Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar dat het voor haar normaal is betekent toch niet dat ze het niet hoeft te vertellen. Ik vertel ook allerlei normale dingen aan mijn vriend. Waarom zou ze het niet vertellen? Ik vind tussen 4 jongens slapen niet zo raar, wat ik wel raar vind is dat ze die jongens amper kent en dat haar vriend ze niet kent.
Ik denk dat het tijd is dat jullie eens rustig gaan zitten en samen gaan bespreken waar de grenzen in jullie relatie zitten. |
![]() |
|
Ik kan niet uit ervaring spreken, maar mijn wenkbrauwen zouden niet stil staan al zou mijn vriendin dit spontaan tegen mij zeggen. Ik ben ook benieuwd eigenlijk naar de gehele situatie.. Want al zegt ze, ik heb met 4 jongens in 1 bed geslapen dan kun je dat op veel verschillende manieren oppakken. Ik kan me alleen voorstellen dat zoiets gebeurd tijdens kamperen of iets dergelijks. Ik snap sowieso niet hoe je met 5 man in een bed daadwerkelijk kunt SLAPEN...
|
![]() |
|
Normaal zijn de vrouwen die met zo'n verhaal komen maar goed dat terzijde
Ik zou dit dus echt niet pikken. Jullie reacties vind ik nogal koel om het zo maar te zeggen. Ik neem aan dat TS zech er klote bij voelt dus een ding is zeker: hij moet met zijn vriendin gaan praten dat hij dit niet leuk vindt. Ik persoonlijk zou het al lang hebben uitgemaakt als mijn vriendin me zo iets zou flikken...
|
Ik snap dat je het een vreemd verhaal vind, maar het hoeft helemaal niks te betekenen. Ik heb ook wel eens in een tent geslapen, met 3 gasten die ik pas die avond had ontmoet. Ok, het waren wel vrienden van een vriend van me, maar ik kende ze dus niet. Niks gebeurd, alleen maar geslapen.
Mss voelt jouw vriendin zich ook gewoon prima bij andere jongens, maar ziet ze hun alleen als vriendin. Als je het niet vertrouwt moet je het gewoon met je vriendin bespreken. Niet meteen boos worden of dingen in je hoofd halen, maar rustig uitleggen waarom het je dwars zit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Muziek |
Ik vind het eng, maar wil graag jullie mening bloempje222 | 18 | 18-11-2012 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie meningen graag Nadine. | 3 | 08-07-2004 09:21 | |
Verhalen & Gedichten |
jullie mening zarf | 1 | 06-07-2004 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 |