Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brand en Pyromancer zijn -ONGEVEER- dezelfde champs met -ongeveer- dezelfde functie (nuker). Het verschil is dat pyromancer rond level 14 overgat van nuker naar stunner/warder en brand nog gewoon keiharde nuker is. Het begrip AP carry komt in HoN niet voor. En ik weet dat brand geen support is goddamnit, hij is een van mijn mains. Laatst gewijzigd op 20-09-2011 om 10:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook in competetive is hij na level 15 niets meer dan stun/ward -tenzij- hij alle kills heeft gepakt. Als hij wat rijker is is het een PK/stun/ward Pyro. Gank/initiator is een eigenschap die zoveel champs delen dat dat verder niet echt terzake doet, lijkt me.
Hij is juist een heel goed voorbeeld. Het gaat ook niet zozeer om met wie ik de vergelijking trek. Het gaat erom dat casters in LoL ook even hard kunnen ownen als de carry die samen met een support heeft gelaned en alleen maar heeft zitten lasthitten. Voor mijn part vergelijk je brand met elke andere caster-like champ uit hon. |
![]() |
|
Geloof me dat pyro vaak word gebruikt als een tri lane carry. Hij is ook een van de support heroes die redelijk hard kan carryen. Overigens zijn er bijna geen heroes die zonder farm kunnen carryen. Daarnaast ken bijna elke hero carryen met genoeg farm. Ook al ga ik niet in discussie dat het verschil in lol veel kleiner is
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dan valt er weinig te bediscussiëren. Maar nogmaals; het hangt er maar net vanaf wat je leuker vindt. Ik merkte na toch wel een flinke tijd veel en intensief HoN spelen dat LoL echt niet onderdoet en enkele mechanics zelfs het spel interessanter maakte. Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar ik en mijn eerst-hon-spelende-friends hebben geen spijt gehad van onze ketterse switch naar LoL. Sommigen voegde zich mopperend bij ons, maar al snel wilden die ook niet meer terug. Probeer het eens zou ik zeggen, of probeer het niet. Wat jij wil.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Thong Song van Saaisqo! #1338 Trimm Trabb | 500 | 12-03-2011 00:25 | |
De Kantine |