Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 19:31
ABOY92
ABOY92 is offline
mijn vriendin heeft dit weekend samen met 4 jongens in 1 bed geslapen, gewoon vriendschappelijk zegt ze maar ze kent die jongens alleen van 1 week vakantie.
overdrijf ik als ik dat niet normaal vind??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2011, 19:47
Dott
Dott is offline
Dat ligt in mijn optiek aan de omstandigheden. was het gepland of was het lalalala, ik ben bezopen en ik plof bij ze in bed.
ik ben redelijk tolerant naar mn vriend en zou t hier niet om uit maken maar zou wel ff flink praten waarom en dat ik daar toch niet zo van gediend ben.
maar das mijn mening.. das voor ieder persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 20:04
Verwijderd
haha, en jij denkt dat ze niks gedaan heeft? Ik hoop toch serieus niet dat je zo naief bent...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
haha, en jij denkt dat ze niks gedaan heeft? Ik hoop toch serieus niet dat je zo naief bent...
Nounou. Dat bed was wel zo vol dat er tóch niets kon gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 20:27
ABOY92
ABOY92 is offline
nou als ze dat zou doen waarom zou ze het me dan zo vertellen?.
zij ziet dat als iets heel normaals. zij kan niet snappen dat ik dat niet vind kunnen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Nounou. Dat bed was wel zo vol dat er tóch niets kon gebeuren!
Daarom vraag ik me af of het wel 4 jongens waren. Wellicht was het er maar 1... Met wie ze seks had voor 4?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 22:49
rob-hoi
rob-hoi is offline
nee dit is niet normaal :$
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 23:18
Akhlys
Akhlys is offline
Daar zou ik toch wel een serieus gesprek over gaan aanknopen. Ik ben helemaal niet moeilijk wat dat betreft, maar dit zou mij toch net een stapje te ver gaan.
Oud 17-08-2011, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik toch wel een serieus gesprek over gaan aanknopen. Ik ben helemaal niet moeilijk wat dat betreft, maar dit zou mij toch net een stapje te ver gaan.
Inderdaad. Gewoon met haar gaan praten dat jij dit niet als iets normaals ziet.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 19:04
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
nou als ze dat zou doen waarom zou ze het me dan zo vertellen?.
zij ziet dat als iets heel normaals. zij kan niet snappen dat ik dat niet vind kunnen.
Maar ze heeft het je verteld, dat zou niet per se gehoeven hebben als het in haar ogen blijkbaar zo normaal is. Ze heeft dus toch geen uitleg nodig om zich iig af te vragen of jij het wel vindt kunnen. Waarom vraag je haar niet waarom ze het verteld heeft? Ze kan toch minstens proberen te begrijpen waarom jij het niet vind kunnen...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 09:14
Volk
Volk is offline
Maar dat het voor haar normaal is betekent toch niet dat ze het niet hoeft te vertellen. Ik vertel ook allerlei normale dingen aan mijn vriend. Waarom zou ze het niet vertellen? Ik vind tussen 4 jongens slapen niet zo raar, wat ik wel raar vind is dat ze die jongens amper kent en dat haar vriend ze niet kent.

Ik denk dat het tijd is dat jullie eens rustig gaan zitten en samen gaan bespreken waar de grenzen in jullie relatie zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 19:58
Diamera
Diamera is offline
^Ja dat is zo, waarom niet eigenlijk. Ze zal het idd dan wel normaal vinden. Maar ik vind het hoe dan ook zeer apart, als het nou goede vrienden waren ofzo dan kan ik het me nog indenken, maar zomaar vreemde jongens?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 17:52
Silvano08
Silvano08 is offline
Whut?

Dat je dat niet normaal vind is nog zacht uitgedrukt, in mijn optiek...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 18:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar mijn wenkbrauwen zouden niet stil staan al zou mijn vriendin dit spontaan tegen mij zeggen. Ik ben ook benieuwd eigenlijk naar de gehele situatie.. Want al zegt ze, ik heb met 4 jongens in 1 bed geslapen dan kun je dat op veel verschillende manieren oppakken. Ik kan me alleen voorstellen dat zoiets gebeurd tijdens kamperen of iets dergelijks. Ik snap sowieso niet hoe je met 5 man in een bed daadwerkelijk kunt SLAPEN...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 17:03
remy476
remy476 is offline
Normaal zijn de vrouwen die met zo'n verhaal komen maar goed dat terzijde

Ik zou dit dus echt niet pikken. Jullie reacties vind ik nogal koel om het zo maar te zeggen. Ik neem aan dat TS zech er klote bij voelt dus een ding is zeker: hij moet met zijn vriendin gaan praten dat hij dit niet leuk vindt. Ik persoonlijk zou het al lang hebben uitgemaakt als mijn vriendin me zo iets zou flikken...
Oud 24-08-2011, 22:24
Verwijderd
Ik vind het ook absoluut niet normaal, hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 22:37
Verwijderd
Dat moet wel een heel groot bed zijn geweest
Of ze lagen wel allemaal héél knus tegen elkaar aan.

In ieder geval vind ik het niet helemaal kunnen wat je vriendin heeft gedaan.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 14:47
Bruut
Bruut is offline
Ik zou me niet zo druk maken! Niks aan de hand
Oud 25-08-2011, 23:36
Daantjer
Daantjer is offline
Ik vind dat wat je vriendin gedaan heeft niet acceptabel. Daar moet een zeer goed gesprek overheen als ze dat goed wil praten.
Oud 26-08-2011, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap dat je het een vreemd verhaal vind, maar het hoeft helemaal niks te betekenen. Ik heb ook wel eens in een tent geslapen, met 3 gasten die ik pas die avond had ontmoet. Ok, het waren wel vrienden van een vriend van me, maar ik kende ze dus niet. Niks gebeurd, alleen maar geslapen.
Mss voelt jouw vriendin zich ook gewoon prima bij andere jongens, maar ziet ze hun alleen als vriendin.
Als je het niet vertrouwt moet je het gewoon met je vriendin bespreken. Niet meteen boos worden of dingen in je hoofd halen, maar rustig uitleggen waarom het je dwars zit.
Reageren

Regels voor berichten