Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2011, 20:02
djdg
djdg is offline
Hallo allemaal,

Ik ben paradoxaal genoeg al héél lang op zoek naar iets dat mij tijd zou moeten besparen. Een uitgebreide timer, voor op mijn bureau om gestructureerder te kunnen studeren. Ik wil direct een timer kunnen gebruiken, dus die van mijn telefoon is omslachtig. Ik wil niet afhankelijk zijn van laptop of internet of wat dan ook.

Wensen:
(ik weet niet of ik het goed omschreven heb dus als je feedback hebt, graag!)
- Timer: ik hoef geen stopwatch, klok of wat dan ook. Ik wil alleen de tijd zien teruglopen.
- Duidelijk zichtbaar display.
- Alarm: eenmalig signaal, zodat er geen actie vereist is om het signaal te eindigen.
- Trilfunctie of lichtsignaal, zodat ik de timer ook in stilteruimtes kan gebruiken.
- Standaardtijden die zelf in te voeren zijn. Dus bijvoorbeeld 3 knoppen, waar ik zelf de uren, minuten en seconden in kan voeren.
- Herhaalfunctie, zodat ik meerdere tijden in kan stellen en deze eenmalig hoef te starten en niet tussendoor weer opnieuw instellen. Bijvoorbeeld: als ik 15 min. wil studeren en daarna 2 minuten rust. Dat na 15 min. een eenmalig signaal wordt gegeven en automatisch de 2 min. rust ingaan. En ook als deze weer afgelopen is gaat hij automatisch naar 15 min. Totdat ik de timer stopzet.
- Optelfunctie, zodat ik aan het eind van de dag, of misschien zelfs week kan zien hoeveel uur ik gestudeerd heb, zonder dat ik het zelf hoef bij te houden.
- Rechtopstaand, zodat ik de timer in een oogopslag kan zien.

Ik heb al aardig wat zoekwerk verricht, maar zonder succes. Ik zou het echt raar vinden als zo'n apparaatje, wat in de buurt komt van mijn wensen, met al die technologie van tegenwoordig nog niet zou bestaan.

Wie heeft er tips in welke hoek ik moet zoeken? Ik heb al op Amazon gekeken, maar dat zijn vereidelde kookwekkers.

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 27-08-2011 om 20:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten