaal niet opgewonden vind. het idee van haar vriend in haar ondergoed? Kan ik me goed voorstellen...
Als mijn vriend dat zou doen zonder dat ik het weet dan zou ik dat heel erg vinden. Ieder zijn ding maar vind wel dat je eerlijk moet zijn. Ik zou geen relatie willen met een vriend die achter mijn rug om dit doet.
Ik vind het niet opgewonden ofzo, maar als mijn vriend dat heeft wil ik wel dat hij het verteld. Dan kun je altijd nog kijken wat je ermee doet.
Misschien werkt het voor mij d.m.v afspraken maken, en tjah anders houd het op. Hij zou ook niet gelukkig zijn als hij steeds in het geheim moest doen om mij niet kwijt te raken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 13:10
Volk
Volk is offline
Citaat:
Misschien omdat ze het totaal niet opgewonden vind. het idee van haar vriend in haar ondergoed? Kan ik me goed voorstellen...
Ik kan me voorstellen dat ze er niet opgewonden van raakt maar waarom is het dan erg?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 13:41
Verwijderd
Ik zou willen dat degene waar ik een relatie mee had me kon zeggen dat dat een van zijn/haar wensen was. Daarom zou ik er problemen mee hebben dat diegene stiekem mijn kleren voor iets heeft gebruikt waar ik niet eens van op de hoogte was. Dat zou me dan storen, en niet per se het idee van iemand die kleding draagt die bedoeld is voor het andere geslacht. Daarom vind ik het ook gewoon niet netjes als je het blijft doen op deze manier. Ik weet oprecht niet hoe ik het zou vinden als mijn vriend dit aan mij bekende. Ligt ook eraan welke rol dit verlangen in zijn leven speelt.

Maar het komt inderdaad vaker voor dan je denkt. Het is geen ramp en je moet ontdekken wat je hiermee wil: Hoevaak wil je vrouwenkleding dragen? Wie mag het allemaal weten? Heb je ook de wens om daadwerkelijk een vrouw te zijn, of alleen het dragen van de kleding?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 13:46
Verwijderd
Ik heb graag boxers van mijn vriend aan, maar dan wel schone, die zitten gewoon lekkerder en zijn ideaal om een dagje mee ode bank de hangen. Ik heb geen behoeft om zijn kleren verder aan te doen, wijde shirt heb ik zelf ook genoeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je als man zijnde nieuwsguerug bent naar hoe het is om vrouwenkleding aan te hebben en dat je dat eens uitprobeert. Ieder het zijne. Mijn vriend doet dat niet en heeft daar ook geen behoefte aan, maar als hij dat wel zou doen, zou er wel goed over gepraat moeten worden denk ik. Ik weet ook niet helemaal hoe ik dann zou reageren.
Ik heb er verder geen problemen mee als anderen dat doen. Een kennis van mij heb ik toen ik vijf ofzo was, leren kennen als een man, maar hj kwam twee jaar geleden ineens op bezoek als vrouw. Hij voelt zich daar van jongs af aan beter bij en zit atm in een traject waar hij/zij (dat weet ik nog steeds niet, hehe) zich om laat bouwen. Iedereen moet doen waar hij blij van wordt, en als dat voor jou is dat je vrouwenkleding draagt, doe dat dan lekker.
Ik zou het overigens wel met je vriendin bespreken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 16:07
Informant
Informant is offline
Zijn er misschien dames die het eventueel zien zitten om mij te sminken?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 20:30
Catch
Catch is offline
Citaat:
Zijn er misschien dames die het eventueel zien zitten om mij te sminken?
Ik zou je vriendin eerst even inlichten als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 08:24
Verwijderd
Wat Catch zegt.

En als je het hebt over makeup, dan vind ik het denegrerend als je schminken zegt. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 09:36
Verwijderd
Citaat:
En als je het hebt over makeup, dan vind ik het denegrerend als je schminken zegt.
Dit soort woorden kunnen ook echt alleen uit de mond komen van een blanke vrouw uit een 1st world country
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 10:50
Verwijderd
hehehehe
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Dit soort woorden kunnen ook echt alleen uit de mond komen van een blanke vrouw uit een 1st world country
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten