Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-08-2011 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al eeder zei zat ik letterlijk elke dag bij de afdelingsleider ![]() M'n ouders zijn al vaker naar school geweest om het er met z'n allen over te hebben, zelfs met een therapeut er bij... Toen heeft de school vanalles beloofd enzo, maar daar is dus weinig tot niets van gekomen. BIjvoorbeeld ook, wanneer ik er om vroeg om repetities die ik had gemist in te halen, lieten ze me zitten en kreeg ik ze niet. Dus ik ben bang dat school zelf niet bereid is veel te doen, het begon er de laatste tijd ook steeds meer op te lijken dat ze me juist weg willen hebben. Wat ik ook wel snap xD |
![]() |
|
Dus klassen zijn vooral je probleem? Want dat heb je overal, ook al doe je vavo. Is het niet mogelijk om samen met je ouders dit bij de leerplichtambtenaar of ergens anders aan te kaarten zodat de school zijn beloften nakomt? Heb je voor je fobische klachten een verklaring van hulpverleners? Misschien dat je daar al wat verder mee komt, dat ze je wat serieuzer nemen.
|
Ja vooral klassen. Daarom zie ik nu als enige optie eigenlijk het volgen van de havo aan het loi, of een andere thuisstudie.. Een officiele verklaring heb ik niet, maar wanneer de hulpverleners zelf naar school komen om met de afdelingsleider te praten denk ik toch wel dat ze me serieus nemen... hoop ik...
Maar, ik denk dat de school nu niet veel meer kan doen, omdat ik nu de echt klas totaal niet meer in kan komen. Met repetities was er nog wel een beetje iets te regelen ( wel heel moeizaam ), maar daar heb ik niet veel meer aan als ik niet eens meer binnenkom, want dat zal toch moeten als ik het hier wil halen. heheh...Ik wil gewoon mijn Havo halen, waarom doen ze er eigenlijk zo moeilijk over ![]() Maar anders wel een goed idee om eens te kijken of ik inderdaad nog aan een echte verklaring kan komen ![]() En anders hoop ik dat de leerplichtsambtenaar er voor kan zorgen dat ik daar niet nog meer tijd verspil...:/ |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Daar verzinnen we dan wel weer wat op hoop ik.. Laatst gewijzigd op 30-08-2011 om 10:00. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik kom er niet uit... Hulp gevraagd! Fex | 5 | 07-05-2009 09:54 | |
Algemene schoolzaken |
cursussen zoals LOI en NTI Magdalena | 18 | 29-07-2003 12:58 |