Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je moet natuurlijk altijd uitkijken met zomaar foto´s op het internet plaatsen, maar ik denk niet dat iemand hier jou foto gaat verspreiden aan de rest van de wereld. Zelfs al doen ze dat, waarom zou je er mee zitten. Het is niet dat jij wereld nieuws gaat worden(denk ik). Ik denk niet dat het veel kwaad kan om een foto te posten als je denkt dat je er misschien beter bij voelt als je wat bevestiging krijgt van forummers hier. Je moet alleen wel in de gaten houden dat het ook erger kan worden. Als er een paar mensen hier zeggen dat je inderdaad lelijk bent of iets dergelijks, is dat waarsschijnlijk niet al te best voor je zelfvertrouwen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij moet ze meer werken aan haar zelfvertrouwen, want daar kan ze volgens mij nog wel wat meer van gebruiken. Foto's op internet plaatsen gaat je niet helpen met het werken aan je zelfvertrouwen. @ gewoon iemand en de TS, zelfvertrouwen is de key. Mensen die heel mooi zijn, maar geen zelfvertrouwen hebben zijn niet aantrekkelijk, terwijl mensen die wel veel zelfvertrouwen hebben en niet bijzonder knap zijn wel erg aantrekkelijk kunnen zijn. Dat zelfvertrouwen laat je er beter uitzien. Het ligt waarschijnlijk dus aan je zelfvertrouwen en niet aan je uiterlijk zelf.
||
Citaat:
want eerlijk gezegd: je bent gewoon een mooie meid! niet het fotomodel achtige gephotoshopte type, maar een mooie meid... (en misschien is gewoon een mooie meid eigenlijk nog mooier dan een photoshop-trutje)
Laatst gewijzigd op 23-08-2011 om 19:49. Reden: foto's verwijderd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zoenen met vreemden ondervind ik als saai, maar dat ter zijde.
Ik ken dat ook een beetje, dat vriendinnen van me veel 'succes' hadden met jongens en ik achterbleef. Ik denk niet in eerste plaats dat dat aan uiterlijk ligt, zoals zo'n beetje iedereen hier zegt, in eerste instantie verlegenheid. Ik maak namelijk ook niet zo snel contact, alleen met drank op, maar dat is ook niet echt een goede manier ![]() Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en wat open moet zijn, er zijn genoeg meisjes die willen zoenen als je een beetje 'leuk' bent. Het komt wel, je bent pas 15. In ieder geval niet gaan twijfelen aan jezelf als je vrienden met meisjes zoenen die ze niet kennen, zo geweldig is het nou ook al weer niet en je zult vanzelf wel jouw eigen tijd hebben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ik moet doen Choisai | 9 | 11-01-2009 19:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
De Kantine |
Vind jij jezelf knap? Bloedpropje | 314 | 01-07-2004 17:43 | |
Liefde & Relatie |
vrijgezel zijn: dit kan toch niet levenslag?! elledc | 30 | 03-01-2004 15:46 | |
Lifestyle |
Mooi rodina | 123 | 05-12-2003 13:51 | |
Liefde & Relatie |
knap ? missyleeuwarden | 27 | 31-01-2002 18:39 |