Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm. Ik zou het eigenlijk wel erg vinden als mijn vriendje - als ik die zou hebben - mijn ondergoed zou gaan dragen. Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen. Je bent zoals je bent. Jammer dat er zo'n taboesfeer rondom dit onderwerp hangt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als mijn vriend dat zou doen zonder dat ik het weet dan zou ik dat heel erg vinden. Ieder zijn ding maar vind wel dat je eerlijk moet zijn. Ik zou geen relatie willen met een vriend die achter mijn rug om dit doet. Ik vind het niet opgewonden ofzo, maar als mijn vriend dat heeft wil ik wel dat hij het verteld. Dan kun je altijd nog kijken wat je ermee doet. Misschien werkt het voor mij d.m.v afspraken maken, en tjah anders houd het op. Hij zou ook niet gelukkig zijn als hij steeds in het geheim moest doen om mij niet kwijt te raken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou willen dat degene waar ik een relatie mee had me kon zeggen dat dat een van zijn/haar wensen was. Daarom zou ik er problemen mee hebben dat diegene stiekem mijn kleren voor iets heeft gebruikt waar ik niet eens van op de hoogte was. Dat zou me dan storen, en niet per se het idee van iemand die kleding draagt die bedoeld is voor het andere geslacht. Daarom vind ik het ook gewoon niet netjes als je het blijft doen op deze manier. Ik weet oprecht niet hoe ik het zou vinden als mijn vriend dit aan mij bekende. Ligt ook eraan welke rol dit verlangen in zijn leven speelt.
Maar het komt inderdaad vaker voor dan je denkt. Het is geen ramp en je moet ontdekken wat je hiermee wil: Hoevaak wil je vrouwenkleding dragen? Wie mag het allemaal weten? Heb je ook de wens om daadwerkelijk een vrouw te zijn, of alleen het dragen van de kleding? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb graag boxers van mijn vriend aan, maar dan wel schone, die zitten gewoon lekkerder en zijn ideaal om een dagje mee ode bank de hangen. Ik heb geen behoeft om zijn kleren verder aan te doen, wijde shirt heb ik zelf ook genoeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je als man zijnde nieuwsguerug bent naar hoe het is om vrouwenkleding aan te hebben en dat je dat eens uitprobeert. Ieder het zijne. Mijn vriend doet dat niet en heeft daar ook geen behoefte aan, maar als hij dat wel zou doen, zou er wel goed over gepraat moeten worden denk ik. Ik weet ook niet helemaal hoe ik dann zou reageren.
Ik heb er verder geen problemen mee als anderen dat doen. Een kennis van mij heb ik toen ik vijf ofzo was, leren kennen als een man, maar hj kwam twee jaar geleden ineens op bezoek als vrouw. Hij voelt zich daar van jongs af aan beter bij en zit atm in een traject waar hij/zij (dat weet ik nog steeds niet, hehe) zich om laat bouwen. Iedereen moet doen waar hij blij van wordt, en als dat voor jou is dat je vrouwenkleding draagt, doe dat dan lekker. Ik zou het overigens wel met je vriendin bespreken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jongens die een rok dragen wordt steeds meer normaal Baseend | 292 | 06-04-2013 15:55 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 |