Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2011, 09:50
jankees
jankees is offline
hallo, ik heb een probleem nu...
ik zat op een school genaamd id college...
en had me ingeschreven voor niv 2 op dezelfde school
maar nu zeggen ze tegen mij dat het vol zit?
terwijl ik al op dat school zat?
en dat melden ze pas na de zomervakantie...
en nu zit ik zonder school!!!!!!!!!!!!!

is het nu school de schuld? wat nu te doen? of waar kan ik klacht in dienen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
hallo, ik heb een probleem nu...
of waar kan ik klacht in dienen?
Probeer het eens bij je SGOOL.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 21:10
highplaces
highplaces is offline
Was je al aangenomen? Dan zou ik contact opnemen en vragen waarom ze daar nu pas mee aankomen. Zo niet, dan zou ik nu als de wiedeweerga samen met je ouders je inschrijven op een andere school. Zet hier echt vaart achter, want de scholen zijn alweer begonnen op sommige plekken. Als je minderjarig bent, ben je zelfs nog leerplichtig.
Oud 23-08-2011, 21:36
Vice
Vice is offline
Volgens mij begint MBO pas in september. In ieder geval contact opnemen met je school en vragen of er in een andere klas nog plek is. Desnoods één jaar in een andere stad.
Oud 24-08-2011, 08:23
jankees
jankees is offline
jaaa ik ben al 3 keer langs gegaan
en 3 keer zeggen ze :::: GEEN PLEK, zoek ander schoool kanker joden shit verpesten gewoon mijn toekomst plan
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 08:31
Verwijderd
Ga dan naar een andere school en schrijf je daar als de wiederweerga in
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 08:36
Verwijderd
De school is het schuld en ik zou een zeer diepe klacht indienen. Scholen heb ik ook altijd gezeik mee.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 09:01
Thinus
Thinus is offline
Je zult je wel te laat hebben ingeschreven.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2011, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Je zult je wel te laat hebben ingeschreven.
Dit dus, al die anderen kinderen waren je schijnbaar voor en nu is er geen plek, dus ga je ergens anders inschrijven ipv op een forum te lopen schelden op die school.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 10:58
jankees
jankees is offline
neeee ik heb me niet te laat aangemeld
nogmaals ik ZAT AL OP DIE SCHOOL dus hoe kan het vol zijn voor mij???
en ik had al ingeschreven voordat ik mijn opleiding af had...( 2-3 weken voor de zomer vakantie dus )
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 11:02
Verwijderd
Als je je apart ergens voor moet inschrijven is er toch altijd een kans dat het vol is? Maakt niet uit of je er dan al op zit of niet, als het een ander niveau is of een andere groep maakt dat niets uit volgens mij.

Maar heb je al met de school gebeld om te vragen hoe het zit? Want je zegt hier alleen maar dat de school naar jou toe alleen aangeeft dat ze vol zitten. Maar ja, daar kom je natuurlijk niet verder mee. Wat heeft de school nog meer te zeggen? Hebben ze al een keer aangegeven hoe het kan dat jij je hebt ingeschreven maar dat ze nu pas melden dat het vol zit?

En ik zou als ik jou was als eerst heel snel op zoek gaan naar een andere school.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 15:41
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
jaaa ik ben al 3 keer langs gegaan
en 3 keer zeggen ze :::: GEEN PLEK, zoek ander schoool kanker joden shit verpesten gewoon mijn toekomst plan
Ik kan me best voorstellen dat er geen plek is op welke school dan ook voor racisten die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.
Oud 26-08-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
neeee ik heb me niet te laat aangemeld
nogmaals ik ZAT AL OP DIE SCHOOL dus hoe kan het vol zijn voor mij???
en ik had al ingeschreven voordat ik mijn opleiding af had...( 2-3 weken voor de zomer vakantie dus )
Veel mensen schrijven zich al in februari in, het kan dus best zijn dat je te laat was, dit staat los van het feit dat je al op die school zit. Andere opleiding dus op tijd inschrijven! Er is altijd kans dat het vol zit.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 17:23
Verwijderd
Heb je zelf ook aangegeven wanneer je je in had geschreven dan? En gevraagd hoe het kan dat jij pas zo laat te horen krijgt dat ze vol zitten, terwijl je je dus maanden geleden al had ingeschreven? Heb je uberhaupt bewijs van die inschrijving?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 19:01
piraat013
piraat013 is offline
Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat er geen plek is op welke school dan ook voor racisten die het Nederlands nauwelijks machtig zijn.
Toen ik dit las ,viel ik daadwerkelijk van mij stoel ahahahahah
Met citaat reageren
Oud 31-08-2011, 04:07
Toallita
Toallita is offline
Jij hebt zo te zien inderdaad nog wel even school nodig. Het lijkt me beter dat jij gaat uitzoeken op jouw eigen school waarom je niet aan de opleiding kan deelnemen. Praat met je decaan of een ander belangrijk iemand betreft jouw opleiding, dan kom je verder dan wanneer je ons vragen gaat stellen waar wij simpelweg het antwoord niet van weten, omdat wij niet op jouw school zitten en niet die opleiding volgen. Ga je oriënteren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten