Hey!
Ik lees al een poosje rond op dit forum, en het leek me nu toch maar eens tijd om een account aan te maken. Ik ben Soumia en ik ben voor nu nog eventjes 15 jaar

. Ik woon in de provincie Groningen, in een typisch Gronings boeren gat. Ik vind het erg leuk om gezellige dingen te doen met vrienden en familie en heb heuse passies voor scouting, muziek maken en luisteren en sporten. Héél veel sporten

. Ik tennis, ik doe aan voetbal en ik probeer elke dag minstens 5 km hard te lopen. Zeg maar gerust een sportfreak! Door al deze hobby's heb ik niet erg veel tijd voor school, maar gelukkig hou ik alles nog steeds aardig bij. Ik ben erg spontaan en nogal 'aanwezig'

. Ik heb echter ook nog een serieuze kant. Ik hou erg veel van films en boeken, en interesseer me voor (wereld)politiek. Ik ben dan ook van plan om na mijn opleiding verder te gaan met politiek. Mijn vader komt uit Marokko, en ik ga elk jaar daar 1 maand heen om familie te bezoeken en lekker uit te rusten. Verder hou ik van wandelen en 'avontuur', wat te wijden is aan scouting.
Nou, dit was een stukje over mezelf.
Schroom vooral niet om lekker door te vragen.
Groetjes, Soumia