Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar je hoeft niet een héle toets af te krijgen wil je een goed cijfer halen hé. Bij wiskunde krijgen heel veel mensen hun toets niet af, maar dat betekent niet dat iedereen een onvoldoende heeft. Als je goed leert, en de stof goed beheerst en toe kan passen, dan komt het echt wel goed op je toetsen. En mocht het aan het begin van het jaar niet lukken dan kan je altijd met je mentor naar een oplossing zoeken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want volgens mij heeft het niet meteen met faalangst te maken, als je je toetsen niet op tijd afkrijgt. M.a.w, ik zou er eerst goed over nadenken voordat ik naar die persoon zou stappen ![]() |
![]() |
|
Tijdsdruk is een van de meest vervelende zaken van een toets. Een verklaring voor je tragere tempo kan een vorm van dyslexie zijn, het duurt langer tot je tekst tot je neemt en kunt verwerken, ook kan het wat langer duren voor je weet wat je op papier wilt zetten. Het duurt allemaal wat langer omdat je gewoon meer verwerkingstijd nodig hebt, maar dat komt de kwaliteit alleen maar ten goede. Het is alleen wel vervelend als je het niet officieel kunt aantonen dat je extra tijd nodig hebt.
|
Bespreek dit anders met je mentor en misschien dat hij/zij je hiermee wel kan helpen. Of op z'n tips geven.
Wat al eerder gezegd is, is dat eerste de makkelijke vragen maken en daarna de moeilijke wel een goed idee. Eén vraag overslaan is nog altijd beter dan alles afraffelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Studeren |
MHBO - ervaringen? Lumpie | 16 | 08-07-2011 20:59 | |
Algemene schoolzaken |
Ideale school Verwijderd | 22 | 02-07-2011 09:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schikbarende haat onder Marokkaanse jeugd DEADLOCKED | 353 | 24-12-2004 21:22 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |