Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- als zei dat zegt dan kan jij toch ook wat over haar zeggen bijvoorbeeld: - ze heeft schimmel daarbeneden - of ze gebruikt een push-up bh net zoals de lengte van een penis niet zo makkelijk te bevestigen dus dat is een even geloofwaardige roddel ik bedoel tja niemand gaat dat controleren of je kan zeggen dat ie niet groot genoeg werd omdat zij gewoon te lelijk en te slecht in handelingen was dat het gewoon onmogelijk was om van haar een stijve te krijgen die zou ik niet gebruiken als je nog vrienden met haar wilt zijn maar dat zijn wat ideen
|
en kijk anders hiernaar
dan zul je zien dat de nederlandse helemaal niet zo klein zijn http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
|
zeg dat ze in een dronken bui sex met je wou
en dat jij niet geil werd van dat dom dronken sletje en dat jouw lul daarom niet stijf werd of dat je haar daarom afwees en dat zij zo boos daarom werd dat ze het uitmaakte ik denk trouwens niet dat wanneer je 1 van haar lichaamsdelen beledig je geloofwaardig overkomt, wat je ook zegt ter verdediging blijf daarbij je kunt maar 1 ding zeggen om geloofwaardig over tekomen dus denk goed na wat je gaat zeggen ![]() PS: Ik geloof dit niet wat voor een bitch is jouw ex zeg niet alleen maakt ze uit vanwege je lul ze wil ook nog even natrappen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En nee ik sla geen meisjes, ook niet als ze iets van me stelen, heb ook zo mn principes. Het heeft niet veel nut om haar ook belachelijk te gaan maken. Dan krijg je alleen maar eindeloos gedoe waar je niet op zit te wachten. Maak er gewoon een grapje over en je bent klaar.
|
You have to rise above these things, huhu. Laat ze maar kletsen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit waait vast wel weer over. Probeer er wel zelfverzekerd in te staan, als mensen roepen dat je een kleine hebt en ze merken dat jij je dan gekwetst voelt, dan vinden ze het nog veel leuker om te roepen, bovendien denken ze dan dat het waarschijnlijk waar is.
|
Met zulke bitches moet je niet eens om willen gaan.
maar even OT: als je wraak gaat nemen, dan hap je. niet doen dus Sowieso: als je goede vrienden hebt, dan gaan die dat meisje echt niet gelijk geven en je uitlachen. zolang je niet hapt en een beetje formeel reageert, dooft het verhaal vanzelf. en het was vakantie, dus iedereen vergeet dat wel
|
![]() |
|
|