Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2011, 01:50
Verwijderd
Ik en een vriend van me gingen naar een festival. En op het einde zoende die met een meisje die hij helemaal niet kende. Dat wil ik ook maar het lijkt wel of meisjes me niet knap vinden (ben geen nerd ofzo) dus nu voel ik me een beetje onzeker. Hoe kan dat anders?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2011, 03:58
Verwijderd
Wat vind je lelijk aan jezelf en waarom?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 07:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Stap jij makkelijk op meisjes af? Ben je altijd een beetje onzeker verlegen geweest? Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb bijvoorbeeld nooit de ballen gehad om op een meisje af te stappen. In zon geval maak je vanzelfsprekend niet veel kans. En ook wat draaideur zegt.. Heb jij zelf het idee dat je lelijk bent? Het kan natuurlijk ook gewoon pech zijn geweest xD
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 09:39
Verwijderd
Ik vind mezelf niet lelijk, ik doe best veel aan m'n uiterlijk. Ik denk ook dat het aan m'n verlegenheid ligt. Ik stap idd niet makkelijk op een meisje af, want ik denk ook dat ik dan iets fout doe.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 10:16
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik vind mezelf niet lelijk, ik doe best veel aan m'n uiterlijk. Ik denk ook dat het aan m'n verlegenheid ligt. Ik stap idd niet makkelijk op een meisje af, want ik denk ook dat ik dan iets fout doe.
Dan heb je gewoon een zelfvertrouwen boost nodig.. Of een keer al je moed bij elkaar rapen en het gewoon doen.. Zou het knap vinden.. Ik kan het nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 11:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik denk ook dat het aan m'n verlegenheid ligt. Ik stap idd niet makkelijk op een meisje af, want ik denk ook dat ik dan iets fout doe.
Ik heb hetzelfde maar dan met jongens.

Post eens een foto !
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 16:15
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ik en een vriend van me gingen naar een festival. En op het einde zoende die met een meisje die hij helemaal niet kende. Dat wil ik ook maar het lijkt wel of meisjes me niet knap vinden (ben geen nerd ofzo) dus nu voel ik me een beetje onzeker. Hoe kan dat anders?
Dat lijkt misschien leuk, maar dat moet je niet willen. Als meisje zou ik zo'n figuur eerder bespottelijk vinden dan met welk uiterlijk dan ook.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Dan zul je gewoon moeten proberen om spontaan over te komen en wie weet zoen jij dan ook met een meisje die je niet kent
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 16:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat lijkt misschien leuk, maar dat moet je niet willen. Als meisje zou ik zo'n figuur eerder bespottelijk vinden dan met welk uiterlijk dan ook.
Het is inderdaad nog maar de vraag of je nou echt zo graag een onbekend persoon wilt zoenen. Maar verlegenheid zit ook dwars bij het krijgen van een normale vriendin dusja..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 17:21
Verwijderd
Citaat:
:') :')

Gewoon onzekerheid dus waarschijnlijk. Ook is het niet uitgesloten dat je inderdaad lelijk bent.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 19:22
Pluis
Pluis is offline
Dit hoort niet op lichaam en gezondheid. Aangezien het over uiterlijk gaat, verplaats ik deze topic naar lifestyle.
Oud 22-08-2011, 10:56
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Je moet natuurlijk altijd uitkijken met zomaar foto´s op het internet plaatsen, maar ik denk niet dat iemand hier jou foto gaat verspreiden aan de rest van de wereld. Zelfs al doen ze dat, waarom zou je er mee zitten. Het is niet dat jij wereld nieuws gaat worden(denk ik). Ik denk niet dat het veel kwaad kan om een foto te posten als je denkt dat je er misschien beter bij voelt als je wat bevestiging krijgt van forummers hier. Je moet alleen wel in de gaten houden dat het ook erger kan worden. Als er een paar mensen hier zeggen dat je inderdaad lelijk bent of iets dergelijks, is dat waarsschijnlijk niet al te best voor je zelfvertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 11:11
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Je moet natuurlijk altijd uitkijken met zomaar foto´s op het internet plaatsen, maar ik denk niet dat iemand hier jou foto gaat verspreiden aan de rest van de wereld. Zelfs al doen ze dat, waarom zou je er mee zitten. Het is niet dat jij wereld nieuws gaat worden(denk ik). Ik denk niet dat het veel kwaad kan om een foto te posten als je denkt dat je er misschien beter bij voelt als je wat bevestiging krijgt van forummers hier. Je moet alleen wel in de gaten houden dat het ook erger kan worden. Als er een paar mensen hier zeggen dat je inderdaad lelijk bent of iets dergelijks, is dat waarsschijnlijk niet al te best voor je zelfvertrouwen.
Als je foto's op internet zet heb je ze sowieso zelf verspreid over de hele wereld .

Volgens mij moet ze meer werken aan haar zelfvertrouwen, want daar kan ze volgens mij nog wel wat meer van gebruiken. Foto's op internet plaatsen gaat je niet helpen met het werken aan je zelfvertrouwen.

@ gewoon iemand en de TS, zelfvertrouwen is de key. Mensen die heel mooi zijn, maar geen zelfvertrouwen hebben zijn niet aantrekkelijk, terwijl mensen die wel veel zelfvertrouwen hebben en niet bijzonder knap zijn wel erg aantrekkelijk kunnen zijn. Dat zelfvertrouwen laat je er beter uitzien.
Het ligt waarschijnlijk dus aan je zelfvertrouwen en niet aan je uiterlijk zelf.
Oud 22-08-2011, 11:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik kan het niet GOED zien, maar wat ik er van kan zien vind ik jou toch best wel knap. In ieder geval VERRE van lelijk dat mag duidelijk zijn. Ik vind niet dat je je ergens voor hoeft te schamen, in ieder geval niet voor datgene wat er op deze fotos te zien is.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 14:27
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
<foto>
dit is dan wel een mooie foto, maar waar ik me hetr meeste aan erger is me neus en kin.:
zie volgende foto.
<foto>

bah..

ik wil graag jullie mening horen: en wees gewoon eerlijk please.

bedanktXD
dat betekend toch niet dat je het alleen geloofd als ik kritiek heb?

want eerlijk gezegd:

je bent gewoon een mooie meid!
niet het fotomodel achtige gephotoshopte type, maar een mooie meid...

(en misschien is gewoon een mooie meid eigenlijk nog mooier dan een photoshop-trutje)

Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 19:49. Reden: foto's verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 14:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
dat betekend toch niet dat je het alleen geloofd als ik kritiek heb?

want eerlijk gezegd:

je bent gewoon een mooie meid!
niet het fotomodel achtige gephotoshopte type, maar een mooie meid...

(en misschien is gewoon een mooie meid eigenlijk nog mooier dan een photoshop-trutje)
Sterker nog dat is zo.. Aangezien een gewone mooie meid zoals haar tenminste ECHT is.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 15:14
Verwijderd
Ik zou het er niet op kunnen maar lelijk ben je echt niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2011, 17:03
gewoon iemand
gewoon iemand is offline
dank je wel XD

dat is het enige wat ik te zeggen heb.

Laatst gewijzigd op 24-08-2011 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 17:06
Verwijderd
Ze zijn al weg...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 17:13
Yne
Yne is offline
Zoenen met vreemden ondervind ik als saai, maar dat ter zijde.
Ik ken dat ook een beetje, dat vriendinnen van me veel 'succes' hadden met jongens en ik achterbleef. Ik denk niet in eerste plaats dat dat aan uiterlijk ligt, zoals zo'n beetje iedereen hier zegt, in eerste instantie verlegenheid. Ik maak namelijk ook niet zo snel contact, alleen met drank op, maar dat is ook niet echt een goede manier Ik weet in ieder geval uit ervaring dat je er niet in moet blijven steken want dat heeft helemaal geen zin.
Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en wat open moet zijn, er zijn genoeg meisjes die willen zoenen als je een beetje 'leuk' bent. Het komt wel, je bent pas 15.
In ieder geval niet gaan twijfelen aan jezelf als je vrienden met meisjes zoenen die ze niet kennen, zo geweldig is het nou ook al weer niet en je zult vanzelf wel jouw eigen tijd hebben
Oud 23-08-2011, 17:21
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Ze zijn al weg...
die foto's van "gewoon iemand" ??

nee hoor ik heb ze gequote

nu zijn ze wel weg...

Laatst gewijzigd op 24-08-2011 om 12:03.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 22:26
Verwijderd
Bedankt voor de antwoorden, topic kan dicht
Slotjee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten